Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Emirates: Wpłynęło 1,7 mln wniosków o zwrot pieniędzy

Dalej Wstecz
Autor:

Red. ed

Data publikacji:
26-11-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Emirates: Wpłynęło 1,7 mln wniosków o zwrot pieniędzy
fot. Emirates
Linie Emirates zakończyły program, mający na celu rozpatrzenie zaległych wniosków o zwrot pieniędzy spowodowanych zakłóceniami podróży związanymi z pandemią. Przewoźnik zwrócił swoim klientom równowartość około 1,44 mld euro.

W ciągu 7 miesięcy, począwszy od kwietnia, linie Emirates otrzymały, zweryfikowały i przetworzyły prawie 1,7 miliona wniosków o zwrot pieniędzy. W rezultacie linie lotnicze zwróciły swoim klientom 6,3 mld AED, co stanowi równowartość około 1,4 mld euro. Z tej kwoty 4,7 mld AED (ponad 1 mld euro) otrzymali podróżni, którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio u przewoźnika, a pozostałą część zwrócono za pośrednictwem biur podróży.

Ponadto Emirates obsłużyły ponad 130 tys. zapytań klientów i partnerskich biur podróży dotyczących zwrotów oraz dokonały zmian statusu prawie 4 mln kuponów lotniczych. W szczytowym okresie linie Emirates zatrudniały 110 pracowników zajmujących się weryfikacją i przetwarzaniem zwrotów, przed pandemią był to 19-osobowy zespół. Linie lotnicze przeniosły wewnętrznie obowiązki personelu, aby zwiększyć liczbę osób do pomocy przy wnioskach.

– W pierwszych miesiącach 2020 roku pandemia COVID-19 w znaczny sposób zakłóciła podróżowanie na całym świecie i doprowadziła do składania bezprecedensowej liczby wniosków o zwrot pieniędzy w branży lotniczej i turystycznej, także w Emirates. Była to trudna sytuacja, zwłaszcza w obliczu kryzysu finansowego spowodowanego drastycznym ograniczeniem operacji lotniczych. Podczas tych trudnych miesięcy, kiedy zajmowaliśmy się wpływem pandemii na naszą działalność, nigdy nie straciliśmy z oczu zaangażowania na rzecz naszych klientów – powiedział Tim Clark, prezes linii lotniczych Emirates.

Jak podkreślił, linie nadal notują większą liczbę zwrotów środków i próśb o zmianę kuponów lotniczych w porównaniu z okresami sprzed pandemii, ale teraz mają możliwość zarządzania nimi w ciągu 7 dni. – Pomogliśmy także pasażerom, którzy często z nami latają, wprowadziliśmy inne sposoby gromadzenia i wykorzystywania mil. Tym z naszych klientów, którzy nadal podróżują, linie Emirates zaoferowały pierwszą w branży bezpłatną globalną ochronę przed COVID-19, aby zapewnić im dodatkowy spokój. Wprowadziliśmy rygorystyczne środki bezpieczeństwa na ziemi i w powietrzu, a także upewniliśmy się, że informacje o najnowszych wymaganiach dotyczących podróży można łatwo znaleźć na naszej stronie internetowej – dodał Tim Clark.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Wielkie straty chińskiej wielkiej trójki

Biznes i przemysł

Wielkie straty chińskiej wielkiej trójki

Mateusz Kieruzal 05 września 2023

Chiny przywracają wyjazdy grupowe. Będzie tak jak dawniej?

Prawo i polityka

Chiny przywracają wyjazdy grupowe. Będzie tak jak dawniej?

Tomasz Śniedziewski 11 sierpnia 2023

Koniec pandemii w lotnictwie blisko. Rynki krajowe już lepsze niż w 2019

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Emirates wdrożą wyłącznie A380 do Sydney i planują powrót do Adelajdy

Pasażer i linie lotnicze

Emirates wdrożą wyłącznie A380 do Sydney i planują powrót do Adelajdy

inf pras. 13 września 2023

Prost! Oktoberfest na pokładach A380 linii Emirates

Pasażer i linie lotnicze

Tokio-Haneda: Bezpłatna komunikacja autobusowa Emirates

Infrastruktura i lotniska

Tokio-Haneda: Bezpłatna komunikacja autobusowa Emirates

Redakcja/inf. pras. 03 września 2023

Pozostałe z wątku:

Wielkie straty chińskiej wielkiej trójki

Biznes i przemysł

Wielkie straty chińskiej wielkiej trójki

Mateusz Kieruzal 05 września 2023

Chiny przywracają wyjazdy grupowe. Będzie tak jak dawniej?

Prawo i polityka

Chiny przywracają wyjazdy grupowe. Będzie tak jak dawniej?

Tomasz Śniedziewski 11 sierpnia 2023

Koniec pandemii w lotnictwie blisko. Rynki krajowe już lepsze niż w 2019

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Emirates wdrożą wyłącznie A380 do Sydney i planują powrót do Adelajdy

Pasażer i linie lotnicze

Emirates wdrożą wyłącznie A380 do Sydney i planują powrót do Adelajdy

inf pras. 13 września 2023

Prost! Oktoberfest na pokładach A380 linii Emirates

Pasażer i linie lotnicze

Tokio-Haneda: Bezpłatna komunikacja autobusowa Emirates

Infrastruktura i lotniska

Tokio-Haneda: Bezpłatna komunikacja autobusowa Emirates

Redakcja/inf. pras. 03 września 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5