Partner serwisu
Infrastruktura i lotniska

PPL startuje z kampanią wizerunkową

Dalej Wstecz
Data publikacji:
12-11-2025
Ostatnia modyfikacja:
12-11-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. PPL

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA I LOTNISKA
PPL startuje z kampanią wizerunkową
fot. PPL
Polskie Porty Lotnicze S.A. ruszają z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Jesteśmy wpisani w rozwój Polski”. Kampania będzie widoczna na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni miejskiej, w kinach i w mediach społecznościowych. Celem jest zbudowanie świadomości działalności Grupy Kapitałowej Polskich Portów Lotniczych jako strategicznego operatora infrastruktury lotniskowej w Polsce, który przygotowuje polskie lotniska do kolejnej dekady wzrostu, inwestując w CPK i tworząc setki tysięcy miejsc pracy.

Polskie Porty Lotnicze S.A. (PPL) to wiodąca spółka w sektorze lotniczym w Polsce, odpowiedzialna za zarządzanie kluczową infrastrukturą lotniskową. PPL S.A. nieustannie rozwijają sieć polskich lotnisk, tworząc przestrzeń, która łączy Polskę ze światem. W jego portfolio znajdują się udziały 12 z 15 lotnisk w Polsce, w tym Lotnisko Chopina w Warszawie, które od ponad 90 lat jest największym portem lotniczym w kraju i jednym z najważniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka zarządza również Lotniskiem Warszawa-Radom i Portem Lotniczym Zielona Góra-Babimost oraz jest udziałowcem w dziewięciu lotniskach regionalnych.

W skład Grupy Kapitałowej PPL wchodzi w sumie 19 podmiotów, pełniących rolę spoiwa całego ekosystemu lotniskowego. Dzięki spółkom takim jak Welcome Airport Services, która zapewnia kompleksową obsługę naziemną, czy Baltona, lider rynku Travel Retail z blisko 80-letnim doświadczeniem, PPL S.A. nadaje ton polskiemu rynkowi lotniczemu, zapewniając najwyższy standard usług. Jest także strategicznym inwestorem i przyszłym operatorem Centralnego Portu Komunikacyjnego.

Dzięki tej skali zaangażowania widzimy pełny obraz: jak poszczególne lotniska oddziałują na swoje regiony i jak razem tworzą skumulowany efekt gospodarczy i społeczny dla całego kraju.

Do efektywnej komunikacji potrzebna jest jasna wizja i wspólny język marki dla całej Grupy.

– Nie pokazujemy reklam – pokazujemy kim jesteśmy i jaka jest nasza rola w polskiej gospodarce. PPL to coraz mocniej zintegrowana Grupa, która łączy porty, spółki i partnerów w jeden, sprawny system. W tej kampanii mówimy wprost: jesteśmy mostem, który łączy Polskę ze światem, Naszą ambicją jest stabilny, nowoczesny i odporny system lotniczy – z korzyścią dla pasażerów i dla Polski – mówi Adam Sanocki, członek zarządu PPL S.A. ds. strategii i marketingu.

Równolegle Lotnisko Chopina w Warszawie przechodzi rebranding - wdrażamy nowy, spójny system identyfikacji wizualnej portu. Trwają też prace nad brandbookiem Grupy PPL, który ujednolici komunikację wszystkich marek w ramach jednej architektury. To element większej zmiany: jedna organizacja, jeden standard, jedno doświadczenie pasażera - dziś
i w przyszłości.

– Hasło „Jesteśmy wpisani w rozwój Polski” to deklaracja i zobowiązanie. Polskie Porty Lotnicze to nie tylko infrastruktura lotniskowa dzięki której od ponad 90 lat spełniamy marzenia o lataniu. To marka, która buduje znaczenie Polski na mapie świata w świecie. Chcemy, aby każdy kontakt z naszą marką - na lotnisku, w mieście czy w sieci był spójny i czytelny. Dlatego łączymy outdoor, kino i digital, a w tle porządkujemy architekturę marki całej Grupy. Rynek się zmienia, my zmieniamy się razem z nim: jedna wizualna tożsamość, jeden standard jakości dla wszystkich podmiotów z GK PPL. – dodaje Agnieszka Wieczorek, dyrektor biura marketingu i reklamy PPL S.A.

Materiały promocyjne do kampanii przygotowała Agencja Reklamowa AdValue. Za zakup mediów do kampanii odpowiada Biuro Marketingu Polskich Portów Lotniczych. Kampania ma potrwać miesiąc, a swoim zasięgiem obejmie nośniki w największych miastach w Polsce.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Łódź: Rekordowe lato i dwucyfrowy wzrost liczby pasażerów czarterowych

Infrastruktura i lotniska

Łódź: Rekordowe lato i dwucyfrowy wzrost liczby pasażerów czarterowych

Port Lotniczy Łódź 12 listopada 2025

KE: Europejska sieć KDP do 2040 r. Szybsza niż 250 km/h?

Prawo i polityka

Katowice-Pyrzowice. Rekordowy październik, pasażerów wciąż przybywa

Infrastruktura i lotniska

CPK z umową na projekt Baz Utrzymania Landside

Infrastruktura i lotniska

CPK z umową na projekt Baz Utrzymania Landside

Centralny Port Komunikacyjny 06 listopada 2025

Emirates inwestują w innowacyjną technologię rozpoznawania twarzy

Infrastruktura i lotniska

Nowa odsłona kampanii wizerunkowej PLL LOT

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

Łódź: Rekordowe lato i dwucyfrowy wzrost liczby pasażerów czarterowych

Infrastruktura i lotniska

Łódź: Rekordowe lato i dwucyfrowy wzrost liczby pasażerów czarterowych

Port Lotniczy Łódź 12 listopada 2025

KE: Europejska sieć KDP do 2040 r. Szybsza niż 250 km/h?

Prawo i polityka

Katowice-Pyrzowice. Rekordowy październik, pasażerów wciąż przybywa

Infrastruktura i lotniska

CPK z umową na projekt Baz Utrzymania Landside

Infrastruktura i lotniska

CPK z umową na projekt Baz Utrzymania Landside

Centralny Port Komunikacyjny 06 listopada 2025

Emirates inwestują w innowacyjną technologię rozpoznawania twarzy

Infrastruktura i lotniska

Nowa odsłona kampanii wizerunkowej PLL LOT

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij