Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Ryanair nie jest lubiany w Wielkiej Brytanii


Wstecz Dalej

Autor:

Justyna Urbaniak

Data publikacji:
2019-01-08 09:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Ryanair nie jest lubiany w Wielkiej Brytanii
fot. Ryanair
Ryanair został nazwany najgorszą linią w Wielkiej Brytanii po raz szósty z rzędu. Ocenę wystawiają pasażerowie, biorąc pod uwagę takie czynniki jak: komfort siedzenia, jedzenie i picie na pokładzie, środowisko kabiny, obsługa klienta i stosunek jakości do ceny.
Ryanair zajął ostatnią pozycję na liście linii lotniczych z ogólną oceną 40 procent. Thomas Cook Airlines i Wizz Air również nie radziły sobie szczególnie dobrze z ogólnymi wynikami sięgającymi odpowiednio 52 proc. i 54 proc. Spośród respondentów, którzy zostali zapytani, czy istnieje jedna linia lotnicza, z którą nigdy nie podróżowaliby, 70 procent odpowiedziało: Ryanair.

W 2018 r. Ryanair stanął w obliczu serii strajków, w tym ogólnoeuropejskiej akcji protestacyjnej personelu pokładowego, która dotknęła również wiele innych linii lotniczych. Linie lotnicze odmówiły wypłaty rekompensat w następstwie akcji ogólnoeuropejskiej, argumentując, że protesty te to "nadzwyczajna okoliczność", a zatem – zgodnie z obowiązującym prawem – nie musi płacić. Jednak Urząd Lotnictwa Cywilnego stwierdził, że pasażerowie są zawsze zobowiązani do odszkodowania i ogłosił plany ścigania przeciwko przewoźnikowi.

Wielka zmiana dla pasażerów pojawiła się w styczniu 2018 r. w postaci nowej zasady dotyczącej bagażu podręcznego linii lotniczej, którą następnie zmieniono w listopadzie 2018 r., po tym, jak pierwotna polityka spowodowała opóźnienia przy bramce.

Zgodnie z nowymi przepisami, posiadacze biletów niepriorytetowych muszą dopłacić, aby wnieść drugi bagaż do kabiny.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
IATA: Linie lotnicze wrócą na ścieżkę zysku dzięki taniejącej ropie

Biznes i przemysł

IATA: Linie lotnicze wrócą na ścieżkę zysku dzięki taniejącej ropie

Tomasz Śniedziewski 13 grudnia 2018

Air Belgium zaliczył fatalny start. Będzie już tylko lepiej?

Biznes i przemysł

Air Belgium zaliczył fatalny start. Będzie już tylko lepiej?

Justyna Urbaniak 25 października 2018

Indie: Kolejny pakiet pomocy dla Air India

Prawo i polityka

Indie: Kolejny pakiet pomocy dla Air India

Piotr Bożyk 09 października 2018

 

Lotnisko Chopina: Przetarg na przebudowę drogi kołowania

Infrastruktura i lotniska

Lotnisko Chopina: Przetarg na przebudowę drogi kołowania

08 stycznia 2019

Turkish Airlines i IndiGo zawarły umowę code-share

Biznes i przemysł

Turkish Airlines i IndiGo zawarły umowę code-share

08 stycznia 2019

Rekordowy 2018 rok w MPL Warszawa-Modlin

Pasażer i linie lotnicze

Rekordowy 2018 rok w MPL Warszawa-Modlin

08 stycznia 2019

Ryanair nie jest lubiany w Wielkiej Brytanii

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair nie jest lubiany w Wielkiej Brytanii

08 stycznia 2019

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5