Partner serwisu
BIZNES I PRZEMYSŁ

Przemiana Brussels Airlines. Nowe logo, barwy i malowanie samolotów


Wstecz Dalej

Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2021-11-18 15:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy/Brussels Airlines

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Przemiana Brussels Airlines. Nowe logo, barwy i malowanie samolotów
Fot. Brussels Airlines
Przemiana Brussels Airlines. Nowe logo, barwy i malowanie samolotów
Przemiana Brussels Airlines. Nowe logo, barwy i malowanie samolotów
Przemiana Brussels Airlines. Nowe logo, barwy i malowanie samolotów
Przemiana Brussels Airlines. Nowe logo, barwy i malowanie samolotów
Linie lotnicze Brussels Airlines zaprezentowały zaktualizowane barwy, nowe logo i malowanie samolotów. Wdrożone korekty mają symbolizować przemianę i nowy rozdział przewoźnika z grupy Lufthansy.
Linie lotnicze z belgijskiej Brukseli mają w przyszłości stawić czoła konkurencji, a fundamentem działalności będzie zdrowa struktura kosztów. Plan transformacji pod nazwą Reboot Plus zintensyfikowano podczas kryzysu wywołanego wirusem COVID-19.

Priorytetowa rentowność

Po restrukturyzacji przewoźnik z grupy Lufthansy rozpoczął fazę rozbudowy i doskonalenia, kładąc nacisk na strategiczne inwestycje w poprawę obsługi klienta, nowe technologie, cyfryzację, nowe sposoby pracy i rozwój pracowników.

Nadrzędnym celem Brussels Airlines pozostaje rentowność, dzięki której linie lotnicze z Europy Zachodniej zaoferują klientom, partnerom i pracownikom lepsze perspektywy. Przewoźnik z grupy Lufthansy w trosce o środowisko zadba również o zmniejszenie emisji CO2.

– Chcemy wyraźnie zaznaczyć początek nowych Brussels Airlines. Robimy to dla naszych klientów, którzy zasługują na to, co najlepsze, ale także dla naszych pracowników, którzy są zaangażowani w transformację i do której przyczyniają się każdego dnia – podkreślił Peter Gerber, prezes Brussels Airlines.

– Jako jedna z czterech linii lotniczych należących do grupy Lufthansy budujemy drogę ku obiecującej przyszłości. Nowa marka ma symbolizować zaufanie do naszej firmy i utożsamiać się z narodowym przewoźnikiem Belgii – dodał Gerber.

– Po latach tak wielu zmian ważne jest doprecyzowanie i potwierdzenie naszej pozycji na rynku. Odnawiamy i unowocześniamy flotę z pomocą zamówionych samolotów A32neo. Mamy także wiele innych planów. Wspólnie z Today Agency stworzyliśmy współczesny branding, który bardziej pasuje do ery cyfrowej i reprezentuje nowoczesne linie lotnicze – zaznaczył Michel Moriaux, szef marketingu w Brussels Airlines.

Wyrazista czerwień i ciemniejszy niebieski

Odświeżona marka obejmuje nową wersję kolorów: czerwonego i niebieskiego, które są charakterystyczne dla przewoźnika z Belgii. Czerwień jest teraz głębsza i wyraźniejsza, natomiast w przypadku drugiego koloru zdecydowano się na ciemniejszy odcień. Kropkowane „b”, zdobiące niegdyś ogon floty, ustąpiło miejsca dziewięciu kropkom różnej wielkości w formie kwadratu. To ma reprezentować różnorodność klientów, miejsc docelowych i pracowników. Żadna kropka nie jest taka sama.

Zaktualizowane logo wykorzystuje również bardziej nowoczesną czcionkę. Dwa słowa nazwy marki są teraz połączone, a słowo "brussels" zyskało na znaczeniu wraz z większym rozmiarem. To ma podkreślić belgijską tożsamość linii lotniczych. Nowe malowanie samolotu uzupełniają logo na ogonie, biały kadłub i ciąg kropek w różnych odcieniach niebieskiego i szarego. Oprócz odświeżonej identyfikacji wizualnej pojawił się również nowy slogan: „Jesteś w dobrym towarzystwie”.

– Wybraliśmy slogan, który podkreśla naszą gościnność, okazywaną naszym pasażerom przez nasz wyjątkowy personel. Ich sposób pracy gwarantuje, że podróżni są w dobrych rękach. Zobowiązując się do przejrzystości, inwestując w bardziej ekologiczną i wygodniejszą flotę, będąc dostępnymi 24/7 oraz zapewniając, że pasażerowie nie ponoszą dodatkowych opłat, chcemy oferować naszym klientom to, co naprawdę dla nich ważne – wyjaśnił Moriaux.

– Koncentracja na kosztach i zrównoważonym rozwoju pozostaje dla nas niezwykle ważna. Chcemy uniknąć marnotrawstwa i wysokich kosztów produkcji, dlatego nasza nowa marka będzie wdrażana etapami. Przemalowanie floty potrwa kilka lat. Oznacza to, że nadal będzie jeszcze widoczny przez dłuższy czas nasz "stary" branding – podsumował Wencke Lemmes, kierownik działu obsługi klienta, produktu i marketingu przewoźnika z grupy Lufthansy.

Ważny pracodawca w Belgii

Brussels Airlines pełnią rolę narodowych linii lotniczych Belgii, oferując połączenia z Brukseli do ponad 70 miejsc docelowych, większość w Europie, ale również 15 w Afryce. Ponadto przewoźnik z grupy Lufthansy obsługuje dwie destynacje w Ameryce Północnej i realizuje rejsy do Tel Awiwu w Izraelu nad Morzem Śródziemnym.

Założone w 2002 roku Brussels Airlines zatrudniają 3100 pracowników, ale generują w całej Belgii ponad 40 tys. pośrednich miejsc pracy, odgrywając ważną rolę w krajowej gospodarce. Przed wybuchem pandemii koronawirusa w 2019 roku linie lotnicze z grupy Lufthansy obsłużyły ponad 10 mln pasażerów do i z lotniska w Brukseli.

Flota narodowego przewoźnika z Belgii składa się aktualnie z 38 samolotów. Siedemnaście z nich to airbusy A319-100, szesnaście to airbusy A320-200, a osiem szerokokadłubowe airbusy A330-300. Zamówiono także trzy airbusy A320neo. 

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Lufthansa po raz pierwszy od dwóch lat z kwartalnym zyskiem

Biznes i przemysł

Lufthansa po raz pierwszy od dwóch lat z kwartalnym zyskiem

Rafał Dybiński 03 listopada 2021

Lufthansa reaguje na popyt zwiększając liczbę lotów do USA i na trasach krajowych

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa reaguje na popyt zwiększając liczbę lotów do USA i na trasach krajowych

Rafał Dybiński 28 września 2021

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5