Nowa, trwała nawierzchnia na stołecznym lotnisku

fot. LOTOS
Prace modernizacyjne dróg kołowania Lotniska Chopina w Warszawie trwały ponad miesiąc i zakończyły się w drugiej połowie czerwca. W ramach robót wymieniono warstwę ścieralną nawierzchni oraz oświetlenie nawigacyjne.
W projekcie zastosowano asfalty modyfikowane polimerami MODBIT, których właściwości pozwoliły na uzyskanie trwałej i szorstkiej nawierzchni spełniającej najwyższe standardy bezpieczeństwa.
Remont dotyczył dróg kołowania DK A5, A6, A7 i A8 oraz DK H2 lotniska lokalizowanego na warszawskim Okęciu. Za realizację robót odpowiedzialna była firma Colas Polska Sp. z o.o. To wyjątkowy projekt nie tylko ze względu na wysokie wymogi eksploatacyjne stawiane nawierzchni, ale również na panujące tam najwyższe zasady bezpieczeństwa i reżimy czasowe.
Prace prowadzone były przy jednoczesnym utrzymaniu ruchu lotniczego, co niosło za sobą wiele dodatkowych wyzwań. Do strefy drogi startowej na przykład można było zbliżyć się jedynie w czasie tzw. core night, czyli całkowitego zakazu wykonywania operacji lotniczych, obowiązującego między godzinami 23:30 a 5:30.
Remont dotyczył dróg kołowania DK A5, A6, A7 i A8 oraz DK H2 lotniska lokalizowanego na warszawskim Okęciu. Za realizację robót odpowiedzialna była firma Colas Polska Sp. z o.o. To wyjątkowy projekt nie tylko ze względu na wysokie wymogi eksploatacyjne stawiane nawierzchni, ale również na panujące tam najwyższe zasady bezpieczeństwa i reżimy czasowe.
Prace prowadzone były przy jednoczesnym utrzymaniu ruchu lotniczego, co niosło za sobą wiele dodatkowych wyzwań. Do strefy drogi startowej na przykład można było zbliżyć się jedynie w czasie tzw. core night, czyli całkowitego zakazu wykonywania operacji lotniczych, obowiązującego między godzinami 23:30 a 5:30.
Komentarze:
Lotnisko Chopina

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |