Partnerzy serwisu:
INFRASTRUKTURA I LOTNISKA

Schiphol dokręca śrubę KLM. Zimą nowe limity pasażerów! "Zniszczone zaufanie klientów"

Dalej Wstecz
Data publikacji:
30-09-2022
Ostatnia modyfikacja:
28-11-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA I LOTNISKA
Schiphol dokręca śrubę KLM. Zimą nowe limity pasażerów! "Zniszczone zaufanie klientów"
fot. Schiphol Airport
Amsterdam Schiphol Airport, czyli największe i najważniejsze lotnisko Holandii, wprowadzi nowe limity dziennej liczby odlatujących podróżnych – informuje "Air Journal". Ograniczenia będą obowiązywać do końca marca 2023 roku. Rozczarowania i wściekłości po ogłoszeniu tej decyzji nie kryją przedstawiciele linii lotniczych KLM.

Dla narodowego przewoźnika Holandii port lotniczy w Amsterdamie jest głównym węzłem, ale ten przekroczył swoje możliwości latem bieżącego roku ze względu na niedobory personelu, zwolnionego jeszcze podczas pandemii koronawirusa SARS-CoV-2. Wdrażane od czerwca limity w dobowej obsłudze pasażerów miały poprawić trudną sytuację panującą na lotnisku, ale ten ruch wywołał duże niezadowolenie zarządzających liniami KLM.

Teraz ich emocje zostały jeszcze bardziej wystawione na cierpliwość, bowiem port Schiphol nie tylko przedłużył o kolejne pół roku wprowadzone ograniczenia, ale dodatkowo obniżył liczbę podróżnych, którym jest w stanie zagwarantować normalną obsługę. Korekta z minus 18 proc. na minus 22 proc. do końca marca przyszłego roku według KLM "zniszczy zaufanie klientów" i stworzy "rozpaczliwą sytuację".

– Chcemy zapewnić bezpieczeństwo pracowników i podróżnych, a także zagwarantować bardziej niezawodny proces lotniskowy. Ciężko pracujemy nad wprowadzeniem ulepszeń strukturalnych, ale to jest bardzo trudnie zadanie biorąc pod uwagę bieżący rynek pracy. Trzeba być realistą – broni się Hanne Buis z Royal Schiphol Group.

– Nowe ograniczenia nie dają żadnej perspektywy. Sytuacja w Schiphol zbyt długo wymagała zbyt wiele od naszych klientów. Limity nie mogą być środkiem długoterminowym – uważa Marjan Rintel, prezes KLM, oceniając już straty poniesione przez narodowego przewoźnika Holandii w wyniku takich decyzji na ponad 100 mln euro. Najstarsze linie lotnicze globu w odpowiedzi na kryzysową sytuację postanowiły jeszcze bardziej ograniczyć sprzedaż biletów na holenderskim rynku w sezonie zimowym.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Schiphol na granicy przepustowości. Rozwój jest konieczny

Infrastruktura i lotniska

Schiphol na granicy przepustowości. Rozwój jest konieczny

Justyna Urbaniak 20 lutego 2019

Lotnisko Schiphol pod Amsterdamem przyjmie kolejnych 14 milionów pasażerów

Infrastruktura i lotniska

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Schiphol na granicy przepustowości. Rozwój jest konieczny

Infrastruktura i lotniska

Schiphol na granicy przepustowości. Rozwój jest konieczny

Justyna Urbaniak 20 lutego 2019

Lotnisko Schiphol pod Amsterdamem przyjmie kolejnych 14 milionów pasażerów

Infrastruktura i lotniska

Najnowsze wiadomości:

Kongresy
Konferencje
Seminaria
OFERTY PRACY
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5