Partner serwisu
INFRASTRUKTURA I LOTNISKA

Luksusowa Marka Roku dla strefy VIP Line Lotniska Chopina (zdjęcia)

Dalej Wstecz
Data publikacji:
04-12-2022
Ostatnia modyfikacja:
01-02-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Lotnisko Chopina

Podziel się ze znajomymi:

Strefa VIP Line na warszawskim Lotnisku Chopina została uhonorowana tytułem „Luksusowej Marki Roku” w kategorii „Najwyższa Jakość”. Przyznanie nagrody ogłoszone podczas Gali w warszawskim hotelu Renaissance.

Strefa VIP Line została stworzona z myślą o najbardziej wymagających pasażerach, którym zależy na komforcie podróży i prywatności. Sztandarowa usługa Lotniska Chopina to gwarancja najwyższego poziomu obsługi. Doświadczeni i dyskretni pracownicy dokładają wszelkich starań, aby każdy klient poczuł się wyjątkowo – zarówno przed wylotem, jak i po przylocie.

– Tytuł Luksusowej Marki Roku dla strefy VIP Line to docenienie starań całego naszego zespołu. Bardzo cieszę się, że usługa, która 10 lat temu została udostępniona komercyjnie pasażerom Lotniska Chopina, zyskała uznanie i na trwałe wpisała się w ofertę ekskluzywnych propozycji dla klientów warszawskiego portu lotniczego – powiedziała odbierając wyróżnienie Anna Dermont, rzecznik Lotniska Chopina.

Salony VIP Line to połączenie wygody z nowoczesnością. Usytuowane są z dala od głównej części terminala. Luksusowe, a jednocześnie przytulne wnętrza stanowią idealne miejsce do relaksu, pracy projektowej czy spotkań biznesowych z możliwością realizowania telekonferencji. Strefa ma dostęp do szerokopasmowego Internetu, a na specjalne życzenie istnieje możliwość zorganizowania obsługi i poczęstunku dla gości klienta. Goście VIP Line mają do dyspozycji oddzielny i ogrodzony parking, na którym mogą pozostawić samochód na czas podróży.

Strefa posiada indywidualną kontrolę biletowo-bagażową, celną i paszportową. W razie potrzeby pracownicy pomagają wypełnić niezbędne dokumenty. W komfortowych warunkach i eleganckich wnętrzach VIP Line pasażer oddać się lekturze lub obejrzeć telewizję, a także odświeżyć się po podróży. Do dyspozycji rodziców z małymi dziećmi, na miejscu jest przewijak. Dla gości, którzy potrzebują skupić się na pracy lub
przeprowadzić ważną rozmowę przez telefon, personel VIP Line zapewnia oddzielne pomieszczenie.

Klient strefy nie musi pilnować czasu odlotu samolotu. Obsługa strefy zadba o to, aby na czas dotarł na pokład samolotu. Przejazd na płytę odbywa się luksusowymi limuzynami i to pasażer decyduje, czy chce wejść na pokład jako pierwszy, czy jako ostatni.

Luksusowa Marka Roku to prestiżowy i zaszczytny tytuł, przyznawany krajowym oraz zagranicznym firmom i usługom, które wyróżniają się najwyższą jakością i standardami obsługi klienta, stanowiąc dla innych niekwestionowany wzorzec w swojej kategorii.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

POZOSTAŁE Z WĄTKU:

Wyjątkowa aukcja UPS dla WOŚP: Wizyta w B767

Biznes i przemysł

Wyjątkowa aukcja UPS dla WOŚP: Wizyta w B767

inf. pras. 26 stycznia 2023

Strajk w Berlinie. PLL LOT anulują rejsy do stolicy Niemiec

Infrastruktura i lotniska

PPL. Lotnisko Chopina na granicy przepustowości w tym roku?

Infrastruktura i lotniska

PPL. Lotnisko Chopina na granicy przepustowości w tym roku?

Mateusz Kieruzal, Łukasz Malinowski 25 stycznia 2023

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

NFZ otworzył punkt obsługi klientów na Lotnisku Chopina

Infrastruktura i lotniska

NFZ otworzył punkt obsługi klientów na Lotnisku Chopina

inf. pras. 21 grudnia 2022

Lotnisko Chopina: Prawie 1,4 mln pasażerów w październiku

Infrastruktura i lotniska

Lotnisko Chopina: Zimą loty do Dubaju, Marrakeszu, Walencji, Wenecji i na Maderę

Pasażer i linie lotnicze

POZOSTAŁE Z WĄTKU:

Wyjątkowa aukcja UPS dla WOŚP: Wizyta w B767

Biznes i przemysł

Wyjątkowa aukcja UPS dla WOŚP: Wizyta w B767

inf. pras. 26 stycznia 2023

Strajk w Berlinie. PLL LOT anulują rejsy do stolicy Niemiec

Infrastruktura i lotniska

PPL. Lotnisko Chopina na granicy przepustowości w tym roku?

Infrastruktura i lotniska

PPL. Lotnisko Chopina na granicy przepustowości w tym roku?

Mateusz Kieruzal, Łukasz Malinowski 25 stycznia 2023

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

NFZ otworzył punkt obsługi klientów na Lotnisku Chopina

Infrastruktura i lotniska

NFZ otworzył punkt obsługi klientów na Lotnisku Chopina

inf. pras. 21 grudnia 2022

Lotnisko Chopina: Prawie 1,4 mln pasażerów w październiku

Infrastruktura i lotniska

Lotnisko Chopina: Zimą loty do Dubaju, Marrakeszu, Walencji, Wenecji i na Maderę

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5