Partnerzy serwisu:
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Odnowione A380 z klasą ekonomiczną premium na 5 kolejnych trasach Emirates

Dalej Wstecz
Data publikacji:
02-09-2022
Ostatnia modyfikacja:
28-11-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Emirates Press

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Odnowione A380 z klasą ekonomiczną premium na 5 kolejnych trasach Emirates
fot. Emirates
W grudniu tego roku linie Emirates wprowadzą zmodernizowane samoloty A380 wyposażone w najnowsze kabiny klasy ekonomicznej premium na trasach do 5 kolejnych miast – Nowego Jorku-JFK, San Francisco, Melbourne, Auckland i Singapuru. Przewoźnik zwiększy również liczbę miejsc w klasie ekonomicznej premium na trasach do Londynu-Heathrow i Sydney, dokąd świeżo odnowione samoloty rozpoczną regularne loty.

Chcąc zapewnić klientom więcej okazji do podróży wysoko ocenianą klasą ekonomiczną premium, linie Emirates planują przywrócić 85 maszyn A380 do końca grudnia, czyli w samą porę na szczyt zapotrzebowania na loty pod koniec roku.

Loty zmodernizowanych A380 z klasą ekonomiczną premium do Nowego Jorku-JFK, San Francisco, Melbourne, Auckland i Singapuru będą odbywały się według rozkładu:

  • Rejsy do Nowego Jorku-JFK zmodernizowanym A380 będą realizowane jako EK203 i EK204 od 1 grudnia.
  • Na trasie do Auckland przewoźnik wprowadzi klasę ekonomiczną premium na rejsach EK 448 i EK 449 od 15 stycznia 2023 r.
  • 1 stycznia 2023 roku Melbourne zostanie drugim kierunkiem w Australii obsługiwanym przez A380 z klasą ekonomiczną premium. Rejsy będą nosić oznaczenia EK 406 i EK 407.
  • San Francisco zostanie drugim kierunkiem w USA obsługiwanym przez zmodernizowany A380 z odnowionymi wnętrzami. Rejsy będą realizowane jako EK 225 i EK 226 od 15 lutego 2023 r.
  • Ulepszony A380 z klasą ekonomiczną premium wyląduje w Singapurze po raz pierwszy 1 marca 2023 r. jako rejs EK 354 i EK 355.

    Ponadto linie zaktualizują rozkład lotów do Londynu-Heathrow, Sydney i Nowego Jorku-JFK, wprowadzając zmodernizowane A380 na następujących rejsach:

  • 15 grudnia 2022 r.oku Sydney zostanie pierwszym miastem w siatce połączeń Emirates, gdzie miejsca w klasie ekonomicznej premium będą dostępne na wszystkich lotach dzięki pojawieniu się zmodernizowanych samolotów, które obsłużą rejsy EK 414 i EK 415.
  • 1 stycznia 2023 roku Londyn-Heathrow zyska trzecie codzienne połączenie z opcją podróży w klasie ekonomicznej premium – realizowane na rejsach EK 005 i EK 006.
  • 15 marca 2023 roku Emirates uruchomią drugie połączenie A380 z klasą ekonomiczną premium do Nowego Jorku-JFK oznaczone jako EK 201 i EK 202.

    W dodatku 26 marca 2023 r. przewoźnik rozpocznie loty A380 z klasą ekonomiczną premium do Christchurch jako przedłużenie połączenia Dubaj-Sydney oznaczone jako EK 412 i EK 413.

    Więcej lotów A380

    W związku z najwyższym zapotrzebowaniem na loty od ponad dwóch lat, Emirates planują wzrost liczby kierunków obsługiwanych przez A380 do 42 do końca marca 2023. W odpowiedzi na duży popyt przewoźnik optymalizuje też siatkę połączeń i zamierza zwiększyć liczbę połączeń A380 z Dubaju do ponad 400, aby do marca 2023 r. oferować na nich 460 tys. miejsc tygodniowo – w tym 81 tys. miejsc w klasach premium.

    Do końca roku 85 flagowych samolotów przewoźnika będzie obsługiwać blisko jedną trzecią siatki połączeń, po przywróceniu lotów na kierunkach takich jak Houston, Bengaluru, Perth, Auckland, HongkonguKuala Lumpur – w nadchodzących tygodniach zostaną ogłoszone kolejne miasta. Po rozszerzeniu tej listy linie Emirates odtworzą 75 proc. połączeń obsługiwanych przez A380 przed wybuchem pandemii. Ponadto linie zwiększą stabilność działań, wprowadzając dodatkowe loty do popularnych miast, do których już teraz latają ich flagowe samoloty.

    Nowe standardy podróży w segmencie premium

    Pojawienie się klasy ekonomicznej premium w samolotach Emirates do Londynu, Paryża i Sydney wywołało niezwykle pozytywne reakcje klientów, a zainteresowanie przerosło wszelkie oczekiwania. Świadczy to o atrakcyjności oferty oraz o tym, że pasażerowie chętnie rezerwują loty w wyższej klasie, aby doświadczyć jej zacisznego luksusu i starannie dobranej oferty.

    W czteroklasowym Airbusie A380 Emirates kabina klasy ekonomicznej premium znajduje się w przedniej części pokładu głównego i obejmuje 56 miejsc w konfiguracji 2-4-2. Każdy skrawek kabiny uwzględnia potrzeby pasażera – szerokie fotele z dużym zakresem regulacji umożliwiają pracę i odpoczynek, a odpowiednio dostosowane funkcje, takie jak stacje ładowania czy rozkładany stolik na napoje w fotelach, są zarazem praktyczne i wygodne. Ofertę uzupełniają przemyślane udogodnienia pokładowe, dopracowane menu i bogaty wybór napojów.

    A380 Emirates od dawna wyznacza nowe standardy wygody pasażera, oferując szeroki zakres produktów, dzięki którym lot sam w sobie staje się celem podróży – m.in. jedne z największych wśród przewoźników ekrany w systemie rozrywki pokładowej ice. Na podróżujących w klasie pierwszej i klasie biznes czekają unikalne udogodnienia w postaci popularnego salonu pokładowego czy rozkładane do pozycji leżącej fotele w klasie biznes oraz prywatne kabiny i prysznice pokładowe Shower Spa w klasie pierwszej.

    Niedawno linie Emirates zapowiedziały wielomiliardowe inwestycje w modernizację floty, aby w dalszym ciągu zapewniać pasażerom najwyższy komfort lotu. W listopadzie przewoźnik rozpocznie intensywne prace nad odnawianiem wnętrz 67 Airbusów A380 i 53 Boeingów 777, wprowadzając do eksploatacji jeden samolot co 16 dni. Do 2025 r. zamontuje prawie 4 tys. nowych foteli w klasie ekonomicznej premium, odnowi 728 prywatnych kabin w klasie pierwszej oraz unowocześni ponad 5 tys. foteli w klasie biznes według nowego stylu.

    Emirates dysponuje największą na świecie flotą A380 złożoną ze 118 dwupokładowych maszyn. Odkąd pierwszy A380 (A6-EVF) wznowił loty w 2020 roku flota przewoźnika zrealizowała ponad 31 tys. podróży na całym świecie, przewożąc ponad 10 mln pasażerów. 
  • Tagi geolokalizacji:

    Podziel się z innymi:

    POZOSTAŁE Z WĄTKU:

    Ostatnie odbiory samolotu COMAC C919 przed dostawą w grudniu

    Biznes i przemysł

    Ostatnie odbiory samolotu COMAC C919 przed dostawą w grudniu

    Avgeek 28 listopada 2022

    Uzbekistańskie Silk Avia nowym klientem ATR Aircraft

    Pasażer i linie lotnicze

    Linia Air France odebrała 20. airbusa A350-900

    Pasażer i linie lotnicze

    ZOBACZ RÓWNIEŻ:

    Emirates zamawiają pięć nowych frachtowców B777F

    Biznes i przemysł

    Forum Emirates i IATA o szkoleniu pilotów i bezpieczeństwie lotów

    Biznes i przemysł

    POZOSTAŁE Z WĄTKU:

    Ostatnie odbiory samolotu COMAC C919 przed dostawą w grudniu

    Biznes i przemysł

    Ostatnie odbiory samolotu COMAC C919 przed dostawą w grudniu

    Avgeek 28 listopada 2022

    Uzbekistańskie Silk Avia nowym klientem ATR Aircraft

    Pasażer i linie lotnicze

    Linia Air France odebrała 20. airbusa A350-900

    Pasażer i linie lotnicze

    ZOBACZ RÓWNIEŻ:

    Emirates zamawiają pięć nowych frachtowców B777F

    Biznes i przemysł

    Forum Emirates i IATA o szkoleniu pilotów i bezpieczeństwie lotów

    Biznes i przemysł

    Najnowsze wiadomości:

    Kongresy
    Konferencje
    Seminaria
    OFERTY PRACY
    Śledź nasze wiadomości:
    Zapisz się do newslettera:
    Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
    • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
    • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
    Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
    Współpraca:
    Rynek Kolejowy
    Transport Publiczny
    Rynek Infrastruktury
    TOR Konferencje
    ZDG TOR
    ZDG TOR
    © ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5