Partnerzy serwisu:
BIZNES I PRZEMYSŁ

10-lecie współpracy Air France, KLM i Delta Air Lines


Wstecz Dalej

Autor:

Redakcja

Data publikacji:
2019-06-14 14:15
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Air France KLM

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

10-lecie współpracy Air France, KLM i Delta Air Lines
fot. Air France-KLM
W tym roku Air France, KLM i Delta Air Lines obchodzą 10-lecie swojej współpracy, oferując wspólnie rozbudowaną siatkę lotów transatlantyckich między Europą a Ameryką Północną. W ciągu dekady, trzy linie zaoferowały swoim klientom nowy poziom podróży przez Atlantyk. Przypominamy najważniejsze fakty na temat tego sojuszu.
Zbudowana na bazie siedmiu węzłów lotniczych – pięciu w Stanach Zjednoczonych i dwóch w Europie – siatka połączeń lotniczych, obejmuje trasy między Kanadą, Stanami Zjednoczonymi i Meksykiem a Europą i stanowi modelowy przykład partnerstwa między liniami, które wyznacza kierunek dla branży.

– Na przestrzeni dziesięciu lat nasze transatlantyckie joint venture stało się najbardziej zaawansowanym przykładem tego, czym może być partnerstwo lotnicze i co może przynieść klientom. Sukces naszej współpracy z liniami Delta jest wynikiem harmonizacji usług, różnorodności oferty w postaci lotów do każdego zakątka USA i adaptacji naszych produktów do każdego typu klienta – od pasażera indywidualnego, poprzez sieć sprzedaży agencyjnej, po odbiorców korporacyjnych. Wspólnie, nasze zintegrowane zespoły handlowe dążą do zaoferowania naszym klientom zintegrowanej usługi na każdym etapie ich podróży. Jesteśmy dumni z dotychczasowych osiągnięć i czekamy na dalszy rozwój naszego joint venture – mówi Patrick Alexandre, wiceprezes grupy Air France-KLM ds. Handlowych i Aliansów.

Linie sojuszu oferują każdego dnia ponad 270 lotów przez Atlantyk, między Europą a Ameryką Północną. Pasażerowie mają do dyspozycji łatwiejsze połączenia, dzięki większej liczbie lotów bezpośrednich pomiędzy 7 lotniskami bazowymi (hub), jak na przykład Detroit – Paryż, czy Atlanta – Amsterdam. Natomiast każde z lotnisk bazowych oferuje po przesiadce dalsze loty np. do mniejszych miast na terenie USA.

Uprawnieni klienci mogą korzystać z największej sieci salonów lotniskowych w Ameryce Północnej i Europie. Programy lojalnościowe linii zostały zsynchronizowane tak, że pasażerowie mają możliwość gromadzenia mil, a także ich wydawania na loty i usługi współpracujących przewoźników. Linie uznają wzajemnie w swoich programach loty zrealizowane na pokładzie partnera w sojuszu.

Partnerskie linie sojuszu transatlantyckiego przewożą dziś o 20 proc. więcej klientów niż 10 lat temu. – Mamy wiele powodów do dumy z osiągnięć w ciągu ostatnich 10 lat. Kluczem do naszego sukcesu są nieustanne inwestycje w innowacje i w poprawę doświadczeń z podróży klientów, którzy nam zaufali. W efekcie dajemy naszym pasażerom produkty, które są doceniane przez rynek i zdobywają liczne nagrody. Podróż przez Atlantyk jest dziś mniej skomplikowana, dzięki pełnej integracji naszych systemów i współpracy zespołów na każdym etapie podróży – w centrach obsługi klienta, działach sprzedaży, czy na lotniskach – stwierdza Steve Sear, prezes Delta Airlines i wiceprezes ds. sprzedaży globalnych.

Partnerstwo Delta Airlines, Air France i KLM bazuje na poprzednim porozumieniu między KLM a Northwest Airlines. Po podpisaniu w 2007 roku przez USA i Unię Europejską umowy "otwartego nieba", otwierającej drogę do całkowitej liberalizacji ruchu lotniczego nad Atlantykiem i po fuzji linii Delta z Northwest, Grupa Air France-KLM ogłosiła w maju 2009 roku swoje nowe długoterminowe przedsięwzięcie z Delta Airlines. W kolejnym roku do sojuszu dołączyły linie Alitalia, wzbogacając siatkę o połączenia między Ameryką Północną a Włochami. W ubiegłym roku Delta zainwestowała 375 milionów euro w pozyskanie 10 proc. udziałów w grupie Air France-KLM.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Boeing i Embraer potwierdzają szczegóły transakcji

Biznes i przemysł

Boeing i Embraer potwierdzają szczegóły transakcji

Aleksander Domański 18 grudnia 2018

Air France-KLM rozszerza współpracę z China Eastern Airlines

Biznes i przemysł

Air France-KLM rozszerza współpracę z China Eastern Airlines

Emilia Derewienko 29 listopada 2018

Więcej lotów z Europy do Ameryki Środkowej i Południowej

Biznes i przemysł

Więcej lotów z Europy do Ameryki Środkowej i Południowej

Emilia Derewienko 12 sierpnia 2018

 

JetBlue Airways zamawia A321XLR i A220-300

Pasażer i linie lotnicze

JetBlue Airways zamawia A321XLR i A220-300

20 czerwca 2019

LOT: Pierwszy B737-700 już w Warszawie

Pasażer i linie lotnicze

LOT: Pierwszy B737-700 już w Warszawie

20 czerwca 2019

Nordic Aviation Capital zamawia 20 airbusów A220

Biznes i przemysł

Nordic Aviation Capital zamawia 20 airbusów A220

20 czerwca 2019

ATR ogłosił w Paryżu nową wersję 42-600S

Biznes i przemysł

ATR ogłosił w Paryżu nową wersję 42-600S

20 czerwca 2019

Donald Trump ujawnił nowy design Air Force One

Biznes i przemysł

Donald Trump ujawnił nowy design Air Force One

20 czerwca 2019

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5