Partnerzy serwisu:
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Ryanair „chciwy” i „arogancki”. Brytyjczycy bez litości dla linii


Wstecz Dalej

Autor:

Emilia Derewienko

Data publikacji:
2019-08-26 16:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ BBC

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Ryanair „chciwy” i „arogancki”. Brytyjczycy bez litości dla linii
fot. Piotr Bożyk
Tanie linie lotnicze Ryanair uplasowały się na ostatnim miejscu w corocznym rankingu "Which?" – ankiety, oceniającej obsługę klienta w 100 popularnych, brytyjskich markach. Irlandzki przewoźnik już szósty raz z rzędu znalazł się na końcu listy.
Ryanair osiągnął wynik zadowolenia klienta za 2019 rok, wynoszący zaledwie 45 proc. Spośród 50 terminów, które można było wybrać by określić linię lotniczą, wielu respondentów wybrało dla przewoźnika epitety „chciwy” i „arogancki”…

Ankietę wypełniło około 4 tys. osób, oceniając obsługę klienta w maksymalnie trzech na 100 znanych marek. Respondenci odpowiadali, kompetencję i gotowość pomocy personelu oraz sprawność i jakość rozpatrywania skarg przez pracowników danej firmy. Źle wypadły także pozostałe linie lotnicze. British Airways znalazły się na 83. miejscu, a EasyJet – na 79.

Na pierwszym miejscu uplasował się bank First Direct, następnie sprzedawca naczyń kuchennych Lakeland i sieci supermarketów Marks & Spencer i Waitrose.

Wyniki ankiety zbiegają się ze strajkami pilotów Ryanaira w Wielkiej Brytanii. Pasażerowie linii byli przygotowani na zakłócenia, choć przewoźnik zapewniał, że pierwszego dnia akcji strajkowej odbyło się 97 proc. zaplanowanych lotów. Kolejne strajki pilotów irlandzkiego przewoźnika zaplanowane są na początek września.

Strajki w Ryanair w ubiegłe wakacje doprowadziły do odwołania i opóźnienia tysięcy lotów, powodując gniew i niezadowolenie pasażerów. Linie jak dotąd nie zdecydowały się na rekompensatę dla klientów, tłumacząc się „nadzwyczajnymi okolicznościami”. Mimo to, w grudniu 2018 roku Urząd Lotnictwa Cywilnego wszczął postępowanie prawne przeciwko przewoźnikowi, twierdząc, że narusza to prawo UE.

– Ryanair nigdy nie radził sobie dobrze w tych badaniach, ale walczyli szczególnie w ciągu ostatnich 18 miesięcy z powodu strajków personelu i odwołania lotów, więc złe samopoczucie tylko się nasiliło – skomentował wynik Irlandczyków Harry Rose, redaktor naczelny magazynu "Which?".

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Wielka Brytania: Trwa strajk pilotów Ryanair

Pasażer i linie lotnicze

Wielka Brytania: Trwa strajk pilotów Ryanair

Emilia Derewienko 23 sierpnia 2019

Kaukaska ekspansja Ryanair. Po Gruzji Armenia?

Pasażer i linie lotnicze

Kaukaska ekspansja Ryanair. Po Gruzji Armenia?

Tomasz Śniedziewski 22 sierpnia 2019

Ryanair: Dodatkowe loty z Modlina i Gdańska do Edynburga. W Modlinie również redukcja siatki

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair: Dodatkowe loty z Modlina i Gdańska do Edynburga. W Modlinie również redukcja siatki

Aleksander Domański 09 sierpnia 2019

 

Sierpień w statystykach: Wizz Air i Ryanair pną się w górę

Pasażer i linie lotnicze

Sierpień w statystykach: Wizz Air i Ryanair pną się w górę

10 września 2019

Transavia zamknie trasę Katowice – Amsterdam

Pasażer i linie lotnicze

Transavia zamknie trasę Katowice – Amsterdam

10 września 2019

CPK to nie tylko ruch lotniczy. To także nowe miejsca pracy

Infrastruktura i lotniska

CPK to nie tylko ruch lotniczy. To także nowe miejsca pracy

09 września 2019

Strategia dla lotnictwa: CPK zmieni całą branżę

Infrastruktura i lotniska

Strategia dla lotnictwa: CPK zmieni całą branżę

09 września 2019

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5