Partnerzy serwisu:
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Aerofłot będzie miał blisko 400 samolotów


Wstecz Dalej

Autor:

Magdalena Romanowska

Data publikacji:
2019-12-05 16:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Aerofłot będzie miał blisko 400 samolotów
fot. Piotr Bożyk
Linie Lotnicze Aerofłot planują powiększenie swojej floty o 31 samolotów w ciągu przyszłego roku. Będą to głównie szerokokadłubowe modele, które mają być wykorzystane w ekspansji Aerofłot w Azji. Rosyjskie linie planują połączenia do Singapuru, Osaki, Chengdu, Mumbaju i Goa.
Grupa Aerofłot, w skład której wchodzą tanie linie Pobeda Airlines, Rossiya Airlines i przewoźnik regionalny Aurora Airlines, wyznaczyła sobie cel powiększenia floty o 8,4 proc., co da w sumie 398 samolotów w całej grupie.

Obecnie grupa Aerofłot posiada 364 jednostki, w tym 249 samolotów obsługiwanych przez Aerofłot, 62 przez Rossiya Airlines, 30 przez Pobeda Airlines i 23 samoloty linii Aurora. W planowanych na przyszły rok dostawach znajdzie się 11 Airbusów A350. W planach jest zwiększenie tej liczby do 22 A350-900 do 2023 roku. Niektóre z nich zastąpią „przechodzące na emeryturę” modele A330. Samoloty A350XWB będą zabierać na pokład 316 pasażerów, czyli 14 lub 15 więcej niż obecne konfiguracje A330-300.

Jak czytamy w portalu rusaviainsider, grupa planuje również przyjęcie trzech Boeingów 777 do 2021 roku. Z kolei linie Pobeda podtrzymują chęć uruchomienia Boeingów 737 MAX, ale nie ujawniły jeszcze, ile MAX-ów dokładnie spodziewają się otrzymać. Tymczasem, choć samoloty nie dotarły jeszcze do Pobeda Airlines, władze grupy zadecydowały o przeniesieniu czterech z nich do siostrzanej linii taniego przewoźnika – Rossiya Airlines.

Przypominamy, że w październiku tego roku rosyjski Aerofłot oficjalnie anulował zamówienie 22 boeingów B787 Dreamliner, które warte było według cen katalogowych prawie 5,5 mld dolarów amerykańskich. Jednak według danych Avitas, firmy zajmującej się wyceną rynku lotniczego, uwzględniając standardowe rabaty, rzeczywista wartość zamówienia wynosi około 2,7 mld dolarów.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Aerofłot rezygnuje z B787, ale wkrótce odbierze A350

Biznes i przemysł

Aerofłot rezygnuje z B787, ale wkrótce odbierze A350

Piotr Bożyk 12 października 2019

Najmłodsze floty na świecie: Norwegian i Aerofłot na czele

Biznes i przemysł

Najmłodsze floty na świecie: Norwegian i Aerofłot na czele

Piotr Bożyk, Emilia Derewienko 26 sierpnia 2019

Tarcia na linii Rosja – Czechy. Odwołane loty przewoźników

Pasażer i linie lotnicze

Tarcia na linii Rosja – Czechy. Odwołane loty przewoźników

Piotr Bożyk 02 lipca 2019

 

Heathrow wdrożyło system antydronowy

Infrastruktura i lotniska

Heathrow wdrożyło system antydronowy

20 stycznia 2020

Budapeszt nie zwalnia tempa chińskiej ekspansji

Infrastruktura i lotniska

Budapeszt nie zwalnia tempa chińskiej ekspansji

20 stycznia 2020

Gdańsk: Blisko 5,4 mln pasażerów w 2019 roku

Infrastruktura i lotniska

Gdańsk: Blisko 5,4 mln pasażerów w 2019 roku

20 stycznia 2020

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5