Partnerzy serwisu:
INFRASTRUKTURA I LOTNISKA

Milionowy pasażer w salonie biznesowym LOT-u

Dalej Wstecz
Autor:

Redakcja

Data publikacji:
26-02-2019
Ostatnia modyfikacja:
30-11-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PLL LOT

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA I LOTNISKA
Milionowy pasażer w salonie biznesowym LOT-u
fot. PLL LOT
Już milion pasażerów odwiedziło LOT Business Lounge „Polonez” na Lotnisku Chopina w Warszawie. Salon biznesowy jest zarządzany przez polskiego przewoźnika od 1 lipca 2015 roku, czynny jest cały rok, siedem dni w tygodniu od godziny 5 do 23. Każdego roku obsługuje już ponad 300 tys. pasażerów ceniących komfort i najwyższe standardy podróży. Od 2018 r. pasażerowie mają też do dyspozycji drugi salon biznesowy LOT-u „Mazurek”.

Polskie Linie Lotnicze LOT nie tylko dynamicznie rozwijają siatkę połączeń i powiększają flotę nowoczesnych samolotów, ale także każdego dnia pracują nad oferowanym produktem. To właśnie z myślą o pasażerach podróżujących m.in. w klasie biznes na Lotnisku Chopina działają dwa LOT-owskie saloniki biznesowe. W strefie non-Schengen salon „Mazurek”, z kolei w strefie Schengen wielokrotnie nagradzany „Polonez”. I to właśnie w tym salonie 26 lutego LOT ugościł milionowego pasażera – pana Leopolda Jakubczyka lecącego ze stolicy do Wrocławia. Na pasażera czekał tort, zestaw gadżetów LOT-u, w tym model samolotu Boeing 787 Dreamliner oraz bilet na trasie Warszawa – London City – Warszawa.

– Prowadząc Business Lounge pod flagą LOT stawiamy przede wszystkim na jakość. Z ankiet przeprowadzanych wśród pasażerów wynika, że najbardziej cenią sobie ofertę kulinarną i wybór napojów. Najlepszym wykładnikiem sukcesu naszych salonów biznesowych jest liczba obsłużonych pasażerów. W 2015 roku było to 115 tys. osób, natomiast rok 2018 zakończyliśmy liczbą 313 tysięcy gości obsłużonych tylko w salonie „Polonez” – mówi Krzysztof Moczulski, dyrektor biura produktu w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

Z Business Lounge „Polonez” mogą skorzystać m.in. pasażerowie klasy biznes w rejsach Star Alliance i posiadacze kart lojalnościowych Miles & More: srebrnej Frequent Traveller, złotej Senator i czarnej HON Circle oraz posiadacze kart Star Alliance Gold. Do dyspozycji jest 125 miejsc siedzących, wybór prasy polskiej i zagranicznej, bezpłatne Wi-Fi, komputery, telewizja oraz łazienki z prysznicem, szeroki wybór zimnych i gorących posiłków przez cały dzień. Wyjątkową usługą jest mini SPA, czyli strefa Premium Beauty Yonell, oferująca zabiegi kosmetyczne i masaże wszystkim gościom salonu.

W salonie „Polonez” znajduje się też specjalna strefa LOT Elite Lounge dedykowana pasażerom podróżującym klasą biznes na trasach dalekodystansowych LOT-u, a także posiadaczom statusu podróży Star Alliance Gold. W tej części znajduje się 45 miejsc siedzących.

– W ramach przebudowy Lotniska Chopina, czekając na budowę Centralnego Portu Komunikacyjnego, planowane jest niedługo przeniesienie salonu „Polonez” do nowej, większej lokalizacji. Ta zmiana znacząco wpłynie na poprawę komfortu korzystania z salonu, zwłaszcza w godzinach szczytu – dodaje Moczulski.

LOT to dziś jedna z najszybciej rozwijających się linii lotniczych w Europie Środkowo-Wschodniej. W 2018 roku LOT przewiózł rekordową liczbę ponad 8,9 mln pasażerów, o 2 mln więcej niż rok wcześniej. W tym roku polski przewoźnik planuje przewieźć 10 mln pasażerów. We flocie LOT-u jest dziś ponad 80 nowoczesnych samolotów, w tym 12 prawie 300-miejscowych Boeingów 787-8/9 Dreamliner. W ofercie LOT-u jest już 111 rozkładowych połączeń na trzech kontynentach.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

POZOSTAŁE Z WĄTKU:

PKP Intercity: 800 wagonów z wi-fi. Będzie tylko lepiej

Biznes i przemysł

PKP Intercity: 800 wagonów z wi-fi. Będzie tylko lepiej

Łukasz Malinowski 28 listopada 2022

Sabre Polska uruchamia program stażowy

Biznes i przemysł

Sabre Polska uruchamia program stażowy

Redakcja 28 listopada 2022

Singapore Airlines oferują pasażerom darmowe Wi-Fi

Pasażer i linie lotnicze

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Korea. Azjatycki sukces LOT. Ponad 0,5 mln pasażerów

Biznes i przemysł

Korea. Azjatycki sukces LOT. Ponad 0,5 mln pasażerów

Łukasz Malinowski 30 listopada 2022

LOT wraca do Pekinu. Loty od 7 grudnia

Pasażer i linie lotnicze

LOT wraca do Pekinu. Loty od 7 grudnia

Łukasz Malinowski 21 listopada 2022

LOT. Agresywny pasażer zatrzymany przez załogę w Nowym Jorku [wideo]

Pasażer i linie lotnicze

POZOSTAŁE Z WĄTKU:

PKP Intercity: 800 wagonów z wi-fi. Będzie tylko lepiej

Biznes i przemysł

PKP Intercity: 800 wagonów z wi-fi. Będzie tylko lepiej

Łukasz Malinowski 28 listopada 2022

Sabre Polska uruchamia program stażowy

Biznes i przemysł

Sabre Polska uruchamia program stażowy

Redakcja 28 listopada 2022

Singapore Airlines oferują pasażerom darmowe Wi-Fi

Pasażer i linie lotnicze

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Korea. Azjatycki sukces LOT. Ponad 0,5 mln pasażerów

Biznes i przemysł

Korea. Azjatycki sukces LOT. Ponad 0,5 mln pasażerów

Łukasz Malinowski 30 listopada 2022

LOT wraca do Pekinu. Loty od 7 grudnia

Pasażer i linie lotnicze

LOT wraca do Pekinu. Loty od 7 grudnia

Łukasz Malinowski 21 listopada 2022

LOT. Agresywny pasażer zatrzymany przez załogę w Nowym Jorku [wideo]

Pasażer i linie lotnicze

Najnowsze wiadomości:

Kongresy
Konferencje
Seminaria
OFERTY PRACY
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5