Partnerzy serwisu:
BIZNES I PRZEMYSŁ

United zamawia kolejne B737 MAX i B777


Wstecz Dalej

Autor:

Piotr Bożyk

Data publikacji:
2019-01-18 14:45
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

United zamawia kolejne B737 MAX i B777
fot. Boeing Media
United zamawia kolejne B737 MAX i B777
United zamawia kolejne B737 MAX i B777
Boeing oraz linia United Airlines poinformowali o kolejnym zamówieniu jakie pojawiło się pod koniec ubiegłego roku. Amerykański przewoźnik zamówił kolejne 24 boeingi 737 MAX 9 oraz cztery B777-300ER. Wartość kontraktu opiewa na kwotę około 4,5 mld dolarów amerykańskich.
Nowo zamówione B737 MAX 9 zostaną dostarczone w latach 2021-2023. Natomiast kolejne B777-300ER trafią do przewoźnika do końca tego roku. Według United kolejne większe boeingi B777-300ER lepiej spełnią swoją rolę we flocie. Wydajność paliwowa B777-300ER jest nieco większa od tej w B787-9 czy B787-10, podczas gdy samolot zabiera na pokład więcej pasażerów oraz cargo, a także lepiej spełni swoją rolę na siatce połączeń linii. Na taką decyzję miał na pewno wpływ i brak we flocie B747, które linia wycofała w listopadzie 2017 r.

Boeingi B737 MAX 9 na pokład zabierają 179 pasażerów: 20 w klasie pierwszej, 48 w ekonomicznej plus oraz 111 w ekonomicznej, a szerokokadłubowe B777-300ER w barwach United mogą pomieścić 350 pasażerów w czterech klasach podróży: 60 w klasie biznes, 24 w premium plus, 62 w ekonomicznej plus oraz 204 w ekonomicznej.

Obecna flota linii United składa się z 772 samolotów: 170 airbusów z rodziny A320, 339 boeingów z rodziny B737, 77 B757, 54 B767, 74 B777-200, 18 B777-300ER, 12 B787-8, 25 B787-9 oraz trzy B787-10. Po ostatnim zamówieniu przewoźnik oczekuje na dostawę 282 samolotów: 34 airbusów A319, 45 A350, 76 B737 MAX 9, 100 B737 MAX 10, czterech B777-300ER, 13 B787-9 oraz 11 B787-10.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Już niedługo samoloty mogą być napędzane paliwem z łoju wołowego

Biznes i przemysł

Już niedługo samoloty mogą być napędzane paliwem z łoju wołowego

Tomasz Śniedziewski 08 grudnia 2018

787-10 Dreamliner poleci do Europy

Pasażer i linie lotnicze

787-10 Dreamliner poleci do Europy

Aleksander Domański 17 listopada 2018

United zamawia kolejne Dreamlinery 787-9

Biznes i przemysł

United zamawia kolejne Dreamlinery 787-9

Piotr Bożyk 08 października 2018

 

Norwegian: Dobre dane finansowe za pierwszy kwartał

Biznes i przemysł

Norwegian: Dobre dane finansowe za pierwszy kwartał

29 kwietnia 2019

Praga – Bangkok od października 2019 r.?

Infrastruktura i lotniska

Praga – Bangkok od października 2019 r.?

29 kwietnia 2019

Emirates prezentują pawilon na Expo 2020 w Dubaju

Pasażer i linie lotnicze

Emirates prezentują pawilon na Expo 2020 w Dubaju

29 kwietnia 2019

Strajk w SAS. Odwołana część rejsów Gdańsk – Kopenhaga

Pasażer i linie lotnicze

Strajk w SAS. Odwołana część rejsów Gdańsk – Kopenhaga

29 kwietnia 2019

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5