Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

UIA: Boeing 737 połączy Kijów i… Nowy Jork. 12 godzin w wąskokadłubowym samolocie


Wstecz Dalej

Autor:

Emilia Derewienko

Data publikacji:
2020-09-24 13:26
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ aerotelegraph.com

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

UIA: Boeing 737 połączy Kijów i… Nowy Jork. 12 godzin w wąskokadłubowym samolocie
fot. Piotr Bożyk
Ukraine International Airlines wznawia loty do Nowego Jorku. Zamiast Boeingów 777 i 767 stawia na wąskokadłubowe Boeingi 737, które zmuszone są do wykonywania międzylądowania w islandzkim Keflaviku – informuje portal Aerotelegraph.
Od grudnia krótkodystansowy i średniodystansowy odrzutowiec linii Ukraine International Airlines (UIA) połączy stolicę Ukrainy i lotnisko John F. Kennedy’ego w Nowym Jorku. Linie będą latać na tej trasie dwa razy w tygodniu. Według serwisu informacyjnego Avianews, zamiast wykorzystać długodystansowe odrzutowce Boeing 767 i 777, jak to się działo przed kryzysem związanym z pandemią COVID-19, połączenie będzie realizowane na pokładzie wąskokadłubowego B737.

Przewoźnik zdecydował się na tak radykalny ruch ze względu na względu na problemy z wypełnieniem samolotów po pandemii koronawirusa. Na trasach, które kiedyś były obsługiwane przez bardzo duże samoloty, obecnie wystarczą mniejsze. Ponieważ odrzutowiec krótko- i średniodystansowy nie ma wystarczającego zasięgu, aby pokonać całą trasę, każdy lot wymaga postoju na paliwo w Keflavik na Islandii.

Postój potrwa godzinę. Dla całego lotu z Kijowa do Nowego Jorku, UIA wskazuje czas lotu nieco ponad 12,5 godziny. Lot powrotny z międzylądowaniem potrwa 11,5 godziny. Dla klientów zmiana z dużych samolotów na wąskokadłubowe będzie wyraźnym spadkiem jakości usług.

Miejsca w klasie biznes, podobnie jak w Boeingach 767 i 777, nie są dostępne w Boeingach 737-900. Niewielkim pocieszeniem może być to, że rozstaw siedzeń, wynoszący 80 cm, jest dość obszerny jak na ten typ samolotu. Każdy, kto rezerwuje bilety w tej klasie cenowej, może zająć miejsce ekonomiczne z bezpłatnym krzesłem bocznym. Na pokładzie nie ma dostępu do Internetu ani systemu rozrywki. Ze względu na niewielkie objazdy i przystanki na tankowanie, czas lotu w obu kierunkach wydłuża się o ponad dwie godziny.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
UIA połączą w październiku Kijów z pięcioma miastami Europy

Pasażer i linie lotnicze

UIA połączą w październiku Kijów z pięcioma miastami Europy

Rafał Dybiński 20 września 2020

Katastrofa UIA: Kanada i rodziny ofiar żądają więcej informacji od Iranu

Prawo i polityka

Katastrofa UIA: Kanada i rodziny ofiar żądają więcej informacji od Iranu

Emilia Derewienko 26 sierpnia 2020

Iran: Zestrzelony samolot UIA trafiony dwoma pociskami

Pasażer i linie lotnicze

Iran: Zestrzelony samolot UIA trafiony dwoma pociskami

Emilia Derewienko 24 sierpnia 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5