Partnerzy serwisu:
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Drukair odebrał pierwszego ATR-a 42-600


Wstecz Dalej

Autor:

Piotr Bożyk

Data publikacji:
2019-10-27 08:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Drukair odebrał pierwszego ATR-a 42-600
fot. ATR Media
Drukair, bhutański przewoźnik narodowy, odebrał w tym tygodniu pierwszego ATR-a 42-600. Turbośmigłowy samolot najnowszej generacji będzie wykorzystywany na krajowych i międzynarodowych trasach przewoźnika. Został wybrany ze względu na wyjątkową wydajność operacyjną w trudnych warunkach.
Obecnie ATR linii Drukair obsługuje małe lotniska w Himalajach i łączy Bhutan z Katmandu, Kalkutą i Dhaką. Dzięki wprowadzeniu w serii -600 najnowszej generacji pakietu awioniki Standard 3, linia skorzysta z RNP AR 0.3/0.3, Required navigation performance authorization required (RNP AR) – rodzaju nawigacji pozwalającej samolotowi latać określoną ścieżką między dwoma punktami zdefiniowanymi w przestrzeni 3D, który dodatkowo poprawi dostępność lotniska i wydajność operacyjną. ATR Drukaira jest również wyposażony w system ClearVision ™, który zapewni pilotom wyjątkową widoczność i świadomość sytuacyjną. W samolocie znajduje się także bardzo wygodna kabina z 40 fotelami i dużymi schowkach na bagaż podręczny i odstępami między rzędami.

Bhutan to niewielkie państwo bez dostępu do morza położone na terenie wschodnich Himalajów. Lotnisko w Paro (2133 m n.p.m.), jedyne w tym kraju, jest otoczone wysokimi górami. Tylko kilkudziesięciu pilotów na świecie jest certyfikowanych, by tam lądować. Lądowanie jest możliwe jedynie z widocznością ziemi (VFR) i w ciągu dnia. Warto dodać, że airbus A319 jest największym samolotem, który może latać z Paro, ale niebawem dołączy do niego A320neo.

Flota linii Drukair składa się z pięciu samolotów: trzech airbusów A319, jednego ATR-a 42-500 oraz jednego 42-600. Przewoźnik obecnie oczekuje na dostawę jednego airbusa A320neo, który zostanie dostarczony do końca tego roku.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
LOT: Tegoroczna zimowa siatka większa o 11 proc.

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Tegoroczna zimowa siatka większa o 11 proc.

inf. pras. oprac. ad 28 października 2019

Modlin: Rok bez inwestycji i nowych linii

Infrastruktura i lotniska

Modlin: Rok bez inwestycji i nowych linii

Łukasz Malinowski 28 października 2019

Linie lotnicze z Bhutanu kupują Airbusa

Biznes i przemysł

Linie lotnicze z Bhutanu kupują Airbusa

Emilia Derewienko 23 kwietnia 2018

 

Więcej ofert Lufthansa Express Rail w Niemczech

Infrastruktura i lotniska

Więcej ofert Lufthansa Express Rail w Niemczech

28 października 2019

Port lotniczy Pekin-Daxing uruchamia kolejne loty międzynarodowe

Infrastruktura i lotniska

Port lotniczy Pekin-Daxing uruchamia kolejne loty międzynarodowe

28 października 2019

Modlin: Rok bez inwestycji i nowych linii

Infrastruktura i lotniska

Modlin: Rok bez inwestycji i nowych linii

28 października 2019

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5