Partner serwisu

Wizz Air uruchamia platformę opinii dla młodych osób

Redakcja/inf. pras. 22.05.2022

Wizz Air uruchamia platformę opinii dla młodych osób
fot. Wizz Air
Linie lotnicze Wizz Air ogłosiły uruchomienie WIZZ Youth Forum, nieformalnej grupy dyskusyjnej online dla klientów w wieku 18-25 lat, aby mogli podzielić się swoimi opiniami, rekomendacjami i spostrzeżeniami, które pomogą przewoźnikowi ulepszyć usługi.
Zgłoszenia do WIZZ Youth Forum są już otwarte dla młodych klientów linii lotniczych, których pasją są podróże, latanie, trendy i rozwiązania cyfrowe. Nowa inicjatywa umożliwia Wizz Air gromadzenie jakościowych informacji zwrotnych na temat sześciu głównych obszarów biznesowych: podróże klienta; przyszłościowe nawyki dotyczące podróży; zrównoważony rozwój; rozwój cyfrowy; kierunki koncepcji kreatywnych; i komunikacja. Badania jakościowe na forach są uzupełnieniem badań ilościowych, które tani przewoźnik prowadzi w celu zebrania trendów oraz spostrzeżeń klientów. Podkreślają one zaangażowanie Wizz Air w stałe zwiększanie zadowolenia klientów, a wyniki badań będą wykorzystywane aby pomóc linii lotniczej w nauce, rozwoju i doskonaleniu usług.

Ze stałej puli 80-100 osób w całej Europie raz w miesiącu wybieranych jest dwudziestu uczestników, którzy dołączą do dyskusji w stylu grup fokusowych, które będą prowadzone online za pośrednictwem Microsoft Teams. Uczestnictwo jest całkowicie dobrowolne; uczestnicy otrzymają kupon o wartości 20 EUR na sesję jako zachętę. Ponadto wszyscy uczestnicy WIZZ Youth Forum automatycznie wezmą udział w losowaniu szansy na wygranie kuponu o wartości 200 euro, aby polecieć do wymarzonego miejsca docelowego Wizz Air, wybranego przez siebie.

– Dokładamy wszelkich starań, aby oferować klientom jak najlepsze wrażenia, dlatego z przyjemnością uruchamiamy WIZZ Youth Forum, kierowaną przez klientów inicjatywę grupy fokusowej wyznaczającą trendy w celu poprawy naszych usług. Inicjatywa zgromadzi spostrzeżenia od naszej młodej i zróżnicowanej bazy klientów, którzy będą mogli kierować naszymi przyszłymi decyzjami biznesowymi i celami oraz informować o nich. WIZZ Youth Forum to wyjątkowa okazja, aby spotkać podobnie myślących ludzi z całej Europy i podzielić się cennymi spostrzeżeniami, które pomogą Wizz Air jeszcze bardziej ulepszyć usługi. Nie wahaj się i aplikuj już dziś! – zachęca Zsuzsa Poos, członek zarządu ds. klientów i marketingu w Wizz Air.
Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Przewoźnicy niskokosztowi
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony