Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Nowa klasa biznes Oman Air. Wyższy poziom podróży

Dalej Wstecz
Data publikacji:
25-08-2024
Ostatnia modyfikacja:
25-08-2024
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy

Podziel się ze znajomymi:

Narodowy operator lotniczy Sułtanatu Omanu zaprezentował nową klasę biznes. „Biznesowe Studia” zastąpią kabiny klasy pierwszej, będąc produktem, który ma skutecznie podjąć z bezpośrednimi konkurentami z Zatoki Perskiej vel Arabskiej walkę o pasażerów kabin premium.

Bliski Wschód to region, cechujący się dużą podażą przewoźników lotniczych, którzy oferują usługi premium. Linie Emirates modernizują swoje boeingi 777, a odbierając pierwszego A350 udostępnią całkowicie nowy produkt. Ulepszoną wersję, wielokrotnie już nagradzanej, klasy biznes (QSuite) zaoferują Qatar Airways. W tym samym czasie Arabia Saudyjska tworzy zupełnie nowego flagowego operatora – Riyadh Air ma zrewolucjonizować pokładowy produkt, wznosząc poziom podróży lotniczych na jeszcze wyższy poziom.

Oman Air podejmuje rękawicę

Z walki o pasażerów kabin premium nie rezygnują także narodowe linie lotnicze Omanu. Oferowany zarówno produkt twardy, jak i miękki Oman Air zubożał, co odbiło się na wynikach finansowych przewoźnika, który zdecydował się wycofać najstarsze samoloty, realizując plan restrukturyzacyjny. Flagowy przewoźnik zamierza jednak unowocześnić produkt biznesowy, instalując w szerokokadłubowych samolotach „Biznesowe Studia”, które zastąpią kabiny klasy pierwszej.

Luksusowe kabiny-studia, gwarantujące pełnię prywatności, która jest oczekiwana przez pasażerów klasy premium, zadebiutują w najbliższym miesiącu w lotach na flagowych trasach: Maskat – Bangkok i Maskat – Londyn, które są obsługiwane przez „Liniowce Marzeń”. Produkt twardy, który ma – jak wskazuje zarząd Oman Air – wznieść bliskowschodnie linie lotnicze na „wyższy poziom”, zapewni fotele, które rozkładają się i tworzą w pełni płaskie łóżko.

Konkurencyjny produkt

Zastąpienie produktu pierwszoklasowego „Biznesowym Studiem” ma „lepiej zaspokajać potrzeby pasażerów”, jednocześnie obniżając ceny przelotów w kabinie premium. – Zainspirowani cennymi opiniami gości oraz adaptacją i ewolucją zgodnie ze światowymi trendami rynkowymi, strategicznie udoskonaliliśmy naszą ofertę premium, aby zapewnić większą wartość i atrakcyjność – wskazał dyrektor generalny Oman Air, Con Korfiatis, zaznaczając, że omańskie linie lotnicze odnotowały duży spadek popytu na podróże w wysokomarżowej klasie pierwszej.

Nowy produkt biznesowy Oman Airu ma być „najlepszym w regionie”, gdyż przestronność kabiny wynosić będzie aż 2,08 metra. Kolorystyka produktu twardego została utrzymana w charakterystycznych dla Bliskiego Wschodu kolorach beżowo-szaro-brązowych. Do dyspozycji pasażerów „Biznesowego Studia” będzie 23-calowy ekran o najwyższej rozdzielczości, jaka jest na rynku. Posiłki w stylu gourmet, w którym liczy się jakość a nie ilość, będą serwowane à la carte.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Praga: Grecja króluje w lipcu i blisko 1,8 mln podróżnych

Infrastruktura i lotniska

Praga: Grecja króluje w lipcu i blisko 1,8 mln podróżnych

Rafał Dybiński 23 sierpnia 2024

Rośnie znaczenie niskokosztowców. Przyszłość rynku?

Pasażer i linie lotnicze

SkyTaxi: 14-krotnie mniejszy zysk niż w 2022

Pasażer i linie lotnicze

SkyTaxi: 14-krotnie mniejszy zysk niż w 2022

Mateusz Kieruzal 22 sierpnia 2024

Słowenia: Kolejna transza dotacji dla linii lotniczych

Prawo i polityka

Linia Oman Air  wstąpi do sojuszu oneworld

Pasażer i linie lotnicze

Linia Oman Air chce wstąpić do sojuszu oneworld

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Praga: Grecja króluje w lipcu i blisko 1,8 mln podróżnych

Infrastruktura i lotniska

Praga: Grecja króluje w lipcu i blisko 1,8 mln podróżnych

Rafał Dybiński 23 sierpnia 2024

Rośnie znaczenie niskokosztowców. Przyszłość rynku?

Pasażer i linie lotnicze

SkyTaxi: 14-krotnie mniejszy zysk niż w 2022

Pasażer i linie lotnicze

SkyTaxi: 14-krotnie mniejszy zysk niż w 2022

Mateusz Kieruzal 22 sierpnia 2024

Słowenia: Kolejna transza dotacji dla linii lotniczych

Prawo i polityka

Linia Oman Air  wstąpi do sojuszu oneworld

Pasażer i linie lotnicze

Linia Oman Air chce wstąpić do sojuszu oneworld

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5