Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły rekrutację na kilkadziesiąt nowych miejsc pracy na Lotnisku Chopina. To odpowiedź narodowego przewoźnika na zapotrzebowanie zwiększenia liczby personelu naziemnego do obsługi hub-u w Warszawie.
LOT zaoferuje w wakacje kilkadziesiąt miejsc pracy na Lotnisku Chopina w Warszawie. Już po raz trzeci nowo zrekrutowani pracownicy będą mieć możliwość poznania kulis branży lotniczej i zdobycia cennego doświadczenia w czasie sezonu letniego. W dwóch poprzednich edycjach do rekrutacji przystąpiło niemal 2 tys. osób. Ponad 20 z nich zostało zatrudnionych na stałe po okresie trzymiesięcznej współpracy.
– Sezon letni jest bez wątpienia dużym wyzwaniem dla branży lotniczej, także pod kątem obsługi pasażerów. Chcąc zapewnić najwyższy komfort podróży, w tym przede wszystkim sprawne przesiadki w warszawskim hubie na nasze połączenia do Europy, Ameryki Północnej i Azji oraz płynność operacyjną w szczycie sezonu wakacyjnego, zaproponujemy naszym pasażerom dodatkowe wsparcie na Lotnisku Chopina. Poprzednie lata pokazały, że to rozwiązanie przynosi oczekiwane efekty – mówi Maciej Wilk, członek zarządu d.s. operacyjnych. – Bierzemy pod skrzydła osoby, które podczas trzymiesięcznej współpracy mogą kształcić się pod okiem najlepszych specjalistów w branży. Ci, którzy sprawdzą się w wakacje, mają szansę na stałe zatrudnienie – dodaje.
Do zadań uczestników tegorocznej edycji projektu będzie należała m.in. asysta przy obsłudze pasażerów w terminalu pasażerskim, udzielanie informacji na temat połączeń LOT-u czy wsparcie pasażerów przesiadających się w Warszawie na dalsze połączenia. Nowi pracownicy we współpracy z lotniskowymi służbami operacyjnymi będą wspierać proces obsługi naziemnej samolotu. Zwiększenie zatrudnienia zapewni także wsparcie agentowi handligowemu i poprawi płynność obsługi pasażerów na Lotnisku Chopina.
Zrekrutowani kandydaci mogą liczyć na pracę u boku doświadczonej kadry w jednej z najdynamiczniej rozwijających się branż na świecie. Ponadto, osobom, które przepracują pełne trzy miesiące LOT oferuje darmowy bilet typu „stand by” w dwie strony na dowolnym kierunku, spośród ponad 120 połączeń dostępnych w regularnej siatce przewoźnika.
Wymagania rekrutacyjne to przede wszystkim dobra znajomość języka angielskiego, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, a także gotowość na nowe wyzwania i dyspozycyjność. Znajomość innych języków obcych oraz zainteresowanie branżą lotniczą będzie dodatkowym atutem. Przewoźnik oferuje kandydatom trzy miesiące współpracy, w okresie od czerwca do października b.r.
LOT jest dziś najszybciej rozwijającą się linią lotniczą w Europie. W 2019 roku polski przewoźnik przewiózł rekordową liczbę 10 mln pasażerów – o ponad milion więcej niż rok wcześniej i aż o 5,7 mln pasażerów więcej niż w 2015 r. W ofercie polskiego przewoźnika są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w: Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii, Korei Południowej, Singapurze, Indiach i na Sri Lance.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.