Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Air Caraibes odebrały pierwszego airbusa A350-1000


Wstecz Dalej

Autor:

Piotr Bożyk

Data publikacji:
2019-12-20 12:10
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Air Caraibes odebrały pierwszego airbusa A350-1000
Fot. Airbus Media
Linia Air Caraibes (należąca do Groupe Dubreuil) odebrała wczoraj (19 grudnia) swojego pierwszego A350-1000, największej wersji rodziny A350XWB. Nowa dostawa czyni przewoźnika pierwszym francuskim operatorem największego A350.
Linia planuje wykorzystać A350-1000, wraz z pozostałymi trzema A350-900 i sześcioma A330, na trasach z Paryża na Karaiby francuskie. Nowy samolot bezproblemowo zintegruje się z istniejącą flotą Air Caraibes dzięki wyjątkowej spójności floty szerokokadłubowej Airbusa i zapewni linii lotniczej dodatkową elastyczność operacyjną. W sumie Groupe Dubreuil zamówiła trzy A350-1000. Kolejne maszyny dołączą do floty francuskiej linii w przyszłym roku.

A350-1000 Air Caraibes posiadają trzyklasową konfigurację pokładu dla 429 pasażerów: 24 w klasie biznes „Madras”, 45 w premium „Premium Caraibes” oraz 360 w klasie ekonomicznej „Soleil”. Wszystkie A350 XWB są wyposażone w cichą i wygodną kabinę „Airspace by Airbus” z nowym systemem oświetlenia, który wzmacnia poczucie dobrego samopoczucia pasażerów i relaks podczas lotów dalekodystansowych.

A350 jest najnowszą konstrukcją Airbusa, która zastępuje stare A340 oraz B777, a także jest dopełnieniem maszyn A330 i A330neo. A350 napędzany jest przez dwa silniki Rolls-Royce Trent XWB. Silnik o średnicy wentylatora równej 118 calom (300 cm) jest najnowszym oraz największym produktem brytyjskiego producenta i został specjalnie zaprojektowany do napędzania samolotów z rodziny airbusa A350 XWB, które składają się z dwóch wersji pasażerskich: A350-900 i A350-1000 zabierających odpowiednio 315 i 369 pasażerów (podane dane dotyczą trzyklasowej konfiguracji pokładu). Airbus zebrał zamówienia na 959 samolotów A350 (od 51 klientów): 783 maszyny w wersji A350-900 oraz 176 A350-1000. Do tej pory francuski producent dostarczył 331 tych maszyn.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Orly: Przyznano sloty pozostałe po Aigle Azur

Pasażer i linie lotnicze

Orly: Przyznano sloty pozostałe po Aigle Azur

Aleksander Domański 11 grudnia 2019

Aigle Azur: Kto przejmie sloty na Orly?

Biznes i przemysł

Aigle Azur: Kto przejmie sloty na Orly?

Aleksander Domański 12 września 2019

 

Niemcy gotowe do przejęcia Condora

Biznes i przemysł

Niemcy gotowe do przejęcia Condora

20 kwietnia 2020

GECAS anulował zamówienie 69 boeingów 737 MAX

Biznes i przemysł

GECAS anulował zamówienie 69 boeingów 737 MAX

20 kwietnia 2020

Alaska Airlines uzyskały 992 mln dolarów wsparcia

Pasażer i linie lotnicze

Alaska Airlines uzyskały 992 mln dolarów wsparcia

20 kwietnia 2020

Lufthansa tymczasowo wycofuje flotę airbusów A340-600

Pasażer i linie lotnicze

Lufthansa tymczasowo wycofuje flotę airbusów A340-600

20 kwietnia 2020

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5