Partner serwisu
Infrastruktura i lotniska

Testy wirtualnego asystenta pasażerów we Wrocławiu

Dalej Wstecz
Autor:

Redakcja

Data publikacji:
01-02-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ Wrocław Airport

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA I LOTNISKA
Testy wirtualnego asystenta pasażerów we Wrocławiu
fot. Wrocław Airport
Port Lotniczy Wrocław jako pierwsze lotnisko w Polsce przygotowuje się do uruchomienia swojego chatbota. Każdy może zostać testerem. 

Chatbot lotniska to wirtualny, interaktywny asystent pasażerów, działający w czasie rzeczywistym. Ułatwi korzystanie z portu, powiadomi na bieżąco o statusie rejsu, pomoże w planowaniu podróży, ponieważ jest zintegrowany z popularną wyszukiwarką połączeń. Odpowiada też m.in. na kilkaset pytań najczęściej zadawanych przez pasażerów. Zakres jego możliwości jest niezwykle bogaty. 
Przygotowanie aplikacji opartej na Messengerze jest na ostatniej prostej, do jej uruchomienia potrzebne są już tylko finalne testy przeprowadzone przez realnych użytkowników. Dlatego port zaprasza kilkadziesiąt osób, które chciałyby wcielić się w rolę testerów.

– Jako pierwsi będą mieli okazję wypróbować nasz chatbot, sprawdzić jego możliwości i wszystkie funkcjonalności. Z niecierpliwością czekamy na ich opinie, bo to właśnie z myślą o naszych pasażerach uruchamiamy to narzędzie – mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław.

Testerem może zostać każdy – niezależnie od tego, czy ktoś akurat wybiera się w podróż lotniczą, czy nigdy jeszcze samolotem nie leciał. Wystarczy zgłosić chęć udziału w testach na oficjalnym fanpage’u Portu Lotniczego Wrocław. Wybrane zostaną te osoby, które w najciekawszy i najbardziej przekonujący sposób uzasadnią, że to właśnie one powinny wypróbować chatbot wrocławskiego lotniska. Warunkiem jest uruchomienie aplikacji Facebook Messenger na swoim urządzeniu mobilnym. Czas na zgłoszenie trwa do 4 lutego, do godz. 9.00. Testy potrwają tydzień, zaś testerzy mogą liczyć na nagrody niespodzianki.

Port Lotniczy Wrocław jest pierwszym lotniskiem w Polsce wprowadzającym tego typu aplikację. Co więcej, takie rozwiązanie funkcjonuje na niewielu lotniskach europejskich. – Chatbot to kompleksowe, cyfrowe narzędzie. Oznacza nową jakość w obsłudze pasażerów wrocławskiego lotniska – podkreśla Dariusz Kuś.

Lotnisko planuje uruchomienie chatbota w lutym tego roku.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Wrocław: Blisko 3,6 mln pasażerów już w listopadzie i historyczny rekord

Pasażer i linie lotnicze

Wrocław: Blisko 3,6 mln pasażerów już w listopadzie i historyczny rekord

inf. pras. Wrocław Airport 23 listopada 2023

Pierwsze takie połączenie w historii Wrocławia. Bezpośredni lot do Seulu

Pasażer i linie lotnicze

Wrocław: Miasto i port lotniczy apelują o kolej

Infrastruktura i lotniska

Wrocław: Miasto i port lotniczy apelują o kolej

Bartosz Chochołowski, wroclaw.pl 12 października 2023

Wrocław: Ponad 1,33 mln pasażerów i rekordowy sezon wakacyjny

Infrastruktura i lotniska

Rozbudują Port Lotniczy Wrocław. Znane są terminy i etapy inwestycji

Infrastruktura i lotniska

Kuś (Wrocław Airport): Pasażerowie wrócili, ale koszty rosną

Infrastruktura i lotniska

Zobacz również:

Wrocław: Blisko 3,6 mln pasażerów już w listopadzie i historyczny rekord

Pasażer i linie lotnicze

Wrocław: Blisko 3,6 mln pasażerów już w listopadzie i historyczny rekord

inf. pras. Wrocław Airport 23 listopada 2023

Pierwsze takie połączenie w historii Wrocławia. Bezpośredni lot do Seulu

Pasażer i linie lotnicze

Wrocław: Miasto i port lotniczy apelują o kolej

Infrastruktura i lotniska

Wrocław: Miasto i port lotniczy apelują o kolej

Bartosz Chochołowski, wroclaw.pl 12 października 2023

Wrocław: Ponad 1,33 mln pasażerów i rekordowy sezon wakacyjny

Infrastruktura i lotniska

Rozbudują Port Lotniczy Wrocław. Znane są terminy i etapy inwestycji

Infrastruktura i lotniska

Kuś (Wrocław Airport): Pasażerowie wrócili, ale koszty rosną

Infrastruktura i lotniska

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5