Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Hemsworth zaprasza na Expo 2020 do Dubaju w efektownej kampanii Emirates


Wstecz Dalej

Autor:

inf. pras

Data publikacji:
2021-09-13 07:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Emirates Press

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Hemsworth zaprasza na Expo 2020 do Dubaju w efektownej kampanii Emirates
fot. Emirates Press
Do Expo 2020 w Dubaju został niecały miesiąc. W związku z tym linie Emirates zachęcają do odkrycia nieograniczonych możliwości Wystawy Światowej w nowej międzynarodowej kampanii. Reklama z gwiazdą kina Chrisem Hemsworthem w roli głównej zapowiada ultrafuturystyczne motywy wystawy i niezwykłe wrażenia, które czekają na gości z całego świata już 1 października.
– We współpracy z Emirates wyprodukowaliśmy efektowny, atrakcyjny spot, który z pewnością przyciągnie uwagę odbiorców na całym świecie i zachęci ich do przyjazdu do Dubaju i zobaczenia wystawy Expo 2020 na własne oczy. Będzie to jedna z najwspanialszych imprez na świecie, której nie można przegapić. Oprócz imponujących pawilonów głównych poświęconych motywom przewodnim wystawy – mobilności, zrównoważonemu rozwojowi i możliwościom – a także 191 niezwykłych pawilonów narodowych, na gości czeka bogaty program rozrywkowy, a w nim niezapomniane festiwale muzyczne, artystyczne i kulturalne, wyjątkowe wydarzenia kulinarne i wiele innych atrakcji. Zapowiada się widowisko, które po prostu trzeba zobaczyć – powiedziała Jej Ekscelencja Reem Al Hashimy, minister stanu ds. współpracy międzynarodowej i dyrektor generalna Expo 2020 w Dubaju.

– W 2019 roku nawiązałem współpracę z Emirates i EXPO 2020 w Dubaju, żeby wypromować wystawę, które ma naprawdę ogromne znaczenie dla świata. Wszyscy możemy współtworzyć lepszą przyszłość, a ostatnie półtora roku pokazało nam, że działając razem, możemy osiągnąć wszystko. Na wystawie Expo 2020 w Dubaju spotka się cały świat, aby w duchu współpracy znaleźć praktyczne rozwiązania dla dobra przyszłych pokoleń. Jeśli możecie przyjechać – i uznacie, że to bezpieczne – szczerze was do tego zachęcam - skomentował rolę EXPO 2020 w kształtowaniu lepszej przyszłości Chris Hemsworth.

Spot, wyreżyserowany i nakręcony jeszcze przed wybuchem pandemii COVID-19 przed pierwotnie planowaną datą otwarcia Expo 2020 w Dubaju, ma wyrażać żywego ducha innowacyjności, kreatywności i pragnienia kształtowania lepszej przyszłości – kluczowe motywy międzynarodowej imprezy. Oparta na wielopoziomowej narracji reklama wykorzystuje całą gamę animacji i wizualizacji komputerowych oddających wygląd wystawy, która w trakcie nagrań była dopiero w budowie.

W reklamie Hemsworth przenosi widzów ze słynnych plaż w Dubaju i wśród imponującej panoramy miasta prowadzi ich na miejsce Expo 2020, pokazując główne pawilony poświęcone motywom przewodnim wystawy i dając przedsmak emocji i radosnej atmosfery czekających na gości w pawilonach narodowych.

Ludzie płynnie poruszają się tu w fantastycznym świecie przyszłych możliwości – w spocie pojawiają się m.in. interaktywne dżungle i lasy oraz misja na Marsa, symbolizując ogromny potencjał, jaki ludzkość ma do zaoferowania na wystawie.

Utwór muzyczny wykorzystany w spocie – „Pure Imagination” – został wykonany w nowej aranżacji i interpretacji przez 70-osobową orkiestrę i chór dziecięcy. Dzieci zajmują w reklamie ważne miejsce, reprezentując różne kultury i środowiska, a także przypominając o roli, jaką będą odgrywać jako przyszli przywódcy.

Stosownie do rangi wydarzenia reklamę wyreżyserował zdobywca dwóch Oscarów Robert Stromberg, znany m.in. z pracy przy filmach takich jak Avatar, Alicja w krainie czarów Tima Burtona czy Czarownica w produkcji Disneya. Za efekty wizualne odpowiada wielokrotnie nagradzane Oscarami studio produkcyjne MPC (Moving Picture Company).

Jako główny partner i oficjalne linie lotnicze tegorocznego Expo 2020 w Dubaju, linie Emirates ostatnio zaoferowały klientom możliwość odwiedzenia wystawy i wszystkich jej atrakcji. Podróżujący do Dubaju w okresie od 1 października 2021 do 31 marca 2022 roku mogą otrzymać bezpłatną całodniową wejściówkę na Expo za każdy zarezerwowany bilet lotniczy Emirates.

Oferta jest ważna we wszystkich klasach i obejmuje także bilety na loty liniami flydubai zarezerwowane za pośrednictwem Emirates, a także pasażerów podróżujących do dowolnego kierunku w siatce połączeń Emirates, o ile przesiadka w Dubaju trwa przynajmniej sześć godzin. Expo 2020 w Dubaju potrwa od 1 października 2021 roku do 31 marca 2022 roku i zbiegnie się w czasie z obchodami Złotego Jubileuszu Zjednoczonych Emiratów Arabskich. 

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Zmiany na kluczowych stanowiskach w Emirates

Biznes i przemysł

Zmiany na kluczowych stanowiskach w Emirates

inf. pras 31 sierpnia 2021

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5