Partner serwisu
Infrastruktura i lotniska

Terminal „premium” w Manchesterze

Dalej Wstecz
Data publikacji:
01-02-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ airlinegeeks.com

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA I LOTNISKA
Terminal „premium” w Manchesterze
fot. Manchester Airport
Port lotniczy Manchester w Wielkiej Brytanii ogłosił, że planuje budowę zupełnie nowego na rynku brytyjskim rodzaju terminala. Ma on zapewnić niespotykane do tej pory wygody pasażerom, którzy będą gotowi za nie dodatkowo zapłacić.

Nowy terminal będzie nosił nazwę PremiAir i będzie dostępny dla wszystkich pasażerów latających do lub z lotniska. Ceny dodatkowej usługi mają się zaczynać od 50 funtów. Będzie to pierwszy obiekt tego typu na Wyspach. Otwarcie spodziewane jest w połowie 2019 roku.

Terminal będzie znajdował się z dala od już istniejących trzech terminali. W jego bezpośrednim pobliżu znajdują się park oraz zjazd na autostradę. PremiAir będzie wyposażony w strzeżony parking w jego środku będą dostępne różnorakie dodatkowe usługi mające spełnić zapotrzebowanie różnego rodzaju klientów. Oferta specjalna obejmuje spersonalizowane powitanie, szybkie nadanie bagażu oraz wręczenie im go po przylocie przez pracownika lotniska, bezpłatne jedzenie i napoje, możliwość odpoczynku w specjalnej strefie oraz przyspieszoną odprawę paszportową. Podróżni dotrą do i z samolotu samochodem.

PremiAir jest inwestycją Manchester Airports Group (MAG) – największej brytyjskiej grupy lotniskowej, dodatkową do wycenianej na miliard funtów rozbudowy lotniska, która ma się zacząć w kwietniu tego roku. Po tym, jak lotnisko obsłużyło rekordową liczbę 27,8 milionów pasażerów w 2017 r. właściciele portu podjęli decyzję od powiększeniu terminalu 2. Ma to nastąpić do 2024 roku i umożliwiać lotnisku w Manchesterze przyjmowania do 35 milionów pasażerów rocznie. Istnieje możliwość dalszej rozbudowy portu, tak by zwiększyć jego możliwość obsługi pasażerów – nawet do 50 milionów rocznie. Na przeszkodzie stoją jednak ograniczenia, z których najważniejszą jest dopuszczenia do maksymalnie 61 operacji na godzinę.

– Wprowadzając projekt PremiAir, chcemy zaoferować unikalne wrażenia wszystkim naszym pasażerom i stworzyć nową jakość podróżowania – powiedział Andrew Harrison, dyrektor zarządzający MAG. – Tego typu usługi to coś o czym od dłuższego czasu słyszeliśmy od naszych klientów, którzy byli zainteresowani dostępem do nich. Mamy nadzieję, że nasza oferta przypadnie do gustu szerokiej grupie pasażerów niezależnie od tego czy będą podróżować prywatnie, w interesach, przy specjalnej okazji czy też zechcą dodać coś nowego do swoich doświadczeń – dodał Harrison. – Wdrożenie projektu PremiAir w Manchesterze jest początkiem nowej i ekscytującej drogi rozwoju w MAG i planujemy rozpoznać rynek i szanse powodzenia, a potem być może wprowadzić taką ofertę również na innych lotniskach. W MAG zawsze zwracamy się w kierunku nowości i innowacji, które mogą podnieść komfort pasażerów, zaś PremiAir to znaczący dodatek do naszego portfolio – zakończył dyrektor MAG.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Szczecin: Umowa na system świetlnych pomocy nawigacyjnych CAT II

Infrastruktura i lotniska

Szczecin: Umowa na system świetlnych pomocy nawigacyjnych CAT II

Port Lotniczy Szczecin Goleniów 27 lutego 2024

Wiedeń buduje nowy terminal lotniczy (wizualizacje)

Infrastruktura i lotniska

Wiedeń buduje nowy terminal lotniczy (wizualizacje)

Przemysław Farsewicz 19 lutego 2024

CPK w sieci TEN-T - Komisja na tak

Infrastruktura i lotniska

CPK: Ruszają przetargi na audyt

Infrastruktura i lotniska

CPK: Ruszają przetargi na audyt

Łukasz Malinowski 09 lutego 2024

Lasek: Chcemy zracjonalizować projekt CPK. Żadnej łopaty jeszcze nie wbito

Infrastruktura i lotniska

Futurystyczny projekt lotniska w saudyjskim NEOM

Infrastruktura i lotniska

Futurystyczny projekt lotniska w saudyjskim NEOM

Mateusz Kieruzal 21 stycznia 2024

Zobacz również:

Szczecin: Umowa na system świetlnych pomocy nawigacyjnych CAT II

Infrastruktura i lotniska

Szczecin: Umowa na system świetlnych pomocy nawigacyjnych CAT II

Port Lotniczy Szczecin Goleniów 27 lutego 2024

Wiedeń buduje nowy terminal lotniczy (wizualizacje)

Infrastruktura i lotniska

Wiedeń buduje nowy terminal lotniczy (wizualizacje)

Przemysław Farsewicz 19 lutego 2024

CPK w sieci TEN-T - Komisja na tak

Infrastruktura i lotniska

CPK: Ruszają przetargi na audyt

Infrastruktura i lotniska

CPK: Ruszają przetargi na audyt

Łukasz Malinowski 09 lutego 2024

Lasek: Chcemy zracjonalizować projekt CPK. Żadnej łopaty jeszcze nie wbito

Infrastruktura i lotniska

Futurystyczny projekt lotniska w saudyjskim NEOM

Infrastruktura i lotniska

Futurystyczny projekt lotniska w saudyjskim NEOM

Mateusz Kieruzal 21 stycznia 2024

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5