Holenderski przewoźnik rozszerza ofertę mediów społecznościowych, przez które oferuje swoje usługi. Teraz dokumenty podróżne i informacje dotyczące zarezerwowanego lotu są dostępne poprzez Messenger, Twitter i WeChat. KLM wprowadza tę usługę jako pierwsza linia lotnicza na świecie.
Linie lotnicze KLM wprowadziły do swojej oferty obsługę pasażerską poprzez kolejne dwa media społecznościowe. Teraz klienci KLM na całym świecie, którzy korzystają z Twittera oraz posiadacze kont na WeChat, który jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Chinach, mogą otrzymywać informacje związane ze swoim lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z boardingiem przez wybrany przez siebie kanał społecznościowy, wygodnie w jednym miejscu.
W ubiegłym roku KLM, jako pierwsza linia na świecie, zainaugurował obsługę pasażerów przez komunikator Facebooka – Messenger. Dziś KLM jest znowu pierwszy w branży lotniczej, integrując swój serwis z platformą Twitter, a także pierwszą linią spoza Chin, obecną na WeChat. Dzięki temu pasażerowie KLM na całym świecie zyskują wygodę i możliwość wyboru, a KLM po raz kolejny potwierdza swoją pozycję pioniera w zakresie usług i kampanii w serwisach społecznościowych. Nowa usługa jest również dostępna dla klientów z Polski.
Serwis poprzez Twitter i WeChat miał swoją światową premierę ponad dwa tygodnie temu kilka dni temu i stopniowo jest uruchamiany na stronach internetowych KLM na całym świecie. „Po wprowadzeniu rok temu usług poprzez Messenger, dziś jesteśmy obecni na kolejnych platformach: używanym na całym świecie Twitterze oraz WeChat, który jest medium społecznościowym numer jeden w Chinach. Celem naszej strategii w mediach społecznościowych jest być tam, gdzie obecnie znajdują się nasi klienci. Dziś jesteśmy o krok dalej, oferując naszym pasażerom wybór i możliwość otrzymania wszystkich istotnych dokumentów i informacji związanych z lotem poprzez platformę społecznościową, z której najchętniej korzystają. Uruchomienie serwisu poprzez Twitter i WeChat pozwala nam ułatwiać podróż naszym klientom, którzy nie korzystają z Messengera. Jednocześnie wprowadzona innowacja umacnia pozycję KLM, jako lidera wśród linii lotniczych w praktycznym zastosowaniu nowych kanałów komunikacji, jakimi są media społecznościowe” – mówi prezes i dyrektor generalny KLM Pieter Elbers.
Podobnie jak w przypadku Facebook Messenger, za pośrednictwem Twittera i WeChat pasażerowie mogą otrzymywać potwierdzenie swojej rezerwacji, które jest zawsze wysyłane po sfinalizowaniu zakupu biletu KLM na klm.com. Oprócz tego w odpowiednim momencie otrzymamy przypomnienie o odprawie, a po jej dokonaniu – elektroniczną kartę pokładową, której będziemy wygodnie używać na lotnisku posługując się naszym telefonem. Messenger, Twitter, czy WeChat poinformuje nas też za każdym razem, kiedy zmieni się status lotu, np. pojawi się opóźnienie.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.