Narodowy operator lotniczy Sułtanatu Omanu zaprezentował nową klasę biznes. „Biznesowe Studia” zastąpią kabiny klasy pierwszej, będąc produktem, który ma skutecznie podjąć z bezpośrednimi konkurentami z Zatoki Perskiej vel Arabskiej walkę o pasażerów kabin premium.
Bliski Wschód to region, cechujący się dużą podażą przewoźników lotniczych, którzy oferują usługi premium. Linie Emirates modernizują swoje boeingi 777, a odbierając pierwszego A350 udostępnią całkowicie nowy produkt. Ulepszoną wersję, wielokrotnie już nagradzanej, klasy biznes (QSuite) zaoferują Qatar Airways. W tym samym czasie Arabia Saudyjska tworzy zupełnie nowego flagowego operatora – Riyadh Air ma zrewolucjonizować pokładowy produkt, wznosząc poziom podróży lotniczych na jeszcze wyższy poziom.
Oman Air podejmuje rękawicę
Z walki o pasażerów kabin premium nie rezygnują także narodowe linie lotnicze Omanu. Oferowany zarówno produkt twardy, jak i miękki Oman Air zubożał, co odbiło się na wynikach finansowych przewoźnika, który zdecydował się wycofać najstarsze samoloty, realizując plan restrukturyzacyjny. Flagowy przewoźnik zamierza jednak unowocześnić produkt biznesowy, instalując w szerokokadłubowych samolotach „Biznesowe Studia”, które zastąpią kabiny klasy pierwszej.
Luksusowe kabiny-studia, gwarantujące pełnię prywatności, która jest oczekiwana przez pasażerów klasy premium, zadebiutują w najbliższym miesiącu w lotach na flagowych trasach: Maskat – Bangkok i Maskat – Londyn, które są obsługiwane przez „Liniowce Marzeń”. Produkt twardy, który ma – jak wskazuje zarząd Oman Air – wznieść bliskowschodnie linie lotnicze na „wyższy poziom”, zapewni fotele, które rozkładają się i tworzą w pełni płaskie łóżko.
Konkurencyjny produkt
Zastąpienie produktu pierwszoklasowego „Biznesowym Studiem” ma „lepiej zaspokajać potrzeby pasażerów”, jednocześnie obniżając ceny przelotów w kabinie premium. – Zainspirowani cennymi opiniami gości oraz adaptacją i ewolucją zgodnie ze światowymi trendami rynkowymi, strategicznie udoskonaliliśmy naszą ofertę premium, aby zapewnić większą wartość i atrakcyjność – wskazał dyrektor generalny Oman Air, Con Korfiatis, zaznaczając, że omańskie linie lotnicze odnotowały duży spadek popytu na podróże w wysokomarżowej klasie pierwszej.
Nowy produkt biznesowy Oman Airu ma być „najlepszym w regionie”, gdyż przestronność kabiny wynosić będzie aż 2,08 metra. Kolorystyka produktu twardego została utrzymana w charakterystycznych dla Bliskiego Wschodu kolorach beżowo-szaro-brązowych. Do dyspozycji pasażerów „Biznesowego Studia” będzie 23-calowy ekran o najwyższej rozdzielczości, jaka jest na rynku. Posiłki w stylu gourmet, w którym liczy się jakość a nie ilość, będą serwowane à la carte.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.