Irlandzki przewoźnik opublikował w czwartek (4 kwietnia) marcowe statystyki w zakresie obsługi klienta. Wynika z nich, że punktualność Ryanaira w marcu wyniosła 94 proc. – z wyłączeniem opóźnień spowodowanych przez kontrolę ruchu lotniczego w Europie.
To duża poprawa w porównaniu do tego samego miesiąca ubiegłego roku, kiedy wynik Ryanaira wyniósł 82 proc. Z kolei w stosunku do lutego 2019 roku, statystyka punktualności podniosła się o 1 proc. Jak wynika z informacji podanych przez przewoźnika, punktualność Ryanaira jest na najwyższym poziomie od listopada 2017 roku. Niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu lotniczego spowodowały natomiast w marcu opóźnienia ponad 2,3 tys. lotów (4 proc.).
– Ryanair przewiózł w marcu ponad 10,9 mln pasażerów, a nasza punktualność na ponad 59,8 tys. lotów wyniosła 94 proc., poza opóźnieniami, spowodowanymi przez kontrolę ruchu lotniczego. Ryanair nadal jest liderem w kwestii punktualności pomimo niedoborów kadrowych wśród kontrolerów ruchu lotniczego ATC we Francji, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii – podkreślał Kenny Jacobs, dyrektor marketingu linii.
Ryanair opublikował także miesięczne wyniki ‘Rate My Flight’, w których 88 proc. z ponad 100 tys. respondentów oceniło swój lot „doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Pasażerowie wysoko ocenili również załogę pokładową (92 proc.), serwis na pokładzie (90 proc.), proces wejścia na pokład (83 proc.) oraz wybór posiłków i napoi (82 proc.).
Przedstawiciel Ryanaira nie krył zadowolenia z wyników. – Funkcja “Rate My Flight” jest dostępna w aplikacji Ryanair i umożliwia ocenę poszczególnych elementów podróży w realnym czasie. Bardzo cenimy sobie wszystkie opinie, pomagają nam one w dalszym usprawnianiu naszych usług – dodał Kenny Jacobs.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.