Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Norwegian uruchomi od lipca cztery nowe krótkie trasy


Wstecz Dalej

Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2020-06-19 14:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Norwegian uruchomi od lipca cztery nowe krótkie trasy
fot. Piotr Bożyk
Norwegian ogłosił w oficjalnym komunikacie, że od 1 lipca wznowi wybrane operacje krótkodystansowe z lotnisk Londyn-Gatwick i szkockiego Edynburga. Skandynawski przewoźnik realizuje aktualnie jedynie szkieletową usługę rejsów. Niebawem dołoży cztery nowe trasy.
Port Londyn-Gatwick wyjątkowo cierpiał podczas kryzysu związanego z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Stołeczne lotnisko opuścili wówczas najwięksi operatorzy, którymi byli British Airways, easyJet, Norwegian i Virgin Atlantic. Wszyscy zawiesili swoje usługi. Port oferował jedynie kilka codziennych lotów z jednego terminala.

Na pewno do Londyn-Gatwick nie powróci w najbliższym czasie Virgin Atlantic, niepewne są również ewentualne operacje British Airways. Póki co, od poniedziałku lata easyJet. Od lipca dołączy do niskokosztowego przewoźnika także Norwegian.

Skandynawska linia lotnicza zaproponowała podróżnym cztery trasy. Codziennie z portu Londyn-Gatwick odlecą maszyny przewoźnika do Oslo, a sześć razy w tygodniu do Kopenhagi. Dwa razy w tygodniu natomiast stolice Danii oraz Norwegii zyskają rejsy do szkockiego Edynburga.

– Informacje zwrotne od naszych klientów pokazały, że chcą wzbić się w powietrze i wznowić podróże z Norwegian poza obecne usługi krajowe, które świadczymy. Wracamy na europejskie niebo z ponownym wprowadzeniem większej liczby samolotów do obsługi naszych kluczowych miejsc docelowych, co zapewni nam pozostanie w kontakcie z konkurującymi przewoźnikami – wyznał Jacob Schram, prezes Norwegiana.

Skandynawski przewoźnik, podobnie jak wiele innych linii lotniczych, będzie wymagał, aby każdy pasażer w wieku sześciu lat lub starszy nosił ochronną maseczkę na twarz. Środkowe miejsca na pokładzie każdej maszyny zostaną rozdzielone dopiero wówczas, kiedy liczba chętnych na wybrany rejs przekroczy 66 proc. dostępnej pojemności. Podczas lotu nie będą dystrybuowane żadne posiłki, aby zminimalizować kontakt między podróżnymi a załogą.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Wizz Air postawi odważniej na Gatwick i obsadzi tam Airbusy A321XLR

Pasażer i linie lotnicze

Wizz Air postawi odważniej na Gatwick i obsadzi tam Airbusy A321XLR

Rafał Dybiński 07 maja 2020

Norwegian Air z miliardem dolarów na przetrwanie

Biznes i przemysł

Norwegian Air z miliardem dolarów na przetrwanie

Emilia Derewienko 05 maja 2020

Norwegian Air bez środków. Konieczne wdrożenie planu ratunkowego

Biznes i przemysł

Norwegian Air bez środków. Konieczne wdrożenie planu ratunkowego

Emilia Derewienko 27 kwietnia 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5