Partnerzy serwisu:
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Wizz Air mówi NIE agresywnym pasażerom. Nowa kampania „Not on my Flight”


Wstecz Dalej

Autor:

Redakcja

Data publikacji:
2019-04-10 16:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Wizz Air

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Wizz Air mówi NIE agresywnym pasażerom. Nowa kampania „Not on my Flight”
fot. Piotr Bożyk
Linie Wizz Air poinformowały o przystąpieniu do nowej kampanii „Not on my Flight”, organizowanej przez Europejską Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA). Akcja ma na celu zmniejszenie liczby pasażerów zachowujących się nieodpowiednio podczas europejskich lotów, a także ochronę praw podróżnych do spokojnego podróżowania.
Jak informuje przewoźnik, sprawny przebieg wielu lotów w Unii Europejskiej zakłócają pasażerowie zachowujący się w nieodpowiedni sposób. Co najmniej 70 proc. tych incydentów wiąże się z jakąś formą agresji. W branży lotniczej w 2018 roku odnotowano w sumie wzrost o 34 proc. w porównaniu z 2017 rokiem.

Mimo że, biorąc pod uwagę całkowitą liczbę osób podróżujących samolotami, liczba „niesfornych” pasażerów jest bardzo niska, ich działania mogą mieć nieporównywalnie większy wpływ na przebieg lotu oraz na współpasażerów. Zachowania, takie jak nadmierne spożycie alkoholu oraz stan upojenia alkoholowego, palenie tytoniu w toalecie, przemoc słowna lub fizyczna wobec załogi lub innych pasażerów, a także nieprzestrzeganie instrukcji, zwiększają ryzyko niewłaściwego przebiegu lotu, odwracając uwagę personelu od obowiązków oraz mogą powodować znaczne opóźnienia.

Wizz Air, jako jeden z największych niskokosztowych przewoźników w Europie, zawsze dbał o bezpieczeństwo i ochronę. Linia dysponuje jedną z najmłodszych i najbardziej nowoczesnych flot na świecie, w której średni wiek jednego ze 112 samolotów typu Airbus A320 i A321 wynosi 4,5 roku. Wizz Air nie toleruje obraźliwych zachowań wobec pasażerów i personelu liczącego 4,5 tys. osób. Linie ściśle współpracują z lokalnymi władzami w przypadku takich incydentów.

– Każdy pasażer i członek załogi ma prawo do bezpiecznego lotu pozbawionego fizycznej lub słownej przemocy. Podróżowanie ma być przyjemnym doświadczeniem, a pasażerowie powinni traktować się wzajemnie i załogę z szacunkiem. W minionym roku 34 mln osób wybrało podróże WIZZ w naszej stale rozwijającej się siatce połączeń w niskich cenach. Nie możemy pozwolić na to, aby nieliczne przypadki nieodpowiednich zachowań wpływały na zadowolenie i wrażenia klientów podczas obecności na pokładzie WIZZ. Z tego powodu zdecydowaliśmy się dołączyć do wspaniałej inicjatywy EASA. Zachęcamy do tego również naszych pasażerów – wystarczy użyć #notonmyflight na swoich profilach w mediach społecznościowych – mówi András Radó, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Ruszyła trasa z Krakowa do Londynu-Luton

Infrastruktura i lotniska

Ruszyła trasa z Krakowa do Londynu-Luton

Emilia Derewienko 05 kwietnia 2019

Powraca połączenie Wizz Air z Lublina do Kijowa

Pasażer i linie lotnicze

Powraca połączenie Wizz Air z Lublina do Kijowa

Emilia Derewienko 03 kwietnia 2019

Wizz Air planuje zwiększyć liczbę operacji w lecie o 17 procent

Pasażer i linie lotnicze

Wizz Air planuje zwiększyć liczbę operacji w lecie o 17 procent

Justyna Urbaniak 24 marca 2019

 

Singapurskie Changi z wodospadem

Infrastruktura i lotniska

Singapurskie Changi z wodospadem

15 kwietnia 2019

Airbus ogłosi w tym roku A321XLR

Pasażer i linie lotnicze

Airbus ogłosi w tym roku A321XLR

15 kwietnia 2019

Stratolaunch rozpoczął loty techniczne (ZDJĘCIA)

Biznes i przemysł

Stratolaunch rozpoczął loty techniczne (ZDJĘCIA)

14 kwietnia 2019

Rząd Niemiec wybrał nowe samoloty dla VIP-ów

Prawo i polityka

Rząd Niemiec wybrał nowe samoloty dla VIP-ów

14 kwietnia 2019

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5