Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Emirates: Wpłynęło 1,7 mln wniosków o zwrot pieniędzy


Wstecz Dalej

Autor:

Red. ed

Data publikacji:
2020-11-26 13:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Emirates: Wpłynęło 1,7 mln wniosków o zwrot pieniędzy
fot. Emirates
Linie Emirates zakończyły program, mający na celu rozpatrzenie zaległych wniosków o zwrot pieniędzy spowodowanych zakłóceniami podróży związanymi z pandemią. Przewoźnik zwrócił swoim klientom równowartość około 1,44 mld euro.
W ciągu 7 miesięcy, począwszy od kwietnia, linie Emirates otrzymały, zweryfikowały i przetworzyły prawie 1,7 miliona wniosków o zwrot pieniędzy. W rezultacie linie lotnicze zwróciły swoim klientom 6,3 mld AED, co stanowi równowartość około 1,4 mld euro. Z tej kwoty 4,7 mld AED (ponad 1 mld euro) otrzymali podróżni, którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio u przewoźnika, a pozostałą część zwrócono za pośrednictwem biur podróży.

Ponadto Emirates obsłużyły ponad 130 tys. zapytań klientów i partnerskich biur podróży dotyczących zwrotów oraz dokonały zmian statusu prawie 4 mln kuponów lotniczych. W szczytowym okresie linie Emirates zatrudniały 110 pracowników zajmujących się weryfikacją i przetwarzaniem zwrotów, przed pandemią był to 19-osobowy zespół. Linie lotnicze przeniosły wewnętrznie obowiązki personelu, aby zwiększyć liczbę osób do pomocy przy wnioskach.

– W pierwszych miesiącach 2020 roku pandemia COVID-19 w znaczny sposób zakłóciła podróżowanie na całym świecie i doprowadziła do składania bezprecedensowej liczby wniosków o zwrot pieniędzy w branży lotniczej i turystycznej, także w Emirates. Była to trudna sytuacja, zwłaszcza w obliczu kryzysu finansowego spowodowanego drastycznym ograniczeniem operacji lotniczych. Podczas tych trudnych miesięcy, kiedy zajmowaliśmy się wpływem pandemii na naszą działalność, nigdy nie straciliśmy z oczu zaangażowania na rzecz naszych klientów – powiedział Tim Clark, prezes linii lotniczych Emirates.

Jak podkreślił, linie nadal notują większą liczbę zwrotów środków i próśb o zmianę kuponów lotniczych w porównaniu z okresami sprzed pandemii, ale teraz mają możliwość zarządzania nimi w ciągu 7 dni. – Pomogliśmy także pasażerom, którzy często z nami latają, wprowadziliśmy inne sposoby gromadzenia i wykorzystywania mil. Tym z naszych klientów, którzy nadal podróżują, linie Emirates zaoferowały pierwszą w branży bezpłatną globalną ochronę przed COVID-19, aby zapewnić im dodatkowy spokój. Wprowadziliśmy rygorystyczne środki bezpieczeństwa na ziemi i w powietrzu, a także upewniliśmy się, że informacje o najnowszych wymaganiach dotyczących podróży można łatwo znaleźć na naszej stronie internetowej – dodał Tim Clark.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Clark: Cała flota A380 linii Emirates wróci na początku 2022 roku

Pasażer i linie lotnicze

Clark: Cała flota A380 linii Emirates wróci na początku 2022 roku

Rafał Dybiński 25 listopada 2020

Emirates: Zimą więcej rejsów A380 na trasach do Anglii oraz Rosji

Pasażer i linie lotnicze

Emirates: Zimą więcej rejsów A380 na trasach do Anglii oraz Rosji

Rafał Dybiński 25 listopada 2020

Przychody Emirates spadły o 74 proc. Prawie 4 mld półrocznej straty

Biznes i przemysł

Przychody Emirates spadły o 74 proc. Prawie 4 mld półrocznej straty

Rafał Dybiński 13 listopada 2020

 

Kolejny kraj zgadza się na powrót MAX-ów

Prawo i polityka

Kolejny kraj zgadza się na powrót MAX-ów

27 listopada 2020

Konkurs na projekt logo służby ASAR

Infrastruktura i lotniska

Konkurs na projekt logo służby ASAR

27 listopada 2020

Rusza sprzedaż biletów na pociąg Sztokholm – Berlin

Pasażer i linie lotnicze

Rusza sprzedaż biletów na pociąg Sztokholm – Berlin

27 listopada 2020

Na Lotnisko Chopina wdrożono zaawansowany system A-CDM

Infrastruktura i lotniska

Na Lotnisko Chopina wdrożono zaawansowany system A-CDM

27 listopada 2020

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5