Podczas lotu klienci przewoźnika z Dubaju mogą robić zakupy wybierając produkty z katalogu EmiratesRED. Nowością jest możliwość zrobienia zakupów już przed odlotem.
Od czasu uruchomienia usługi, która umożliwia robienie zakupów przed odlotem
na dedykowanej stronie w lipcu, linie Emirates spotkały się z pozytywnym odzewem ze strony klientów na wszystkich trasach. W ofercie znajdują się m.in. perfumy czy zegarki, które jak podkreśla przewoźnik są luksusowe. Do katalogu produktów regularnie dodawane są nowe pozycje, wszystkie. Zamówienia są dostarczane w idealnych na prezent opakowaniach bezpośrednio do siedzącego już w fotelu pasażera.
Klienci Emirates mogą zamawiać produkty bezcłowe od 21 dni do 40 godzin przed odlotem. Usługa jest obecnie dostępna dla pasażerów we wszystkich klasach, na wszystkich lotach Emirates z Dubaju. Linie lotnicze będą stopniowo wprowadzać usługę zamawiania w przedsprzedaży obejmując loty do hubu w Dubaju.
W ramach przyjętej strategii Emirates, która ma na celu wprowadzanie innowacyjnych, cyfrowych rozwiązań na wszystkich etapach podróży, klienci mogą teraz składać zamówienia i płacić online za pomocą urządzeń mobilnych. Dzięki temu klienci mogą zarezerwować produkty, które w innym przypadku nie byłyby dostępne w wystarczającej liczbie na pokładzie ze względu na duży popyt, a także zachwycić swoich bliskich wyjątkowym prezentem-niespodzianką na pokładzie. W sierpniu w katalogu EmiratesRED pojawi się blisko 20 produktów, które będą dostępne wyłącznie w przedsprzedaży.
Dzięki odpowiedniemu zarządzaniu dostępnymi na pokładzie produktami, które zostały zamówione w przedsprzedaży, linie Emirates będą w stanie zmniejszyć spalanie paliwa i emisję dwutlenku węgla poprzez zmniejszenie wagi każdego lotu.
Od czasu ponownego uruchomienia sprzedaży detalicznej EmiratesRED na pokładach samolotów we wrześniu 2020 roku linie Emirates odnotowały, że najważniejsze wskaźniki efektywności przekroczyły poziomy sprzed pandemii, w tym przychody na klienta.