Partner serwisu
BIZNES I PRZEMYSŁ

Antonow chce produkować dwanaście An-178 rocznie

Dalej Wstecz
Data publikacji:
02-10-2020
Ostatnia modyfikacja:
27-01-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ aerotelegraph.com

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
Antonow chce produkować dwanaście An-178 rocznie
fot. Vasiliy Koba
Ukraiński producent samolotów po pięciu latach chce wznowić produkcję. Alexander Los, który stoi na czele spółki, zapowiedział, że za kilka lat firma będzie budować nawet 12 maszyn An-178 rocznie – podaje portal Aerotelegraph.

Po pięcioletniej przerwie ukraiński producent znów pracuje nad samolotem. Na początku września informowaliśmy o powstaniu pierwszego Antonowa An-178 bez części rosyjskich, który został zamówiony przez peruwiańskie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych. Transportowym odrzutowcem zainteresowały się także Turcja, Arabia Saudyjska i Indie.

Producent chce najwyraźniej wykorzystać zaciekawienie An-178, bo już zapowiedział, że samolotów ma powstawać 12 w ciągu roku. W wywiadzie szef Antonowa, Alexander Los, określił konkretne plany wznowienia produkcji seryjnej samolotu. Los powiedział, że od 2023 roku firma chce budować dwanaście samolotów An-178 rocznie. Po analizach rynku i rozmowach z potencjalnymi klientami władze Antonowa uważają, że jest to realny plan.

An-178 to dwusilnikowy samolot transportowy, który będzie używany głównie przez wojsko. Z kolei peruwiańskie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych planuje wykorzystać go dla policji. Model oparty jest na samolocie pasażerskim An-158, rozszerzonej wersji An-148.

Los, stwierdził również, że następnym samolotem, który wejdzie do produkcji seryjnej po An-178, jest An-158. Model An-158-100 to samolot o zasięgu 2,6 tys. km, który może pomieścić do 102 pasażerów. Jak dotąd w swojej flocie mają tylko Cubana de Aviación, kubańskie linie narodowe. Utworzenie narodowych linii lotniczych Ukrainy mogłoby zwiększyć popyt na pasażerskie An-148 i An-158.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Antonow chce wskrzesić An-225 Mrija! Rusza zbiórka pieniędzy

Prawo i polityka

Antonow buduje pierwszy An-178 bez rosyjskich części

Biznes i przemysł

Antonow buduje pierwszy An-178 bez rosyjskich części

Emilia Derewienko 01 września 2020

Jelczenko: Przyszłość Antonowa zależy od współpracy z Boeingiem

Biznes i przemysł

Antonow An-225 wraca do latania po modernizacji

Biznes i przemysł

Usterka w silnikach Antonowa An-124

Biznes i przemysł

Usterka w silnikach Antonowa An-124

Rafał Dybiński 29 marca 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Antonow chce wskrzesić An-225 Mrija! Rusza zbiórka pieniędzy

Prawo i polityka

Antonow buduje pierwszy An-178 bez rosyjskich części

Biznes i przemysł

Antonow buduje pierwszy An-178 bez rosyjskich części

Emilia Derewienko 01 września 2020

Jelczenko: Przyszłość Antonowa zależy od współpracy z Boeingiem

Biznes i przemysł

Antonow An-225 wraca do latania po modernizacji

Biznes i przemysł

Usterka w silnikach Antonowa An-124

Biznes i przemysł

Usterka w silnikach Antonowa An-124

Rafał Dybiński 29 marca 2020

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5