LOT systematycznie wzmacnia strukturę sprzedaży zarówno w obsługiwanych regionach, jak i na tzw. rynkach offline, czyli tam, gdzie dotąd nie wykonywał bezpośrednich rejsów. Udostępnienie sprzedaży biletów buduje rozpoznawalność polskiego przewoźnika w Ameryce Łacińskiej, a także wzmocni ruch tranzytowy na regularnych połączeniach LOT-u.
LOT stale rozbudowuje swoją siatkę sprzedaży na świecie, wyraźnie akcentując rozwój zarówno w Azji, jaki i Ameryce. Dystrybucja biletów LOT-u jest możliwa teraz również dzięki rejestracji w ramach międzynarodowego systemu BSP (Billing and Settlement Plan IATA), który umożliwia prowadzenie sprzedaży w nowych regionach.
Przewoźnik umożliwia sprzedaż biletów LOT już w 77 krajach świata. W ostatnim czasie LOT przystąpił do systemu sprzedaży biletów w Meksyku, Kolumbii i Panamie. Wyłącznym przedstawicielem przewoźnika w tych krajach jest AVIAREPS AG - Generalny Agent Sprzedaży.
- Są to jedne z pierwszych krajów Ameryki Łacińskiej, z którymi LOT nawiązał współpracę handlową, natomiast traktujemy to jako wstęp do rozszerzenia współpracy w regionie. LOT dzięki stale rozbudowywanej siatce może zapewnić komfortowe połączenia pasażerom z Ameryki Łacińskiej do Europy przede wszystkim przez port w Miami, pełniący rolę jednego z największych portów tranzytowych w regionie. Ponadto dzięki budowaniu struktur sprzedaży wzmacniamy ruch tranzytowy przez huby w Warszawie i Budapeszcie. Wzrost rozpoznawalności marki LOT w tym regionie jest dla nas ważny, a w przyszłości umożliwi dalszy rozwój połączeń LOT-u - Anna Staszewska, dyrektor sprzedaży globalnej.
Sprzedaż na rynkach offline przez m.in. port w Miami możliwa jest dzięki współpracy z liniami partnerskimi. Z perspektywy pasażera umożliwia to podróż do Europy w ramach jednej rezerwacji i jednego biletu lotniczego. LOT podpisał umowę o współpracy handlowej z liniami Avianca, partnerem z największego globalnego sojuszu lotniczego Star Alliance. Pasażerowie z Europy dzięki tej współpracy mogą planować podróże liniami lotniczymi LOT i Avianca do Kolumbii, Panamy, Peru, Kostaryki, Ekwadoru, Salwadoru, Gwatemali i Nikaragui. Natomiast pasażerom z Ameryki Łacińskiej LOT proponuje dogodne i komfortowe połączenia do Europy Centralnej i Wschodniej.
Wzmocnienie sprzedaży wpisuje się w strategię rentownego wzrostu, jaką LOT wdraża od początku 2016 r. W ubiegłym roku przewoźnik przewiózł rekordową liczbę ponad 8,9 mln pasażerów, czyli o 2 mln więcej niż rok wcześniej. W tym roku planuje przekroczyć barierę 10 mln pasażerów.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.