Rafał Dybiński
Zoptymalizowane zostało miejsce obsługi dla pasażerów niepełnosprawnych. Powiększona przestrzeń ułatwia przemieszczanie się podróżnym korzystającym z wózków inwalidzkich oraz osobom im towarzyszącym. Ponadto zmodernizowano i zawieszono dwa ekrany z informacjami o lotach. Zmieniono też oznakowanie, dzięki czemu jest to wyraźnie rozpoznawalna i łatwo dostępna strefa.#EindhovenAirport maakt weer enkele kwaliteitsslagen. Securitygebied wordt vernieuwd en meer optimalisaties. Goed nieuws voor passagiers en medewerkers. Lees meer in bijgaand bericht: https://t.co/OXcvLFqYBD pic.twitter.com/kN4d3P4P7e
— Eindhoven Airport (@EINairport) December 3, 2020
Prawo i polityka
„Polityczne” malowanie samolotu? China Airlines odbierają pierwszego boeinga 777F
Tomasz Śniedziewski 04 grudnia 2020
Pasażer i linie lotnicze
Ryanair zwiększa zamówienie boeingów 737 MAX o kolejne 75 maszyn
Avgeek 03 grudnia 2020
Biznes i przemysł
Somon Air zabiegają o dwa B737 MAX-8. Obsłużą kluczowe trasy
Rafał Dybiński 04 grudnia 2020
Pasażer i linie lotnicze
O’Leary: IAG nie przetrwa jako właściciel British Airways po Brexicie
08 grudnia 2020
Pasażer i linie lotnicze
Brazylia: 737 MAX od 9 grudnia pojawi się na trasach z Sao Paulo
08 grudnia 2020