Partner serwisu

Lufthansa: A380 w nowej odsłonie

redakcja 08.12.2018

arrow
arrow
Lufthansa: A380 w nowej odsłonie
fot. Lufthansa
Lufthansa: A380 w nowej odsłonie
Lufthansa: A380 w nowej odsłonie
Na początku Lufthansa oficjalnie zaprezentowała nowe malowanie swoich samolotów. 7 grudnia po raz pierwszy zobaczyliśmy A380 w nowej odsłonie. Maszyna ma się wzbić w niebo już w następnym tygodniu.
Maszyny Lufthnasy w nowym malowaniu – Boeing 747-8 i Airbus A321 rozpoczęły już wtedy loty po Niemczech i Europie, pojawiając się na dziesięciu niemieckich lotniskach, a także na międzynarodowych portach w Mediolanie i Paryżu.

– Lufthansa się zmieniła, jest bardziej nowoczesna i odnosi większe sukcesy niż kiedykolwiek. Od teraz, będzie to również widoczne dla wszystkich poprzez nowy design – mówił wówczas Carsten Spohr, prezes zarządu przewoźnika. – Żuraw był z nami od zawsze i oznacza pewną obietnicą. Po dzień dzisiejszy wciąż jest symbolem najwyższej jakości, doskonałej obsługi, umiejętności lotniczych, niezawodności, innowacyjnego ducha i oznacza zaufanie – dodawał.

100 lat temu grafik i architekt Otto Firle zaprojektował logo Lufthansy, którego najważniejszym elementem jest żuraw. Symbolizuje on wiedzę, otwartość i jakość przewoźnika. W ciągu ostatniego stulecia logo Lufthansy stało się jednym z najbardziej rozpoznawalnych znaków towarowych na świecie. Symbol ten zmienił się nieznacznie – obecnie zamiast granatowego żurawia na żółtym tle, linia zaproponowała białego żurawia na tle granatowym. Nowe logo można podziwiać na ogonach samolotów niemieckiego przewoźnika.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony