Partner serwisu
Infrastruktura i lotniska

Babimost: Kto poleci do Warszawy?

Dalej Wstecz
Data publikacji:
09-01-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RynekInfarstruktury.pl

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA I LOTNISKA
Babimost: Kto poleci do Warszawy?
fot. Zielona Góra - Babimost
W przetargu na promocję województwa lubuskiego na pokładach samolotów wpłynęły dwie oferty – linii PLL LOT oraz Sprint Air. Decyzja o tym, który z przewoźników będzie realizował loty między lotniskiem w Babimoście a Warszawą ma zapaść jeszcze w tym tygodniu.

Dotychczasowy kontrakt ze Sprint Airem, który obsługuje trasę, skończył się w grudniu, jednak przewoźnik realizuje połączenia do czasu wyłonienia zwycięzcy przetargu. Ten ma zostać wyłoniony jeszcze w tym tygodniu.

Obecnie wiadomo jedynie, że w przetargu wpłynęły dwie oferty – Sprint Air oraz PLL LOT. Ten drugi za realizację 10 połączeń tygodniowo na trasie Babimost-Warszawa zaproponował 12,1 mln zł. To o 1,6 mln zł mniej, niż oferta Sprint Aira. Kontrakt ma trwać 22 miesiące.

Kryterium ceny w tym przetargu to jednak tylko 60 proc. Pozostałe kryterium, o wadze 30 proc. to efektywność promocji poprzez stronę internetową, oraz 10 proc. dla dodatkowych działań promocyjnych.

Oceną ofert zajmuje się obecnie komisja przetargowa. Rozstrzygnięcie przetargu ma nastąpić jeszcze w tym tygodniu.

Do tej pory połączenia między Warszawą a Babimostem realizowane były przez linię Sprint Air, która za roczny kontrakt otrzymała 7,4 mln zł. Przewoźnik lata na tej trasie od 2011 roku.

Lotnisko w Babimoście jest najmniejszym lotniskiem w kraju. W ubiegłym roku obsłużono tu  9443 podróżnych. Ubiegłoroczny wynik jest gorszy od tego z 2015 roku, ale również z roku 2013 i 2012.  Przedstawiciele lotniska rozważają możliwość uruchomienia stąd połączeń zagranicznych.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Lotnisko w Dąbiu do pilnej modernizacji

Infrastruktura i lotniska

Lotnisko w Dąbiu do pilnej modernizacji

Justyna Urbaniak 31 października 2018

Szczeciński terminal cargo z nowym operatorem handlingowym

Infrastruktura i lotniska

Szczeciński terminal cargo z nowym operatorem handlingowym

Justyna Urbaniak 04 października 2018

Wizz Air: Duże zmiany w siatce połączeń z polskich lotnisk

Infrastruktura i lotniska

Lublin traci kolejne połączenie. Konieczna korekta prognoz na bieżący rok

Infrastruktura i lotniska

Zobacz również:

Lotnisko w Dąbiu do pilnej modernizacji

Infrastruktura i lotniska

Lotnisko w Dąbiu do pilnej modernizacji

Justyna Urbaniak 31 października 2018

Szczeciński terminal cargo z nowym operatorem handlingowym

Infrastruktura i lotniska

Szczeciński terminal cargo z nowym operatorem handlingowym

Justyna Urbaniak 04 października 2018

Wizz Air: Duże zmiany w siatce połączeń z polskich lotnisk

Infrastruktura i lotniska

Lublin traci kolejne połączenie. Konieczna korekta prognoz na bieżący rok

Infrastruktura i lotniska

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5