Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Embraer E195 LOT-u promuje Morawy Północne (zdjęcia)

Dalej Wstecz
Data publikacji:
28-10-2023
Ostatnia modyfikacja:
28-10-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

Embraer E195 o rejestracji SP-LNI od dwóch dni (26 października) lata z lekko zmienionymi barwami LOT-u. Maszyna posiada naklejkę promującą region Morawy Północne i Śląsk. Jest to element promocji regionu przez LOT, po tym jak w tym roku przedłużona została umowa na obsługę rejsów łączących Ostrawę z Warszawą.

Chodzi o realizację umowy promocji czeskiego regionu Moraw Północnych i Śląska. Wykonawca umowy, w zamian za dopłaty, zobowiązany jest do promocji tegoż regionu na banerze reklamowym na stronie internetowej, prezentacji spotu reklamowej w systemie rozrywki pokładowej czy reklamy na kadłubach dwóch samolotów.

LOT musi latać z Warszawy do Ostrawy conajmniej pięć razy w tygodniu do marca 2026 r. Czeski Kraj Morawsko-Śląski w części finansuje te loty, które są dla niego ważne z punktu widzenia biznesowego. Polski przewoźnik otrzyma łącznie 4,3 mln euro za loty przez prawie 3 lata.

Pierwszy E-jet już promuje region

Do promocji czeskiego regionu wykorzystano jednego z E-Jetów tego typu obsługujących to połączenie. Samolot o rejestracji SP-LNI otrzymał naklejki z logo regionu Moraw Północnych i miasta Ostrawa oraz napisami „Visit North Moravia i zdjęciem z Ostrawy a konkretniej nocnym fotosem wieży Bolt w kompleksie Dolny Vitkovice.

Biznesmeni z Azji chcą samolotu

Region tłumaczy kontrakt tym, że umowa z polskim przewoźnikiem daje Ostrawie dostęp do międzynarodowej siatki połączeń w warszawskim hubie. Zwracają uwagę na azjatyckie miasta dostępne z Lotniska Chopina. Ich zdaniem poprawia to dostępność inwestycyjną regionu. Nie można odmówić temu sensu, bowiem w rejonie Ostrawy w Nošovicach, działa duża fabryka Hyundaia, podobna znajduje się po sąsiedzku w Żylinie na Słowacji. Inwestorzy z Azji wymagali możliwości łatwego dostania się do swoich przedsiębiorstw.

– Biorąc pod uwagę grupę docelową, którą są przede wszystkim inwestorzy zagraniczni, musiał to być przewoźnik lotniczy, który świadczy również usługi dla klientów biznesowych i nie koncentruje się wyłącznie na pasażerach wrażliwych na cenę – czytamy w oświadczeniu regionu.

Morawy Północne i Śląsk

Region Morawy Północne i Śląsk (cz. Severní Morava a Slezsko) obejmuje przede wszystkim terytorium województwa morawsko-śląskiego oraz część województw: ołomunieckiego i zlińskiego. Region ten jest dalej podzielony na 6 obszarów turystycznych. Morawy Północne i Śląsk to malowniczy obszar, poprzecinany licznymi grzbietami górskimi i pofałdowanymi górami. Dominują tu wielkie połacie urodzajnych równin z pięknymi widokami na otwarte przestrzenie Niziny Śląskiej po polskiej stronie granicy. Na południu kraina stopniowo przechodzi w urodzajne Pomoraví i Bramę Morawską, na wschodzie tworzy wyjątkowy obszar zwany Wołoszczyzną, na zachodzie natomiast dominuje masyw Jesioników i Rychlebskich Hor. Na obszarze tym znajduje się gęsta sieć znakowanych szlaków turystycznych oraz rowerowych. Stolicą regionu jest miasto Ostrawa.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Boeing rozpoczął produkcję części do pierwszego B777-8F

Biznes i przemysł

Boeing rozpoczął produkcję części do pierwszego B777-8F

Piotr Bożyk 10 lipca 2025

Airbus: W czerwcu więcej dostaw, a Paris Air Show motorem zamówień

Biznes i przemysł

Air India Express. Certyfikaty zgodności silników sfałszowane

Biznes i przemysł

Zobacz również:

LOT. B737 MAX SP-LVD powrócił do latania

Pasażer i linie lotnicze

LOT. B737 MAX SP-LVD powrócił do latania

Piotr Bożyk 04 lipca 2025

Jaka przyszłość lotów nad Syberią?

Pasażer i linie lotnicze

Jaka przyszłość lotów nad Syberią?

Łukasz Malinowski 04 lipca 2025

LOT: Jak będzie wyglądało wdrażanie A220?

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Jak będzie wyglądało wdrażanie A220?

Łukasz Malinowski 01 lipca 2025

Pozostałe z wątku:

Boeing rozpoczął produkcję części do pierwszego B777-8F

Biznes i przemysł

Boeing rozpoczął produkcję części do pierwszego B777-8F

Piotr Bożyk 10 lipca 2025

Airbus: W czerwcu więcej dostaw, a Paris Air Show motorem zamówień

Biznes i przemysł

Air India Express. Certyfikaty zgodności silników sfałszowane

Biznes i przemysł

Zobacz również:

LOT. B737 MAX SP-LVD powrócił do latania

Pasażer i linie lotnicze

LOT. B737 MAX SP-LVD powrócił do latania

Piotr Bożyk 04 lipca 2025

Jaka przyszłość lotów nad Syberią?

Pasażer i linie lotnicze

Jaka przyszłość lotów nad Syberią?

Łukasz Malinowski 04 lipca 2025

LOT: Jak będzie wyglądało wdrażanie A220?

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Jak będzie wyglądało wdrażanie A220?

Łukasz Malinowski 01 lipca 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij