Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

United Airlines po kilku latach przerwy znów latają z JFK do Kalifornii

Dalej Wstecz
Data publikacji:
29-03-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
United Airlines po kilku latach przerwy znów latają z JFK do Kalifornii
fot. United Airlines/Instagram
Linie lotnicze United Airlines wróciły po ponad pięcioletniej przerwie z obsługą długodystansowych tras z nowojorskiego portu JFK do San Francisco i Los Angeles w Kalifornii. Rejsy realizuje Boeing 767-300, zapewniający 22 fotele w klasie Premium Plus, 43 fotele w klasie Economy Plus, 46 miejsc w klasie biznes oraz 56 miejsc w klasie ekonomicznej.

Niespełna sześć lat temu jeden z trzech największych przewoźników powietrznych Stanów Zjednoczonych zrezygnował z oferowania z szóstego pod względem ruchu krajowego lotniska i największego na północnym wschodzie. Lukę szybko wypełniła wówczas konkurencja, a przede wszystkim American Airlines.

Minionej niedzieli samoloty United Airlines znów odleciały z nowojorskiego JFK do dwóch największych miast w Kalifornii. Pasażerowie byli odprawiani z Terminalu 7.

Przewoźnik z Chicago w październiku 2015 roku skonsolidował swoje połączenia transkontynentalne i międzynarodowe z Nowego Jorku w porcie Newark-Liberty, natomiast krajowe z lotniska LaGuardia. Dwa lata później były prezes United Airlines Scott Kirby przyznał, że takie posunięcie było błędem. - Chciałbym móc cofnąć czas i zmienić decyzję. To była zła decyzja - stwierdził Kirby do pracowników w nagraniu, do którego dotarł Skift.

Powrót na JFK umożliwiła pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 oraz zwolnione sloty przez linie lotnicze, które musiały mocno ograniczyć swoje oferowanie. - Tak wiele osób było podekscytowanych tym wydarzeniem. Wracamy po prostu do domu. Nie możemy czuć się bardziej dumni - podkreślił David Kinzelman, wiceprezes United Airlines ds. globalnych operacji lotniskowych, podczas skromnych uroczystości związanych z powrotem przewoźnika z Chicago na JFK.

Rejsy długodystansowe z wschodniego na zachodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych zawsze były polem zaciekłej konkurencji największych krajowych linii lotniczych. Nie inaczej będzie również teraz, zwłaszcza jak liczba pasażerów będzie wzrastać wraz z rozwojem wdrażanego programu szczepień. American Airlines lata airbusem A321T między Nowym Jorkiem i dwiema najważniejszymi destynacjami w Kalifornii, natomiast JetBlue, oferujące chwaloną przez podróżnych kabinę klasy biznes Mint, między portem JFK a Los Angeles. Delta Air Lines natomiast wykorzystują do transkontynentalnych lotów do San Francisco i Los Angeles boeingi 757 i 767 z również wysoko ocenianymi przez pasażerów kabinami Delta One.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

PLAY Airlines wracają sezonowo do Warszawy

Pasażer i linie lotnicze

PLAY Airlines wracają sezonowo do Warszawy

Piotr Bożyk 09 maja 2025

Z Warszawy na Malediwy? Plan Beond Airlines

Pasażer i linie lotnicze

Z Warszawy na Malediwy? Plan Beond Airlines

Mateusz Kieruzal 05 maja 2025

Loty Rijad – Kraków hitem. flynas zwiększa oferowanie

Infrastruktura i lotniska

Zobacz również:

United: Prezentacja nowej kabiny Elevated dla B787-9 (zdjęcia)

Pasażer i linie lotnicze

United: Prezentacja nowej kabiny Elevated dla B787-9 (zdjęcia)

Piotr Bożyk 14 maja 2025

Outsourcing w Chinach. Pracownicy United mówią „nie”

Pasażer i linie lotnicze

Flota United liczy już 1 000 samolotów

Pasażer i linie lotnicze

Flota United liczy już 1 000 samolotów

Mateusz Kieruzal 04 lutego 2025

Pozostałe z wątku:

PLAY Airlines wracają sezonowo do Warszawy

Pasażer i linie lotnicze

PLAY Airlines wracają sezonowo do Warszawy

Piotr Bożyk 09 maja 2025

Z Warszawy na Malediwy? Plan Beond Airlines

Pasażer i linie lotnicze

Z Warszawy na Malediwy? Plan Beond Airlines

Mateusz Kieruzal 05 maja 2025

Loty Rijad – Kraków hitem. flynas zwiększa oferowanie

Infrastruktura i lotniska

Zobacz również:

United: Prezentacja nowej kabiny Elevated dla B787-9 (zdjęcia)

Pasażer i linie lotnicze

United: Prezentacja nowej kabiny Elevated dla B787-9 (zdjęcia)

Piotr Bożyk 14 maja 2025

Outsourcing w Chinach. Pracownicy United mówią „nie”

Pasażer i linie lotnicze

Flota United liczy już 1 000 samolotów

Pasażer i linie lotnicze

Flota United liczy już 1 000 samolotów

Mateusz Kieruzal 04 lutego 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5