Partner serwisu
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Nowozelandka oskarżyła personel Jetstar o kradzież i zjedzenie wiśni


Wstecz Dalej

Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2021-01-12 13:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Nowozelandka oskarżyła personel Jetstar o kradzież i zjedzenie wiśni
fot. Jetstar Airways
Nowozelandka oskarżyła personel naziemny linii Jetstar z lotniska Queenstown o kradzież i zjedzenie wiśni. Kobieta, jej siostra i dwie siostrzenice były odprawiane 11 grudnia ubiegłego roku w porcie na Wyspie Południowej na rejs do Auckland.
Historię rozgoryczonej postępowaniem pracowników Jetstar pasażerki opisuje "Star News" wydawana w Christchurch. Według relacji gazety Nowozelandka przekroczyła nieznacznie limit bagażu podręcznego, a personel naziemny przewoźnika w porcie Queenstown nie dał jej możliwości zmniejszenia wagi poprzez wyjęcie kilku wiśni z pudełka. Decyzję tłumaczono brakiem czasu, podobnie jak próbę zapłaty na nadbagaż.

Kobieta zdecydowała się pozostawić wiśnie i wejść na pokład samolotu, co wydawało się zakończy sprawę. Niezłomna pasażerka postanowiła odebrać owoce następnego dnia za pośrednictwem znajomego, który miał je wysłać w inny sposób. Pudełko z wiśniami oczekiwało w lodówce pracowników Jetstar na lotnisku w Queenstown. Odbiór owoców pogłębił jednak rozczarowanie. Okazało się bowiem, że w pudełku brakowało wielu wiśni, a konkretnie ponad połowy.

Rozgoryczonej Nowozelandce zaproponowano rekompensatę w wysokości 50 miejscowych dolarów, ale pozostał niesmak. "Nie mieli prawa ich zjeść. To sprzeczne z ich polityką. Zrywaliśmy je z miłością i to boli najbardziej – wyznała rozżalona podróżna. Rzecznik Jetstar potwierdził, że nastąpiło naruszenie protokołu i należy przyjrzeć się dokładnie łańcuchowi zdarzeń. Przewoźnik, który aktualnie trzy razy na dobę lata między Auckland a Queenstown, wszczął nawet dochodzenie, ale zapewnia, że żaden z pracowników nie zjadł wiśni.

Jedna z wersji zakłada, że owoce wysypały się z pudełka na podłogę w hali odlotów i zostały po prostu wyrzucone do kosza. Polityka linii lotniczych dotycząca żywności jest jednak jasna. Pasażer oddając owoce przed wejściem na pokład samolotu, zrzeka się swoich roszczeń do nich i de facto zgadza się na ich utylizację. Przewoźnik i tak więc wykazał się dobrocią, pozostawiając je do odbioru dla wyznaczonej osoby.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Qantas i Jetstar zwiększają oferowanie. Najwięcej zyska Sydney i Canberra

Pasażer i linie lotnicze

Qantas i Jetstar zwiększają oferowanie. Najwięcej zyska Sydney i Canberra

Rafał Dybiński 08 czerwca 2020

Qantas i Jetstar zawieszają loty międzynarodowe

Pasażer i linie lotnicze

Qantas i Jetstar zawieszają loty międzynarodowe

Rafał Dybiński 22 marca 2020

Airbusy A321neoLR we flocie Jetstar

Biznes i przemysł

Airbusy A321neoLR we flocie Jetstar

Magdalena Wosińska 23 lutego 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5