RynekInfrastruktury.pl/ Port Lotniczy Kraków-Balice
Podziel się ze znajomymi:
PASAŻER I LINIE LOTNICZE
fot. Port Lotniczy Kraków-Balice
Krakowskie lotnisko zaprezentowało dziś nowe logo. Jak informują przedstawiciele portu, zmiana jest podyktowana głębszą filozofią związaną z zarządzaniem lotniskiem i kooperacją z klientami. Tylko w tym roku z portu oferowanych jest 101 bezpośrednich połączeń.
– Zarządzanie nowoczesnym portem lotniczym to spoglądanie na całość funkcjonowania lotniska poprzez różne pryzmaty: pasażerów, sąsiadów, kontrahentów (wszystkich interesariuszy portu). Tego wymaga prowadzenie odpowiedzialnego biznesu – powiedział Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport. – Każdego dnia podejmujemy działania, aby nasze usługi były świadczone na najwyższym poziomie, a dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozbudowy siatki połączeń lotniczych krakowskie lotnisko ma bogatą i zróżnicowaną siatkę połączeń i przewoźników – dodał prezes zarządu Kraków Airport.
Lotnisko konsekwentnie bada poziom satysfakcji swoich klientów. Pasażerowie biorący udział w badaniu zauważyli lepszą dostępność komunikacyjną lotniska, większą infrastrukturę parkingową, rozbudowę powierzchni komercyjnych, zwiększenie komfortu w poczekalniach odlotowych. Wprowadzone w ostatnich miesiącach rozwiązania wpływają na wyższy standard usług na krakowskim lotnisku (aplikacja mobilna Kraków Airport, udogodnienia dla pasażerów niepełnosprawnych, wprowadzenie Special Service Line także dla pasażerów podróżujących z dziećmi i kobiet w ciąży, otwarcie wybiegu dla psów).
Przed lotniskiem kolejne inwestycje, a budowa nowej drogi startowej to największa z nich. Drogi startowej potrzebuje Kraków, Małopolska i cały system transportowy w Polsce. Oprócz inwentaryzacji środowiskowej trwają rozmowy z przedstawicielami lokalnych społeczności i biznesu. Podpisano porozumienie z Polską Agencją Żeglugi Powietrznej dotyczącą wdrożenia na krakowskim lotnisku systemu GBAS, wykorzystującego satelitarną technologię wspomagającą system nawigacyjny.
Kwintesencją zmian, które zaszły na lotnisku w ciągu ostatnich 10 lat jest wprowadzenie nowego logo. W swojej symbolice odsyła do różnorodnych doświadczeń pasażerów, interesariuszy portu.
– Bryła budynku była dla nas oczywistą inspiracją i punktem wyjścia przy tworzeniu znaku. W ostatecznym kształcie nowe logo oprócz subtelnego nawiązania do owej bryły zawiera też inne sensy i konotacje, które współbrzmią z aspiracjami Kraków Airport – mówił Krzysztof Drumiński, Jakub Walkowicz studio graficzne 2 code.
Nowy logotyp będzie towarzyszył marce krakowskiego lotniska przez następne lata, uwzględnia doświadczenie Kraków Airport, biznesową strategię i zorientowanie na klienta.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.