Partner serwisu
Infrastruktura i lotniska

El Al: Położenie CPK nie sprzyja turystyce (cz. II)

Dalej Wstecz
Data publikacji:
17-10-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA I LOTNISKA
El Al: Położenie CPK nie sprzyja turystyce (cz. II)
Fot. El Al/ Facebook
– W ubiegłym roku wyniki operacyjne El Al wzrosły o 3% w stosunku do roku 2016. Na wyniki za 2018 rok wpłynie na pewno trudne otoczenie rynkowe, wyższe ceny paliwa oraz umacniający się Szekel w stosunku do Dolara Amerykańskiego – mówi w rozmowie z portalem Rynek Lotniczy Emilia Osewska-Mądry, dyrektor regionalna El Al.

Emilia Derewienko, Rynek Lotniczy: Jakie czynniki sprawiają, że to ofertę El Al, a nie LOT-u czy przewoźników niskokosztowych, mógłby wybrać pasażer w podróży na Bliski Wschód?

Emilia Osewska-Mądry, dyrektor regionalna El Al: My jako narodowy przewoźnik Izraela najlepiej odnajdujemy się w roli przewodnika po naszym kraju, świetnie go znamy i naszych pasażerów podejmujemy na pokładach El Al z prawdziwą izraelską gościnnością. Styl naszego serwisu oddaje charakter Izraela: radość, innowacyjność, energię, dbałość o każdy szczegół serwisu. Wchodząc na pokład samolotu El Al, wchodzimy na teren Izraela.

Co sprawiło, że zainteresowanie połączeniami do Izraela jest tak duże?

To przede wszystkim świadoma polityka władz Izraela i program zachęt dla przewoźników lotniczych. Dzięki temu ruch pomiędzy oboma krajami się rozwija. Polacy odkrywają Izrael na krótkie i dłuższe pobyty, nie tylko do Ziemi Świętej, ale także do nowoczesnego państwa.

Jakie jest wypełnienie samolotów na trasach do Izraela?

Wypełnienie samolotów trasach Polska – Izrael wynosi około 84-86%.

Czy zauważacie wzrost zainteresowania Izraelem w miesiącach wakacyjnych czy można powiedzieć, że to destynacja całoroczna?

Najgorętszy jest sierpień i Izraelczycy właśnie wtedy często wyjeżdżają na wakacje. Ponieważ u siebie już wszędzie byli, to chętniej wybierają inne kraje, w tym Polskę. Historia, kultura, religie świata w jednym miejscu, w którym nie sposób się nudzić. Cudowne morza i plaże. Zdecydowanie, Izrael to miejsce na cały rok. Polecam szczególnie październik i listopad oraz marzec – czerwiec.

Jakie są prognozy dla EL AL na najbliższe lata?

Odnowa floty i wzrost przewozów oraz udoskonalanie serwisu i zaawansowanych technologicznie propozycji dla naszych klientów.

Z jakim wynikiem finansowym planujecie zakończyć ten rok?

Od 2017 roku rosnąca konkurencja ze strony wielu przewoźników sprawia, ze ilość oferowanych miejsc na trasach z Izraela, ciągle rośnie. Linie El Al plasują się w czołówce, aczkolwiek odczuwamy spadek udziałów na lotnisku Ben-Gurion z 32% do 28 %. W 2017 roku przychody operacyjne osiągnęły wartość 2,1 biliona dolarów. Było to o 58,6 mln dolarów więcej, czyli o 3% więcej w stosunku do wyniku z 2016 roku. Na wyniki za 2018 rok wpłynie na pewno trudne otoczenie rynkowe, wyższe ceny paliwa oraz umacniający się Shekel w stosunku do Dolara Amerykańskiego.

Czy z punktu widzenia linii lotniczych, budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego to dobry pomysł?

Każda linia lotnicza, a EL AL Israel Airlines w szczególności, dba o komfort swoich pasażerów. W momencie dokonywania wyboru linii lotniczej przez pasażera – linia lotnicza firmuje całą podróż! Jest więc gwarantem odpowiedniego poziomu wyjazdu i firma odpowiedzialna za całościowe doświadczenie. Położenie lotniska i możliwość szybkiego dotarcia do niego są niezmiernie ważne. W przypadku CPK to dystans kilkudziesięciu kilometrów od Warszawy. To dużo. Dla pasażerów lądujących w CPK dojazd do Warszawy stanowić będzie dodatkowe przedłużenie podroży. Tak wiec aspekt dużej odległości od miasta – stanowi okoliczność niesprzyjającą.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

CPK skończyło audyt wewnętrzny

Infrastruktura i lotniska

CPK skończyło audyt wewnętrzny

Redakcja/inf. pras. 04 kwietnia 2024

Ministerstwo Infrastruktury: Nie rozmawiamy z Ryanair o CPK

Infrastruktura i lotniska

O’Leary: CPK? Wspieramy rząd Donalda Tuska

Infrastruktura i lotniska

O’Leary: CPK? Wspieramy rząd Donalda Tuska

Mateusz Kieruzal 02 kwietnia 2024

Zobacz również:

El Al: Spory zysk mimo toczącej się wojny

Biznes i przemysł

El Al: Spory zysk mimo toczącej się wojny

Mateusz Kieruzal 04 marca 2024

El Al złamał 41-letnią zasadę nielatania w szabat

Prawo i polityka

El Al złamał 41-letnią zasadę nielatania w szabat

Mateusz Kieruzal 18 października 2023

Pozostałe z wątku:

CPK skończyło audyt wewnętrzny

Infrastruktura i lotniska

CPK skończyło audyt wewnętrzny

Redakcja/inf. pras. 04 kwietnia 2024

Ministerstwo Infrastruktury: Nie rozmawiamy z Ryanair o CPK

Infrastruktura i lotniska

O’Leary: CPK? Wspieramy rząd Donalda Tuska

Infrastruktura i lotniska

O’Leary: CPK? Wspieramy rząd Donalda Tuska

Mateusz Kieruzal 02 kwietnia 2024

Zobacz również:

El Al: Spory zysk mimo toczącej się wojny

Biznes i przemysł

El Al: Spory zysk mimo toczącej się wojny

Mateusz Kieruzal 04 marca 2024

El Al złamał 41-letnią zasadę nielatania w szabat

Prawo i polityka

El Al złamał 41-letnią zasadę nielatania w szabat

Mateusz Kieruzal 18 października 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5