W lutym Brussels Airlines ogłosiły odświeżenie klas podróży swoich samolotów dalekodystansowych. Natomiast w czwartek (9 maja) przewoźnik poinformował, że rozpoczyna sprzedaż biletów w klasie ekonomicznej premium na loty od 1 sierpnia.
Pierwszy zmodernizowany A330 powrócił do floty 29 kwietnia. Wraz z wprowadzeniem nowego doświadczenia podróży dalekodystansowych, Brussels Airlines wprowadza do sprzedaży całkiem nową klasę (Premium Economy). Nowa ekonomiczna premium ma na celu zaspokojenie potrzeb klientów dalekodystansowych, którzy wymagają większego komfortu podróży, ale nie chcą płacić ceny klasy biznes.
Nowa kabina Premium Economy jest całkowicie oddzielona od innych klas, tworząc spokojną i odprężającą atmosferę podróży z lekkimi fioletowymi i niebieskimi kolorami. 21 foteli zapewni bardzo dobry wypoczynek i jest jedną z kluczowych cech kabiny Premium Economy. Fotel premium posiada zwiększoną przestrzeń osobistą, wygodne i miękkie oparcia oraz poszerzony podłokietnik. Rozstaw foteli między rzędami to 38 cali / 96 cm czyli 23 proc. więcej miejsca na nogi w porównaniu do klasy ekonomicznej. Szerszy fotel z większym zagłówkiem i obszernym siedziskiem o kącie odchylenia 40° pozwala na spokojny sen. Jego ciepły i radosny design to znak marki Brussels Airlines, a ekran HD o przekątnej 13,3 cala jest jednym z największych ekranów HD w klasie premium w Europie.
Ponieważ Premium Economy jest całkowicie nowym produktem dla Brussels Airlines, linia rozpocznie obsługę nowej klasy w momencie kiedy pięć samolotów zostanie zmodernizowanych, tak aby zapewnić najlepszą dostępność kabiny premium dla swoich klientów. Sprzedaż biletów w klasie ekonomicznej premium rozpoczęła się na loty od 1 sierpnia 2019 r., najpierw na trzech trasach północnoatlantyckich, które zostaną rozszerzone o kilka afrykańskich miast pod koniec tego roku. Do tego czasu klienci klasy ekonomicznej, którzy mają okazję podróżować zmodernizowanym samolotem, mogą wypróbować przedpremierowo fotel nowej klasy premium za dodatkowe 90 euro.
Flota Brussels Airlines składa się obecnie z 55 airbusów: 22 A319, 17 A320, czterech A330-200, 10 A330-300 oraz dwóch A340-300 latających dla Eurowings. Przewoźnik oczekuje na dostawę pięciu używanych A330-300, które będą pochodzić od Singapore Airlines, Cathay Pacific i Lufthansy.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.