Partner serwisu
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!
PASAŻER I LINIE LOTNICZE

Finnair najlepszą linią lotniczą w Europie Północnej. Ósmy rok z rzędu


Wstecz Dalej

Autor:

Emilia Derewienko

Data publikacji:
2017-07-08 07:38
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Finnair

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Finnair najlepszą linią lotniczą w Europie Północnej. Ósmy rok z rzędu
fot. Finnair
Nagrody w konkursie organizowanym przez Skytrax zostały przyznane na podstawie niezależnej ankiety przeprowadzonej wśród 19 mln pasażerów ze 105 krajów w okresie od sierpnia 2016 do maja 2017 roku. Plebiscyt objął 325 linii lotniczych.
Finnair znacząco zainwestował w rozwijającą się flotę A350 oraz w komfort swoich klientów podczas podróży, od momentu dokonania rezerwacji poprzez odprawę i obsługę w samolotach. – Obecnie dysponujemy własnym portalem Wi-Fi Nordic Sky zainstalowanym w samolotach latających na trasach długodystansowych, a liczba klientów korzystających z naszej mobilnej aplikacji wciąż rośnie – mówi Piia Karhu, wiceprezes Finnaira ds. rozwoju usług pasażerskich.

Kontynuując cyfrowy trend, Finnair był pierwszą na świecie linią lotniczą, która w 2017 roku wprowadziła Alipay na pokłady samolotów, ponadto zostały przeprowadzone udane testy technologii rozpoznawania twarzy na lotnisku w Helsinkach podczas odprawy stałych klientów Finnaira.

– Rozwój usług cyfrowych jest jednym z naszych głównych celów strategicznych. Oczywiście, nie przestajemy dbać o komfort podróży naszych klientów, o czym świadczy udana współpraca z najlepszymi szefami kuchni w klasie biznesowej na trasach dalekodystansowych, zmodernizowanie stefy wypoczynku oraz wejście w nowe partnerstwa – podsumowuje Karhu.

World Airline Awards, przyznawane przez Skytrax są uznawane za najważniejszy wyznacznik poziomu zadowolenia klientów z usług linii lotniczych z całego świata. W ankietach przeprowadzanych wśród pasażerów bada się ich wrażenia z wszystkich etapów podróży z daną linią lotniczą, zarówno na lotnisku, jak i na pokładzie samolotu. Oceniane są: odprawa oraz wejście na pokład samolotu, wygoda foteli, czystość kabiny, jakość posiłków, pokładowy system multimedialny i standard obsługi na pokładzie.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Ryanair Sun coraz bliżej uruchomienia pierwszych połączeń z Polski

Pasażer i linie lotnicze

Ryanair Sun coraz bliżej uruchomienia pierwszych połączeń z Polski

Justyna Urbaniak 01 lipca 2017

Rumunia: Wizz Air świętuje 30 mln pasażerów

Biznes i przemysł

Rumunia: Wizz Air świętuje 30 mln pasażerów

Emilia Derewienko 29 czerwca 2017

KLM wysyła karty pokładowe przez Twittera

Pasażer i linie lotnicze

KLM wysyła karty pokładowe przez Twittera

Emilia Derewienko 29 czerwca 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5