Partnerzy serwisu:
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Punktualność Ryanaira w marcu na 94 proc. Większość pasażerów zadowolona z usług


Wstecz Dalej

Autor:

Emilia Derewienko

Data publikacji:
2019-04-04 15:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ Ryanair

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Punktualność Ryanaira w marcu na 94 proc. Większość pasażerów zadowolona z usług
fot. Piotr Bożyk
Irlandzki przewoźnik opublikował w czwartek (4 kwietnia) marcowe statystyki w zakresie obsługi klienta. Wynika z nich, że punktualność Ryanaira w marcu wyniosła 94 proc. – z wyłączeniem opóźnień spowodowanych przez kontrolę ruchu lotniczego w Europie.
To duża poprawa w porównaniu do tego samego miesiąca ubiegłego roku, kiedy wynik Ryanaira wyniósł 82 proc. Z kolei w stosunku do lutego 2019 roku, statystyka punktualności podniosła się o 1 proc. Jak wynika z informacji podanych przez przewoźnika, punktualność Ryanaira jest na najwyższym poziomie od listopada 2017 roku. Niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu lotniczego spowodowały natomiast w marcu opóźnienia ponad 2,3 tys. lotów (4 proc.).

– Ryanair przewiózł w marcu ponad 10,9 mln pasażerów, a nasza punktualność na ponad 59,8 tys. lotów wyniosła 94 proc., poza opóźnieniami, spowodowanymi przez kontrolę ruchu lotniczego. Ryanair nadal jest liderem w kwestii punktualności pomimo niedoborów kadrowych wśród kontrolerów ruchu lotniczego ATC we Francji, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii – podkreślał Kenny Jacobs, dyrektor marketingu linii.

Ryanair opublikował także miesięczne wyniki ‘Rate My Flight’, w których 88 proc. z ponad 100 tys. respondentów oceniło swój lot „doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Pasażerowie wysoko ocenili również załogę pokładową (92 proc.), serwis na pokładzie (90 proc.), proces wejścia na pokład (83 proc.) oraz wybór posiłków i napoi (82 proc.).

Przedstawiciel Ryanaira nie krył zadowolenia z wyników. – Funkcja “Rate My Flight” jest dostępna w aplikacji Ryanair i umożliwia ocenę poszczególnych elementów podróży w realnym czasie. Bardzo cenimy sobie wszystkie opinie, pomagają nam one w dalszym usprawnianiu naszych usług – dodał Kenny Jacobs.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Ryanair rozwija bazę w Poznaniu. Największy w historii rozkład lotów

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair rozwija bazę w Poznaniu. Największy w historii rozkład lotów

Emilia Derewienko 03 kwietnia 2019

Ruszyło połączenie Szczecin – Kraków. Będzie więcej lotów z Goleniowa?

Pasażer i linie lotnicze

Ruszyło połączenie Szczecin – Kraków. Będzie więcej lotów z Goleniowa?

Emilia Derewienko 03 kwietnia 2019

Praga liczy na sukces połączeń z Ameryką Północną

Pasażer i linie lotnicze

Praga liczy na sukces połączeń z Ameryką Północną

Aleksander Domański 01 kwietnia 2019

 

Ryanair zainaugurował połączenie Kraków – Bordeaux

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair zainaugurował połączenie Kraków – Bordeaux

08 kwietnia 2019

Uganda Airlines potwierdza zakup A330-800neo

Biznes i przemysł

Uganda Airlines potwierdza zakup A330-800neo

08 kwietnia 2019

Port Lotniczy Wrocław: Pierwszy kwartał mocno na plusie

Infrastruktura i lotniska

Port Lotniczy Wrocław: Pierwszy kwartał mocno na plusie

08 kwietnia 2019

Port Lotniczy Lublin: Ruszyły loty do Antwerpii

Biznes i przemysł

Port Lotniczy Lublin: Ruszyły loty do Antwerpii

08 kwietnia 2019

Boeing zmniejszy produkcję B737

Biznes i przemysł

Boeing zmniejszy produkcję B737

08 kwietnia 2019

Flaris Lar 1 wzbił się w powietrze (Zdjęcia)

Biznes i przemysł

Flaris Lar 1 wzbił się w powietrze (Zdjęcia)

08 kwietnia 2019

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5