Partner serwisu
BIZNES I PRZEMYSŁ

LOT wzmacnia sieć sprzedaży na nowych rynkach


Wstecz Dalej

Autor:

Emilia Derewienko

Data publikacji:
2019-01-23 11:47
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek-Lotniczy.pl/ PLL LOT

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

LOT wzmacnia sieć sprzedaży na nowych rynkach
fot. PLL LOT
Agenci GSA (General Sales Agent) będą prowadzić sprzedaż biletów LOT-u na zupełnie nowych, nieobsługiwanych bezpośrednimi połączeniami lotniczymi LOT-u rynkach m.in. na Filipinach, Tajwanie, Sri Lance, w Tajlandii, Malezji, Indonezji, Wietnamie, Australii i Nowej Zelandii. Udostępnienie sprzedaży biletów na tych rynkach wzmocni ruch tranzytowy na regularnych połączeniach LOT-u i jednocześnie buduje rozpoznawalność polskiego przewoźnika na całym świecie.
LOT wzmacnia strukturę sprzedaży zarówno w obsługiwanych regionach, jak i na tzw. rynkach offline, czyli tam, gdzie jak dotąd nie wykonywał bezpośrednich rejsów. Od teraz dedykowani agenci GSA (General Sales Agent) sprzedają bilety na połączenie LOT-u, np. przez Singapur w krajach takich jak Malezja, Indonezja, Australia i Nowa Zelandia (w tym w Melbourne, Sydney, Perth i Wellington), na Filipinach, a także w Tajlandii i Wietnamie. LOT stara się widzieć szeroką perspektywę sprzedażową i tak np. z Australii przez Singapur do Europy polski przewoźnik pragnie zachęcić m.in. liczną australijską Polonię zamieszkującą kontynent, a w Malezji czy na Filipinach nacisk kładzie na ruch marynarski czy pielgrzymów licznie odwiedzających Kraków.

Międzynarodowy system dociera w nowe miejsca

Dystrybucja biletów LOT-u jest możliwa teraz również dzięki rejestracji w ramach międzynarodowego systemu BSP (Billing and Settlement Plan IATA), który umożliwia prowadzenie sprzedaży w zupełnie nowych regionach, takich jak Islandia, Kosowo, Arabia Saudyjska, Mongolia, Afryka Południowa, Hongkong, Jordania, Serbia, Kenia, Senegal czy Kuwejt. BSP zrzesza licencjonowanych agentów sprzedaży IATA i przewoźników lotniczych na całym świecie w 180 regionach. Liczba autoryzowanych agentów IATA sprzedających bilety LOT-u na dedykowanych rynkach oscyluje między kilkudziesięcioma a nawet kilkunastoma tysiącami.

Docelowo przewoźnik planuje rozwój struktur sprzedaży także w Ameryce Południowej, m.in. w Panamie, Meksyku i Kolumbii, który pozwoli budować ruch transferowy do i z portu w Miami, do którego LOT poleci już 1 czerwca br. – Nawet jeżeli samodzielnie nie obsługujemy wielu połączeń, to dzięki stale rozwijanej siatce jesteśmy w stanie zaproponować pasażerom z najbardziej oddalonych zakątków świata korzystną ofertę podróży do Polski, CEE i Europy Zachodniej, w której chociaż część przelotów będzie odbywała się na pokładach samolotów LOT-u. Nie bez powodu zdecydowaliśmy się na uruchomienie połączeń do Singapuru czy Miami, które pełnią rolę największych portów tranzytowych w regionie. Dzięki budowaniu struktur sprzedaży wzmacniamy ruch tranzytowy przez hub w Warszawie, i budujemy rozpoznawalność marki LOT, co w przyszłości ułatwi nam dalszy rozwój połączeń na świecie – mówi Anna Staszewska, dyrektor biura sprzedaży LOT-u.

Sprzedaż na rynkach offline przez porty takie jak Singapur, Tokio, Seul, Pekin czy Miami możliwe jest dzięki współpracy z liniami partnerskimi LOT. Mowa tu o umowach typu code-share czy SPA (Straight Prorate Agreement) z wieloma przewoźnikami na całym świecie (np. JetStar, Singapore Airlines, Quantas, Air India czy ANA), co dla pasażerów z Polski i Europy i jednocześnie dla pasażerów przylatujących na nasz kontynent oznacza możliwość podróży w ramach jednej rezerwacji i jednego biletu lotniczego.

Budowa floty

Wzmocnienie sprzedaży z kilkunastu nowych rynków na świecie wpisuje się w strategię rentownego wzrostu, jaką LOT wdraża w życie od początku 2016 r. a większość z jej założeń została zrealizowana przed czasem. LOT stale rozwija swoją flotę. W grudniu ub. roku przewoźnik odebrał kolejne nowe samoloty: Boeinga 737 MAX 8 i cztery Embraery 190 (przewoźnik ma już w swojej flocie 34 Embraery czterech typów). Na ten rok zaplanowane są dostawy kolejnych dziewięciu B737 MAX, których liczba do końca tego roku wzrośnie do 14. Do końca tego roku do floty zostaną włączone cztery kolejne samoloty B787 Dreamliner, dzięki czemu ich liczba we flocie LOT-u zwiększy się do 15.

LOT w ub. roku przewoźnik przewiózł rekordową liczbę ponad 8,8 mln pasażerów, czyli o 2 mln więcej niż rok wcześniej. W tym roku planuje przekroczyć barierę 10 mln przewiezionych osób. LOT używa dziś na co dzień 80 nowoczesnych samolotów. Przewoźnik ma w swojej rozkładowej ofercie ponad 100 rozkładowych połączeń na trzech kontynentach.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
LOT: Co w zastępstwie za uziemione MAX-y i Dreamlinery?

Biznes i przemysł

LOT: Co w zastępstwie za uziemione MAX-y i Dreamlinery?

Emilia Derewienko 30 marca 2019

LOT poleci częściej do Zielonej Góry

Pasażer i linie lotnicze

LOT poleci częściej do Zielonej Góry

Emilia Derewienko 27 marca 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5