Partner serwisu
Biznes i przemysł

Linia SkyTaxi wycofała swojego ostatniego Saaba 340A

Dalej Wstecz
Autor:

Avgeek

Data publikacji:
22-02-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
Linia SkyTaxi wycofała swojego ostatniego Saaba 340A
fot. Piotr Bożyk
Rodzima SkyTaxi poinformowała za pośrednictwem swoich social mediów, że dziś (22 lutego) przestała być operatorem samolotów turbośmigłowych. Przewoźnik żegna się ze swoim ostatnim Saabem 340A.

- Z rozrzewnieniem informujemy, że SkyTaxi nie jest już operatorem turbośmigłowym. Pieszczotliwie nazywana przez naszych pilotów "pani Sabina" opuszcza SkyTaxi i mamy nadzieję, że wykona wiele udanych lotów pod rejestracją i znakiem wywoławczym innego przewoźnika - możemy przeczytać w informacji SkyTaxi.

Od 2005 r. łącznie przez flotę SkyTaxi przewinęły się cztery maszyny tego typu o rejestracjach SP-MRB, SP-MRC- SP-MRD i SP-MRE. Dokładnie od listopada 2005 roku Saaby 340 wykonały łącznie 16563 godzin lotu i 8785 startów i lądowań.

- Wielkie podziękowania dla naszych klientów za wiele lat wspaniałej współpracy. Pozostanie w nas wiele fantastycznych wspomnień związanych z tym pięknym samolotem Saab 340A(QC). A jakie są Twoje? Podzielcie się nimi w komentarzach na naszych social mediach - podsumowuje przewoźnik.

SkyTaxi to polska linia lotnicza oferująca usługi czarterowe i frachtu lotniczego. Firma została założona w kwietniu 2000 r. do tej pory wykonywała loty pasażerskie i cargo na terenie Unii Europejskiej, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. Obecnie flota SkyTaxi będzie się składać już tylko z szerokokadłubowych frachtowców: dwóch boeingów B767-200BCSF o rejestracjach SP-MRE i SP-MRF.



Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Airbus po cichu wycofuje się z wodorowego samolotu

Biznes i przemysł

Boeing: Polska AI stoi. Polacy zbudują podzespoły do nowego samolotu?

Biznes i przemysł

Zobacz również:

SkyTaxi: 14-krotnie mniejszy zysk niż w 2022

Pasażer i linie lotnicze

SkyTaxi: 14-krotnie mniejszy zysk niż w 2022

Mateusz Kieruzal 22 sierpnia 2024

Linia SkyTaxi wycofała jednego ze swoich boeingów B767-200F

Biznes i przemysł

Pierwszy boeing 767-300F dołączył do floty SkyTaxi

Biznes i przemysł

Pierwszy boeing 767-300F dołączył do floty SkyTaxi

Piotr Bożyk 01 października 2023

Pozostałe z wątku:

Airbus po cichu wycofuje się z wodorowego samolotu

Biznes i przemysł

Boeing: Polska AI stoi. Polacy zbudują podzespoły do nowego samolotu?

Biznes i przemysł

Zobacz również:

SkyTaxi: 14-krotnie mniejszy zysk niż w 2022

Pasażer i linie lotnicze

SkyTaxi: 14-krotnie mniejszy zysk niż w 2022

Mateusz Kieruzal 22 sierpnia 2024

Linia SkyTaxi wycofała jednego ze swoich boeingów B767-200F

Biznes i przemysł

Pierwszy boeing 767-300F dołączył do floty SkyTaxi

Biznes i przemysł

Pierwszy boeing 767-300F dołączył do floty SkyTaxi

Piotr Bożyk 01 października 2023

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5