Grupa eSky, po debiucie w nowych krajach Afryki, rozpoczęła działalność na nowym kontynencie – w regionie APAC w Singapurze, Malezji i Hong-Kongu. Zgodnie z raportem Światowej Rady Podróży i Turystyki (WTTC), w 2019 roku wartość branży Travel and Tourism w regionie Azji i Pacyfiku oscylowała się na poziomie 2,97 mld dolarów PKB.
W 2020 roku, mimo panującej pandemii, Grupa eSky kontynuuje swoją strategię ekspansji zagranicznej, wkraczając na nowy kontynent – Azję. Do pierwszych azjatyckich rynków, gdzie zawita logo eSky, należą Singapur, Malezja oraz Hong Kong. Łączna wartość branży turystycznej w tych krajach w 2019 r. wyniosła ponad 126 mld dolarów.
Szybszy proces odnowy w Azji
- Pandemia udowodniła, że szeroka ekspozycja międzynarodowa jest kluczowa, szczególnie w okresie wszelkiego rodzaju kryzysów w branży turystycznej. Branża turystyczna w Singapurze i Malezji wygenerowała odpowiednio po 11 proc. krajowego PKB w 2019 roku. W obu krajach branża ta jest na 3. miejscu w rankingu najbardziej dochodowych pod względem PKB - wyznał Łukasz Neska, wiceprezes eSky.pl
Warto zaznaczyć, że branża turystyczna w krajach azjatyckich po pandemii odradza się znacznie szybciej niż w innych regionach świata. Zgodnie z raportem McKinsey&Company, liczba miejsc w samolotach, czyli tzw. Airline-seat capacity w Chinach stanem na czerwiec 2020 roku osiągnęła osiągnęła poziom z 2019 roku.
Nowe linie lotnicze w ofercie eSky
Nowe rynki w regionie APAC to także nowy kontent lotniczy, czyli dostęp do oferty linii lotniczych, które działają w określonym regionie. Wejście do Malezji, Singapuru i Hong-Kongu poprzedzone było nawiązaniem współpracą z lokalnymi dostawcami kontentu najpopularniejszych linii lotniczych w regionie. Do oferty Grupy eSky dołączyły loty oferowane przez m.in. Cathay Pacific, Hong Kong Airlines, HK Express, China Airlines, Singapore Airlines oraz inne.
- Poszerzenie oferty linii lotniczych pozwoli Grupie eSky sprzedawać bilety nie tylko na najpopularniejsze trasy w tych krajach, tj. Hong-Kong–Tajpej, Hong-Kong–Bangkok, Hong-Kong–Singapur, Singapur–Kuala Lumpur, Singapur–Dżakarta, jak i na te bardziej egzotyczne, które rzadko są dostępne. - Poszerzenie oferty regionalnych linii lotniczych, które działają w krajach APAC pozwoli nam konkurować z tamtejszymi liderami rynku OTA. Naszą przewagą jest współpraca z liniami lotniczymi, która pozwala na oferowanie klientom najlepszych taryf i połączeń lotniczych, które często dostępne są jedynie na stronach przewoźników – dodał Łukasz Neska.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.