Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Emirates: B777 z klasą premium economy na trasach do Bejrutu i Pekinu

Dalej Wstecz
Autor:

Emirates

Data publikacji:
20-12-2025
Ostatnia modyfikacja:
20-12-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. Emirates

Podziel się ze znajomymi:

Linie lotnicze Emirates ogłosiły, że od 6 stycznia 2026 r. na trasie Dubaj–Bejrut (EK953/954) kursować będą zmodernizowane samoloty Boeing 777, z kabinami klasy premium economy. Natomiast na odcinku między Dubajem a Pekinem (EK306/307) najnowocześniejsze maszyny pojawią się od 1 lutego 2026 r.*

Pekin stanie się czwartym miastem w Chinach kontynentalnych, do którego docierać będą najnowsze samoloty Emirates. Klienci lecący do i z Bejrutu po raz pierwszy będą mogli podróżować w nagradzanej strefie premium economy oraz nowej kabinie klasy biznes z fotelami umieszczonymi w układzie 1–2–1.

Lecący do stolicy Libanu samolot EK953 odlatuje z Dubaju o 15.40, a przylatuje do Bejrutu o 17. Natomiast lot powrotny EK954 rozpoczyna się w Bejrucie o 19.45, a kończy w Dubaju o 00.50**. Rozkład ten pozwala na bezproblemowe podróże do największych miast, w których mieszkają duże społeczności libańskie, m.in. Sydney, Melbourne, Brisbane oraz Nowy Jork, Los Angeles, Boston, Chicago, Miami i Montreal. Klienci mogą wybrać klasę premium economy podczas każdego etapu podróży, ponieważ do wielu z tych miast latają zmodernizowane Boeingi 777 i A380.

Lot EK306 Emirates rozpoczyna się w Dubaju o 3.20, a kończy w Pekinie o 14.45, natomiast samolot powrotny EK307 startuje z Pekinu o 00.40 i ląduje w Dubaju o 5.30**. Podróżni wylatujący z Pekinu mogą wybrać klasę premium economy, gdy lecą do wielu popularnych miejsc, m.in. Londynu Heathrow, Nowego Jorku JFK, São Paulo, Johannessburga, Madrytu, Male i Lizbony, a także do kluczowych miast w regionie Zatoki Perskiej, takich jak Kuwejt, Rijad i Amman.

W odnowionych nowoczesnych wnętrzach samolotów Boeing 777 linii Emirates dla klientów przygotowano miejsca w czterech klasach pasażerskich. We wszystkich kabinach znalazły się eleganckie drewniane wykończenia. W każdym samolocie jest 260 nowoczesnych foteli w klasie ekonomicznej, 24 miejsca w klasie premium economy, 40 siedzeń w układzie 1–2–1 w klasie biznes oraz 8 apartamentów klasy pierwszej.

W klasie premium economy linii Emirates pasażerowie mogą poczuć się niemal jak w klasie biznes, jednak w bardziej przystępnej cenie. Znajdują się tam przestronne skórzane fotele z dużym kątem odchylenia, pełnymi podnóżkami i podparciem nóg, regulowanymi zagłówkami, gniazdkami do ładowania umieszczonymi w fotelu, stolikiem koktajlowym z drewnianym wykończeniem oraz ekranem telewizyjnym o przekątnej 13,3 cala. W kabinie premium economy pasażerowie skorzystają także z dużych poduszek i koców, bezpłatnych zestawów lotniczych (dostępnych podczas wybranych lotów) oraz będą mogli delektować się ekskluzywnym winem musującym – Chandon Vintage Brut 2017.

Kabina klasy biznes w Boeingu 777 Emirates została również przeprojektowana. Fotele ustawiono w układzie 1–2–1, co zapewnia prywatność, pełny dostęp do przejścia oraz dużo miejsca do pracy, odpoczynku i relaksu. Każdy fotel obity jest skórą w kolorze szampana, identyczną jak w najnowszych Airbusach A380 Emirates.

Aby uzyskać więcej informacji lub zarezerwować bilety, odwiedź emirates.com, skorzystaj z aplikacji Emirates, centrum kontaktowego Emirates lub biur podróży. Dla klientów w Chinach dostępna jest płatność WeChat Pay na stronie emirates.com.

* Samoloty mogą pojawić się na wymienionych trasach wcześniej, jeśli ich modernizacja zakończy się szybciej.
** Wszystkie podane godziny to godziny czasu lokalnego

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Air France wycofały najstarszego airbusa A321-100

Pasażer i linie lotnicze

Air France wycofały najstarszego airbusa A321-100

Piotr Bożyk 16 grudnia 2025

Emirates: Zmodernizowane B777 polecą do Madrytu

Pasażer i linie lotnicze

Nowe trasy Emirates obsługiwane przez Boeingi 777

Pasażer i linie lotnicze

Zmodernizowany B777 Emirates na trasie do Wiednia

Pasażer i linie lotnicze

B777 w LOT. Jutro poleci do Toronto. Zobaczcie wnętrze! (zdjęcia)

Pasażer i linie lotnicze

Koniec pewnej epoki – pierwszy B777 w muzeum

Biznes i przemysł

Koniec pewnej epoki – pierwszy B777 w muzeum

Aleksander Domański 23 września 2018

Zobacz również:

Air France wycofały najstarszego airbusa A321-100

Pasażer i linie lotnicze

Air France wycofały najstarszego airbusa A321-100

Piotr Bożyk 16 grudnia 2025

Emirates: Zmodernizowane B777 polecą do Madrytu

Pasażer i linie lotnicze

Nowe trasy Emirates obsługiwane przez Boeingi 777

Pasażer i linie lotnicze

Zmodernizowany B777 Emirates na trasie do Wiednia

Pasażer i linie lotnicze

B777 w LOT. Jutro poleci do Toronto. Zobaczcie wnętrze! (zdjęcia)

Pasażer i linie lotnicze

Koniec pewnej epoki – pierwszy B777 w muzeum

Biznes i przemysł

Koniec pewnej epoki – pierwszy B777 w muzeum

Aleksander Domański 23 września 2018

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij