Linie Eurowings dają szansę wyselekcjonowanym start-upom wytwarzającym przekąski na przetestowanie swoich produktów na pokładach samolotów przewoźników. Propozycje, które spotkają się z uznaniem pasażerów, trafią do szerokiej oferty dystrybucji.
Nowa inicjatywa Eurowings jest akcją prowadzoną wspólnie z Retail inMotion, partnerem przewoźnika odpowiedzialnym za sprzedaż pokładową i catering, jak również z firmą NX-FOOD, hubem innowacji należącym do METRO AG. Akcja pomaga zaistnieć oryginalnym oraz kreatywnym start-upom zajmującym się wytwarzaniem produktów spożywczych.
Przez trzy miesiące, cztery wyselekcjonowane start-upy będą miały szansę sprzedawać swoje produkty pasażerom Eurowings na pokładach lotów krótko- oraz dalekodystansowych. Umożliwi to producentom sprawdzenie popularności produktów w warunkach rynkowych przed podjęciem decyzji o wprowadzeniu ich do szerokiej sprzedaży. Dla pasażerów, jest to szansa na spróbowanie podczas lotów nowych i niebanalnych przekąsek.
– Jako innowacyjne linie lotnicze, my i nasi partnerzy, Retail inMotion oraz NX-FOOD, wybraliśmy dla naszych pasażerów najbardziej ekscytujące produkty, które będą dostępne do końca lutego. Jestem pewna, że nasi pasażerowie pokochają obecny wybór przekąsek, od zdrowego popcornu i chrupiących sucharków z suszonych owoców, do przekąsek orzechowych – powiedziała Katrin Rieger, wiceprezydent ds. produktu pokładowego w Eurowings.
Obecnie na pokładach Eurowings kupimy Wildcorn, czyli unikalny popcorn wykonany z najlepszych składników, wykonane z orzechów i suszonych owoców przekąski Bitebox, przekąski z niskokalorycznych i niezawierających konserwantów kiełbasek Berwork, jak również Dörrwerk, czyli sucharki wykonane z suszonych owoców wzbogacone witaminami.
– Na naszej platformie NX-FOOD zauważamy rosnącą liczbą start-upów gastronomicznych i staramy się pomóc im zaistnieć na światowych rynkach. Jesteśmy dumni, że dzięki nam poprawi się komfort podróży na pokładach samolotów obsługiwanych przez naszych parterów handlowych za sprawą gamy najbardziej modnych i innowacyjnych produktów spożywczych – dodał Clément Tischer, zarządzający programem NX-Food.
Linie lotnicze Eurowings wraz z partnerami będą co kwartał wybierały najbardziej innowacyjne i rewolucyjne produkty z branży spożywczej. Decyzja podejmowana jest na podstawie zdolności rynkowej firm oraz start-upów, wyliczanej w oparciu o wyniki sprzedaży i opinie konsumentów o produktach.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.