Jesień to czas dla linii lotniczych na podsumowanie sezonu letniego oraz ogłaszanie planów na najbliższy rok. Nie inaczej jest w wypadku EasyJet, drugiego co do wielkości przewoźnika niskokosztowego w Europie.
Współpraca z Singapore AirlinesNarodowe linie lotnicze Singapuru wraz ze swą spółką córką Scoot – niskokosztową linią obsługującą połączenia wewnątrzazjatyckie – przyłączyły się do programu lotów łączonych „Worldwide by easyJet”. Oczekuje się, że możliwość podróżowania w ramach tej współpracy przez lotniska Mediolan-Malpensa i Berlin-Tagel będzie możliwa już w nadchodzących miesiącach.
„Worldwide by easyJet” jest przedsięwzięciem mającym umożliwić tanie loty międzykontynentalne poprzez współdziałanie z innymi liniami lotniczymi. W ramach programu Brytyjczycy nawiązali do tej pory współpracę z Neosem, Aurigny, Thomas Cook Airlines, Norwegianem, Loganair, WestJetem, La Compagnie i Corsairem. Włączenie Singapore Airline i Scoot-a pozwoli klientom EasyJet na łatwiejszy dostęp do ponad stu kierunków w trzydziestu pięciu krajach leżących na pięciu kontynentach.
Inwestycja we FrancjęBrytyjski przewoźnik zapowiedział otwarcie we Francji kolejnej bazy – już siódmej w tym kraju. W Nantes Atlantique EasyJet zbazuje od wiosny przyszłego roku trzy samoloty Airbus A320.
Baza ma zwiększyć przepustowość oraz ilość kierunków dostępnych w ramach francuskiej oferty przewoźnika. EasyJet operuje z Nantes od 2008. O znaczeniu dla linii rynku nad Loarą świadczy fakt, że jest on jej drugim największym po rodzimej Wielkiej Brytanii.
W styczniu 2018, po trwającym od dziesięcioleci konflikcie z lokalnymi aktywistami antylotniskowymi, francuski rząd zrezygnował z planów budowy nowego portu lotniczego w Notre-Dames-des-Landes w pobliżu Nantes i zapowiedział przekazanie funduszy na modernizację i rozbudowę istniejącego lotniska w Nantes.