Partner serwisu

„Nierówne zęby, fryzura w nieładzie…”. Dyrektorka LOT Cabin Crew o wyglądzie załóg British Airways

Emilia Derewienko 28.08.2019

„Nierówne zęby, fryzura w nieładzie…”. Dyrektorka LOT Cabin Crew o wyglądzie załóg British Airways
Facebook
„Niewypastowane buty, dziury w rajstopach, opinający się mundur, podwójny podbródek, psujące się i nierówne zęby, fryzura w nieładzie” – opisała na Facebooku wygląd członków załogi pokładowej British Airways Katarzyna Richter, dyrektor operacyjna LOT Cabin Crew. Do wpisu dołączyła też zdjęcia. Post wywołał ogromne poruszenie w sieci i reakcję PLL LOT – sprawę opisuje portal Fly4Free.
Wypowiedź dyrektorki LOT Cabin Crew została zauważona przez serwis A Fly Guy’s Cabin Crew Lounge. Wpis Katarzyny Richter został przez branżowy portal skrytykowany, wytknięto jej również bezprawne robienie zdjęć pracownikom British Airways. Post bardzo szybko zniknął z profilu Richter na Facebooku, jednak branżowy portal go zarchiwizował i wkleił screen.

„Dziś moją uwagę przykuła dyscyplina mundurowa i wygląd zewnętrzny członków załogi pokładowej British Airways. Niewypastowane buty, dziury w rajstopach, opinający się mundur, podwójny podbródek, psujące się i nierówne zęby, fryzura w nieładzie. Jeśli o resztę obowiązków dbają jak o swój wygląd to… nie, nie poddam się efektowi aureoli i nie będę wyciągać wniosków dotyczących kompetencji zawodowych na podstawie wyglądu” – napisała dyrektorka LOT Cabin Crew.

Odzew internautów był ogromny – Richter swoim wpisem rozpętała prawdziwą burzę. Użytkownicy zastanawiali się czy osoba, wypowiadająca się w taki sposób, powinna piastować tak odpowiedzialną i eksponowaną funkcję w PLL LOT. Co na to sam przewoźnik?

„Komentarz zamieszczony na prywatnym profilu na Facebook’u pani Katarzyny Richter jest sprzeczny z obowiązującymi standardami i systemem wartości Polskich Linii Lotniczych LOT. Wyjaśniamy zaistniałą sytuację bezpośrednio z pracownikiem” – odpisało biuro prasowe PLL LOT portalowi Fly4Free.

W końcu zareagowała sama zainteresowana. „Chciałabym bardzo przeprosić załogę British Airways oraz wszystkich dotkniętych moim nieodpowiednim komentarzem. Żałuje swojego zachowania – nie powinnam oceniać kompetencji i wyglądu pracowników innej linii. Jeszcze raz przepraszam” – napisała w poście na Facebooku Katarzyna Richter.
Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
PLL LOT
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony