Partner serwisu
BIZNES I PRZEMYSŁ

Air New Zealand: Piętrowe łóżka w klasie ekonomicznej z Auckland do Nowego Jorku


Wstecz Dalej

Autor:

Emilia Derewienko

Data publikacji:
2020-02-26 14:55
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Air New Zealand: Piętrowe łóżka w klasie ekonomicznej z Auckland do Nowego Jorku
Fot. Air New Zealand
Linie Air New Zealand ogłosiły nową koncepcję kabiny ekonomicznej z piętrowymi łóżkami. Zostanie ona wprowadzona na lotach między Nowym Jorkiem a Auckland od października tego roku. Nowa trasa jest pierwszym w historii bezpośrednim połączeniem między dwoma miastami, trwającym około 16-18 godzin.
Takie rozwiązanie może całkowicie zmienić komfort podróży lotniczej, a co za tym idzie – całą branżę. Dotychczas udogodnienia w postaci w pełni rozkładanego łóżka w samolocie były dostępne jedynie w klasie biznesowej.

Economy Skynest, najnowszy prototyp wywodzący się z centrum innowacji linii Hangar 22 linii lotniczej, opiera się na sukcesie Economy Skycouch, która pozwala rodzinom przekształcić rząd trzech miejsc ekonomicznych w jedno pełnowymiarowe łóżko. Skynest ma dwa równoległe zestawy łóżek piętrowych, z trzema ułożonymi. Każdy materac będzie wyposażony w zasłonę prywatności, pełnowymiarową poduszkę, koc, prześcieradło i zatyczki do uszu.

Dokładna pozycja Skynest w kabinie nie została jeszcze ustalona – podobnie jak dokładna data pierwszego lotu z nowym udogodnieniem. Specyfikacje Skynest również mogą ulec zmianie. Ale zgodnie z oświadczeniem dyrektora generalnego linii lotniczej ds. obsługi klienta, Nikki Goodman, „klient klasy ekonomicznej na rejsach długodystansowych byłby w stanie zarezerwować Economy Skynest oprócz swojego fotela w klasie ekonomicznej, uzyskać trochę odpoczynku”.

Bardziej prawdopodobne jest, że produkt będzie zarezerwowany na sesje jednorazowego użytku. Dzięki temu byłby dostępny dla większej liczby pasażerów przypadających na jeden rejs i obniżyłby próg cenowy. Pojawiają się jednak pytania o to, jak utrzymać higienę tego miejsca między sesją pasażerów. „Nadal jest wiele do zrobienia w zakresie projektowania, a zespół analizuje wykonalność komercyjną posiadania produktu na pokładzie” – wyjaśnia rzecznik linii.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Air New Zealand: Za rok zamknięcie lotów do Londynu i otwarcie połączenia z Nowym Jorkiem

Pasażer i linie lotnicze

Air New Zealand: Za rok zamknięcie lotów do Londynu i otwarcie połączenia z Nowym Jorkiem

Aleksander Domański 23 października 2019

Air New Zealand finalizują zakup ośmiu Dreamlinerów

Biznes i przemysł

Air New Zealand finalizują zakup ośmiu Dreamlinerów

Emilia Derewienko 27 września 2019

Singapore i ANZ zwiększą oferowanie na trasie Singapur – Auckland

Pasażer i linie lotnicze

Singapore i ANZ zwiększą oferowanie na trasie Singapur – Auckland

Piotr Bożyk 16 sierpnia 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5