Partner serwisu
Infrastruktura i lotniska

Startuje program Kameleon - zwrot pieniędzy za zakupy w prawie 1000 punktach w Polsce

Dalej Wstecz
Data publikacji:
30-11-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
informacja prasowa Lagardere Travel Retail

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA I LOTNISKA
Startuje program Kameleon - zwrot pieniędzy za zakupy w prawie 1000 punktach w Polsce
fot. Lagardere Travel Retail
Wystartował Kameleon - nowy program lojalnościowy grupy Lagardère Travel Retail, dostępny za pośrednictwem aplikacji mobilnej. W programie nie zbieramy punktów, otrzymujemy zwrot pieniędzy w formie voucherów do wykorzystania na kolejne zakupy w dowolnym punkcie spośród prawie 1000 lokalizacji w miastach i na lotniskach.

Lagardère Travel Retail to światowy lider wytyczający nowe ścieżki w sektorze sprzedaży detalicznej w lokalizacjach podróżnych. Zarządza w Polsce siecią prawie 1000 punktów sprzedaży, prowadzonych pod 40 różnymi markami, w ramach 3 linii biznesowych: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice. Program Kameleon obejmuje wszystkie te marki - są to m.in. sklepy Inmedio, Relay, 1Minute w mieście, sieć kawiarni So!Coffee czy też Aelia Duty Free na lotniskach.

Ogromnym atutem programu jest liczba i różnorodność naszych punktów sprzedaży - od sklepów duty free na lotniskach, przez sklepy typu convenience store oraz kawiarnie w mieście, po sklepy prasowe w centrach handlowych. Okazało się to jednak jednym z większych wyzwań przy budowaniu atrakcyjnej dla konsumenta i efektywnej biznesowo mechaniki programu. Musieliśmy wziąć pod uwagę zróżnicowanie potrzeb naszych Klientów oraz średnich wartości ich paragonów, a także różną marżowość w poszczególnych grupach produktowych. Celem nadrzędnym było przygotowanie zrozumiałego i prostego do zakomunikowania mechanizmu - mówi Andrzej Kacperski, Prezes Lagardère Travel Retail.

Jeden program, wiele korzyści

Już za samo dołączenie do programu, otrzymujemy voucher na dowolną kawę lub Coca-Colę 0,33 l za 1 grosz do wykorzystania w jednym z prawie 1000 punktów zarządzanych przez Grupę w miastach lub na lotniskach.

To jednak dopiero początek - korzyści czekają na każdym kroku! Za zakupy we wskazanych lokalizacjach otrzymujemy cashback, czyli zwrot środków. Wydanie 5 zł w sklepach w mieście, np. Inmedio, 1Minute czy też Relay, oznacza zwrot 0,5 zł. Wydanie 10 zł w kawiarniach i restauracjach to zwrot 1 zł. Jednorazowo możemy otrzymać maksymalnie 5 zł cashbacku.

Na lotniskach również obowiązuje zwrot za zakupy z aplikacją. W zależności od sklepu, za wydane 50 zł mamy voucher o wartości 5 zł lub za wydane 300 zł, voucher o wartości 15 zł. Zgromadzone w sekcji DLA CIEBIE vouchery, możemy wykorzystać w dowolnych punktach zarządzanych przez Lagardère - w sklepach, restauracjach, kawiarniach, na lotniskach lub w mieście.

Mimo szerokiego wachlarza benefitów, aplikacja jest prosta w obsłudze. Po zarejestrowaniu się, podczas transakcji wystarczy włączyć aplikację, nacisnąć widoczny button MOJA KARTA i pokazać sprzedawcy do zeskanowania unikalny kod QR. Na wirtualnym koncie użytkownika odłożą się nie punkty, a od razu złotówki.

Dodatkowo, po każdej transakcji z aplikacją, w sekcji DLA CIEBIE pojawia się nowa spersonalizowana oferta specjalna w formie vouchera na zakup wybranych produktów w promocyjnych cenach. Co więcej, w aplikacji stale widoczny jest katalog atrakcyjnych ofert z różnych kategorii, podzielonych na Strefę Miejską oraz Strefę Lotniskową. W łatwy sposób, dzięki mapce, można znaleźć najbliższy punkt, sprawdzić godziny otwarcia, a także oferty specjalne obowiązujące w danym sklepie czy kawiarni.

Mamy świadomość dużej liczby atrakcyjnych programów lojalnościowych na rynku, a to nie ułatwia przyciągnięcia uwagi konsumentów. Wierzymy, że cashback, który umożliwia błyskawiczny zwrot środków podczaszakupów, sprawi, że dołączenie do programu Kameleon stanie się dla uczestników naprawdę opłacalne. Dla sklepów na lotnisku – to gamechanger. Dla sklepów w mieście – szansa na budowanie lojalności i atrakcyjności. Ogromną zaletą naszych sklepów jest fakt, że zlokalizowane są na każdym kroku, co umożliwia zaspokajanie codziennych spontanicznych potrzeb. Ułatwia to mapa punktów sprzedaży dostępna w aplikacji Kameleon, dzięki której w prosty sposób można znaleźć najbliższy punkt, sprawdzić godziny otwarcia, a także oferty specjalne obowiązujące w danym sklepie czy kawiarni - mówi Andrzej Kacperski.

Twarzą programu jest Leon Kameleon – postać, która w zabawny sposób komentuje rzeczywistość i mówi o produktach w promocji. Nazwa programu ma przewrotnie kojarzyć się z dopasowaniem do otaczającej nas przestrzeni, co łączy się ze strategią Grupy Lagardère Travel Retail – być tam, gdzie są ludzie i dawać im to, czego w tym miejscu potrzebują.

Więcej szczegółów na temat programu oraz pełna lista punktów biorących udział, znajduje się na stronie internetowej programu pod tym linkiem lub w aplikacji, dostępnej na smartfony z systemem Android oraz iOS.

O Lagardere Travel Retail

Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch pionów organizacyjnych Lagardère Group, to światowy lider wytyczający nowe ścieżki w branży sprzedaży detalicznej w lokalizacjach podróżnych. Spółka zarządza siecią 4850 własnych punktów sprzedaży, od sklepów z akcesoriami podróżnymi, przez sklepy bezcłowe po punkty gastronomiczne na 260 lotniskach,  730 stacjach kolejowych i w innych lokalizacjach w 39 krajach.

Lagardere Travel Retail zarządza w Polsce siecią ponad 800 punktów sprzedaży prowadzonych pod 40 różnymi brandami w ramach 3 linii biznesowych: Travel Essentials (między
innymi: sklepy Inmedio, Relay, 1 Minute) , Duty Free & Fashion (między innymi: sklepy Aelia Duty Free) i Foodservice (między innymi: sieć kawiarni So!Coffee).

Mając ponad 22 lata doświadczenia na polskim rynku, działając w różnych lokalizacjach (lotniska, dworce, metro, centra handlowe, szpitale, biurowce i lokalizacje uliczne), posiadając bogate i zróżnicowane portfolio marek i produktów oraz wsparcie i możliwość czerpania z doświadczeń biznesowych spółek Grupy Lagardere z całego świata, tworzymy rozwiązania szyte na miarę, w oparciu o oczekiwania konkretnych partnerów, specyfikę miejsca oraz potrzeby klientów. Nasze holistyczne podejście pozwala zbudować optymalną ofertę zarówno dla pojedynczych punktów sprzedaży, jak i w przypadku kompleksowego zagospodarowywania dużych powierzchni komercyjnych, wykorzystując marki z naszego portfela lub tworząc nowe, dedykowane koncepty.

 
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Lotnisko i kolej: mariaż nie zawsze udany

Infrastruktura i lotniska

Lotnisko i kolej: mariaż nie zawsze udany

Paweł Rydzyński 26 grudnia 2021

Wraca strefa handlowa na lotnisku Wuhan Tianhe International Airport

Infrastruktura i lotniska

Wraca strefa handlowa na lotnisku Wuhan Tianhe International Airport

informacja prasowa Lagardere Travel Retail 17 kwietnia 2020

Furgalski: Przejęcie Condora może poczekać. Teraz rządy muszą ratować swoje linie

Prawo i polityka

Air France dostosuje ograniczenia z USA

Prawo i polityka

Air France dostosuje ograniczenia z USA

Rafał Dybiński 14 marca 2020

Lagardère Duty Free rozpoczyna współpracę z DragonPass

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Lotnisko i kolej: mariaż nie zawsze udany

Infrastruktura i lotniska

Lotnisko i kolej: mariaż nie zawsze udany

Paweł Rydzyński 26 grudnia 2021

Wraca strefa handlowa na lotnisku Wuhan Tianhe International Airport

Infrastruktura i lotniska

Wraca strefa handlowa na lotnisku Wuhan Tianhe International Airport

informacja prasowa Lagardere Travel Retail 17 kwietnia 2020

Furgalski: Przejęcie Condora może poczekać. Teraz rządy muszą ratować swoje linie

Prawo i polityka

Air France dostosuje ograniczenia z USA

Prawo i polityka

Air France dostosuje ograniczenia z USA

Rafał Dybiński 14 marca 2020

Lagardère Duty Free rozpoczyna współpracę z DragonPass

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5