18 października 2017 r. pod hasłem „Bądź Gościem naszych najlepszych pilotów” ruszyła nowa kampania wizerunkowa PLL LOT. Jest pierwszą od ponad pięciu lat – jak chwali się przewoźnik.
– LOT chce uczynić z polskiej gościnności swój znak rozpoznawczy, a co za tym idzie stać się najbardziej gościnną linią lotniczą w regionie. „Zapraszamy na pokłady naszych nowoczesnych, komfortowych samolotów. Dla pasażerów przygotowujemy wszystko co najlepsze. Za przebieg lotu i bezpieczeństwo odpowiadają nasi piloci: najlepsi na rynku, należący do czołówki światowego lotnictwa, często mistrzowie w wielu dziedzinach sportów lotniczych” – mówi Adrian Kubicki, dyrektor komunikacji korporacyjnej w LOT.
Znany kompozytor stworzył muzykę dla LOT-u
Kampanii wizerunkowej będzie prowadzona w mediach tradycyjnych, w internecie i w social mediach. Pierwszy spot został przygotowany w dwóch wersjach: 45- i 30-sekundowej. Jego reżyserem jest Maciej Kowalczuk, muzykę skomponował Radzimir Dębski. Autorem pomysłu kreatywnego i producentem jest pracująca dla LOT-u agencja Grey, z kolei za zakup mediów odpowiada należąca do Havas Media Group firma Fullsix.
W pierwszym etapie kampanii przewoźnik planuje skoncentrować się na zdobywaniu serc kolejnych pasażerów z Polski, a w drugim – skupić się na rynkach zagranicznych. Dzięki temu przedsięwzięciu LOT chce dotrzeć do szerokiego grona klientów, pokazując im, co ma najlepszego do zaoferowania i co się u niego na korzyść zmieniło.
– LOT chce jako marka komunikować się z obecnymi i przyszłymi pasażerami, pokazując swój konsekwentnie udoskonalany produkt i atrakcyjną usługę. Pasażer powinien mieć świadomość, że powierza swoją podróż w ręce doświadczonych i profesjonalnych osób. Kiedy wszyscy w podróży czują się dobrze, można doświadczać magii latania. O tym jest właśnie nasz spot – tłumaczy Adrian Kubicki.
Do końca roku 6,5 mln pasażerów
– Od początku roku LOT ogłosił uruchomienie 19 tras, m.in. z Warszawy: do Los Angeles, Newark i Astany oraz z Krakowa do Chicago. W ubiegłym roku przewoźnik uruchomił 23 połączenia (wśród nich Tokio i Seul), zostając najszybciej rozwijającą się linią lotniczą w Europie – mówi Adrian Kubicki, dodając, że w ciągu trzech kwartałów tego roku przewozy pasażerskie urosły o 30 proc. W tym roku LOT planuje przewieźć ponad 6,5 mln pasażerów, czyli o ponad milion więcej niż w 2016 r.
– Znajdujemy się w momencie zwrotnym w historii firmy. Od etapu restrukturyzacji i programu kompensacyjnego, który wymusił redukcję siatki połączeń w latach 2013-2015, LOT przeszedł do rentownego wzrostu. Od okresu „być albo nie być” doszliśmy do etapu „jak szybko i mądrze się dalej rozwijać" – ocenia Kubicki.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.