Partner serwisu
Biznes i przemysł

Współpraca Emirates z CNN

Dalej Wstecz
Data publikacji:
16-07-2023
Ostatnia modyfikacja:
13-07-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
CNN/Emirates

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
Współpraca Emirates z CNN
Fot. CNN Media
10 lipca na antenie CNN rusza nowa kampania reklamowa i sponsoringowa Emirates skierowana do grup docelowych przewoźnika, czyli globalnych decydentów biznesowych, entuzjastów technologii, inwestorów i ekspertów finansowych – poinformowano w oficjalnym komunikacie.

Żeby dotrzeć do tej publiczności, CNN International Commercial opracowało wieloplatformową kampanię, która łączy markę linii lotniczych z wysokiej jakości treściami biznesowymi i rynkowymi dostępnymi w ofercie stacji. Głównym elementem kampanii jest sponsorowany wyłącznie przez Emirates nowy segment biznesowy nadawany w dni powszednie na całym świecie podczas wybranych flagowych programów CNN International.

Segment Emirates Business Briefing będzie emitowany w „CNN Newsroom z Maxem Fosterem i Biancą Nobilo”, „First Move z Julią Chatterley”, „Connect the World z Becky Anderson” oraz „One World z Zainem Asherem”. Będzie on dostarczał istotnych informacji dla obecnych i przyszłych liderów biznesu – od aktualności rynkowych, przez fuzje i przejęcia, po najnowsze technologie i kryptowaluty. Ponadto, aby przyciągnąć uwagę odbiorców treści CNN w digitalu, przewoźnik jest również wyłącznym sponsorem sekcji CNN Markets, z uwzględnieniem contentu Emirates Business Briefing. W telewizji i na platformach cyfrowych można zobaczyć też spoty telewizyjne i reklamy displayowe skierowane do odbiorców podróżujących służbowo.

– Cieszymy się, że możemy ponownie współpracować z Emirates, jedną z najbardziej prestiżowych linii lotniczych na świecie, i wspierać jej ekspansję na rynku podróży służbowych – powiedziała Cathy Ibal, starsza wiceprezes CNN International Commercial. – Dzięki dostępnym na wszystkich platformach istotnym i angażującym treściom biznesowym, a także jako marka numer jeden pod względem dotarcia do podróżnych klasy premium*, CNN jest doskonałym partnerem dla marek takich jak Emirates, pozwalającym na nawiązanie kontaktu i dotarcie do odbiorców biznesowych wysokiego szczebla – dodała Ibal.

– Cieszymy się, że możemy współpracować z CNN przy Emirates Business Briefing, zupełnie nowym branżowym segmencie, który w pigułce przedstawia najnowsze wiadomości ze świata biznesu i finansów. Czas jest bardzo cenny, zwłaszcza dla kadr zarządzających i odbiorców biznesowych premium, do których kierujemy naszą ofertę za pośrednictwem CNN. Wierzymy, że Emirates Business Briefing wniesie wartość dodaną do ich życia. Segmenty te są uzupełniane krótkimi reklamami z udziałem ambasadorki naszej marki Penelope Cruz, która korzysta ze wszystkich dostępnych na pokładzie Emirates ekskluzywnych usług, w myśl hasła samo doświadczenie podróżowania jest równie istotne jak ostateczny punkt docelowy. Jesteśmy przekonani, że stanowi to idealną synergię między naszą marką, naszymi historiami o produktach premium, renomowaną globalną marką informacyjną i naszą grupą docelową premium – podsumował Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.

Według badania Global Business Influencers z 2022 roku CNN jest marką informacyjną o największym procentowym zasięgu wśród osób, które latają pierwszą klasą, służbowym lub prywatnym odrzutowcem, wydają ponad 10 tys. dolarów na wakacje i latają do obu Ameryk w celach służbowych.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Emirates ogłosiły zawarcie umowy code-share z Batik Air

Pasażer i linie lotnicze

Emirates ogłosiły zawarcie umowy code-share z Batik Air

Redakcja/inf. pras. 24 października 2023

Umowa Emirates i United. Więcej opcji lotów do i z Meksyku

Pasażer i linie lotnicze

Umowa Emirates i United. Więcej opcji lotów do i z Meksyku

Redakcja/inf. pras. 08 września 2023

Sabre i SAS rozszerzają współpracę

Biznes i przemysł

Sabre i SAS rozszerzają współpracę

inf. pras. 05 września 2023

Emirates i Air Canada z umową code-share na loty do i z Montrealu

Pasażer i linie lotnicze

Polska i Korea chcą wspólnie rozwijać transport

Infrastruktura i lotniska

Emirates z Kenya Airways: Więcej lotów z Afryki na Bliski Wschód

Biznes i przemysł

Zobacz również:

Emirates ogłosiły zawarcie umowy code-share z Batik Air

Pasażer i linie lotnicze

Emirates ogłosiły zawarcie umowy code-share z Batik Air

Redakcja/inf. pras. 24 października 2023

Umowa Emirates i United. Więcej opcji lotów do i z Meksyku

Pasażer i linie lotnicze

Umowa Emirates i United. Więcej opcji lotów do i z Meksyku

Redakcja/inf. pras. 08 września 2023

Sabre i SAS rozszerzają współpracę

Biznes i przemysł

Sabre i SAS rozszerzają współpracę

inf. pras. 05 września 2023

Emirates i Air Canada z umową code-share na loty do i z Montrealu

Pasażer i linie lotnicze

Polska i Korea chcą wspólnie rozwijać transport

Infrastruktura i lotniska

Emirates z Kenya Airways: Więcej lotów z Afryki na Bliski Wschód

Biznes i przemysł

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5